leo909 Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Píšem len tak informatívne. Po 214.000 km (ak je údaj pravdivý) prestalo auto štartovať. Po pobuchani po podávacom čerpadlo naskočil. Nové čerpadlo komplet vyšlo na 85 € poštovné zdarma (pietro - cz). Po výmene čerpadla auto ožilo, ťah, výkon vyšší. Rozobral som staré, tu je foto komutátora čerpadla: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 (edited) vsadím se, že čerpadlo má nahoře napsáno made in czech republic to opotřebení tomu nasvědčuje buď rád, že jsi dal jen 85 Euro, byly doby, kdy čerpadlo stálo 300 Euro Edited March 9, 2016 by ozzy56 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Moc se neraduj , protože ten bordel se dostane do vysokotlakého čerpadla a zničí ho spolu se vstřikama , podívej se do naft filtr jestli tam máš piliny tak je to vono. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 není to s těma pilinama až tak divoké--pokud jsou na dně filtru, tak je jasné, že jsou z dopr. čerpadla v nádrži, ovšem samotná vložka filtru zadrží nečistoty v řádu mikronů, takže přes něj ,,obrovská'' pilina neprojde a zůstane právě na dně filtru jiná situace nastane, když se vložka filtru nemění aspon v intervalu výrobce (spíše vyměnit dříve), pak se může vložka protrhnout stářím a tlakem nafty a pak jde všechen kal z nádrže včetně pilin do vysokotlakého čerpadla a dále... jinak tady jeden taky psal, že má první diesel, najeto přes 100 tisíc a jestli se nemá už měnit filtr... lidi sou různý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 No pokud je čerpadlo v nádrži KO tak to honi ty jemný částečky celým systémem a je to v nádrži v trubkach a filtr je na to hrubý, mluvím z vlastní zkušenosti Jedině dát vzorek nafty z filtru pod mikroskop, někde to dělají a hned víš jak moc je to zlý, většinou je vysokotlkaé čerpadlo je taky po smrti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 máme asi každý jiné zkušenosti, ano, čerpadlo honí naftu dokola, ale jen po filtr, takže v nádrži a trubkách k filtru piliny jsou, ale vložka filtru je naopak velmi jemná, přes ni piliny, které jdou vidět pouhým okem v žádném případě neprojdou, samozřejmě pokud auto nemá nějaký flink a kašle na údržbu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.