čakom Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 (edited) minulej týden jsem pořídil další 406 je to 1,8 16V XU7JP4 rok 2000 na tachometru je 216 000km předchozí majitel ji kupoval se 135tkm v roce 2005 posledních 5 let jezdila k nám do servisu za tech 5 let ujela cca 50tkm v posledním větším servisu co u nás byl při 185tkm byly dělaný komplet přední i zadní brzdy + lana, novy pneu s disky a olej. auto má pár chyb ale to se vše dořeší časem. po technické stránce je v super stavu. hlavně prahy jsou ok jen interier je dost zanedbávanej. všude bylo plno prachu a na všech používaných tlačítkách v interieru byl byl vidět takovej ten bordel nevím jak to popsat. majitel říkal že za celou dobu co auto mel tak ho on osobně nikdy neumýval ani nevysával. to bylo vidět na interieru ten byl hroznej. nejhorší je asi strop. je na něm nějaká mastnota. plány dodělaní palubního pc časem vetší brzdy do předu poslední servis minulýho majitele 4.2014 205500 olej+filtr, přední brzdy, zadní pakny + lana, pp vzpera stb., lz tyčka geo., letní pneu kleber + plechy 3.2016 217000 výmena snímače rychlosti 7.2016 218232 výměna oleje (total 10w-40) + všechny filtry, svíčky (champion) 7.2016 218500 rozvody (contitech) + vodní pumpa (skf) 9.2016 220000 střední a zadní díl výfuku (walker) 9.2017 225000 olej + filtr (total + purflux) 406 - XU7JP4 - vyrobena 20.7.1995 odkaz406 - XU7JP4 - vyrobena 29.11.1999 odkaz406 - EW7JP4 - vyrobena 20.6.2002 odkaz406 - XU7JP4 - vyrobena 22.11.1999 odkaz406 - XU10J2TE - vyrobena 23.6.1997 odkaz406 - XU7JP4 - vyrobena 4.2.2000 odkaz406 - XU10J2TE - vyrobena 3.6.1998 odkaz prodáno406 - XU7JP4 - vyrobena 7.7.1998 odkaz prodáno406 - XU7JP4 - vyrobena - odkaz prodáno 306 - TU3MC - vyrobena 18.5.1993 odkaz prodáno Edited June 26, 2020 by čakom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šalda Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Dá hodně práce z ní udělat mazla, ale to Ty umíš, tak su zvědavej na výsledek, a pěkná barvička, to chválím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza z Nera Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 . . . pán byl asi kuřák, nicméně jsem zvědav co z toho časem vyleze, plány máš pěkné, tak mnoho štěstí . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 (edited) Tak vida další do ,,sbírky" nakonec teda bude béžová kuže jo? Ještě, že ten interier máš.. je pěkně zubožený, je vidět když někdo fakt auto má jen jako dopravní prostředek a troška úkidu a péče mu nic neřiká a nestydí se za to. Edited March 8, 2016 by John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chuck11 Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Fuj to je hnus velebnosti,do takového auta bych sedl jedině ve špinavých montérkách ,určitý typ lidí opravdu nechápu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sash Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Ahoj tvoje předcházející úpravy hlavně Čakom I. měly stacitelné podvozky. Na dvojku jsi použil pružiny. Jaký je rozdíl v jízdě. Mám asi 4 týdny 406 2.0 a dnes jsem přivezl ještě jednu 1.8. Chtěl bych je snížit, ale jde mi nejvíc o vzhled. Nejsem žádný závodník a mám spíše obavy, aby to neškrtalo o ty naše skvělé silnice - jezdím v Praze. Přes to bych rád, aby ty auta byla nižší. Ta tvoje Čakom I. je s tím snížením jako vlaková loď - moc se mi to líbí. Jaké máš zkušenosti s těmi pružinami 60/40 co jsi dal na Čakom II. ? A tady píšeš, že uvažuješ jen o pružinách 50/30 máš nějaký typ? Co bys mi poradil, když mi jde především o Design a jinak mi měkký podvozek celkem vyhovuje? Předem moc děkuji za radu. Sasha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StibTo Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Tvl co to bylo za DOBYTKA 10 let nevycistit interier auta ??? Se divim, ze zbytek je docela OK, kdyz se k tomu takhle choval ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 (edited) Fuj to je hnus velebnosti,do takového auta bych sedl jedině ve špinavých montérkách ,určitý typ lidí opravdu nechápu. do toho bych nesed ani v montérkách Edited April 18, 2016 by ozzy56 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Budu se muset nad sebou zamyslet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
čakom Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 406 jsem před dvouma měsícema vyměnil s mamkou za 306 kterou sem prodal. před tím jsem ju vyčistil a trochu umyl namontoval jsem couvaci aistent s kamerou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
čakom Posted July 1, 2019 Author Share Posted July 1, 2019 včera jsem vyměnil prasklý čelní sklo. po třech rocích co je auto doma jsem se konečně dokopal k sundání nárazníku a opravě držáku. a přeleštění světel. už byly pěkně zežloutlí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Takhle to vypada, zes ji spis zacal rozebirat na dily Ja tuhle sehnal snad jedny z poslednich kusu novych origo svetel na old model. Jestli se pustim do renovace, tak budu mit svetla funglovky akorat ted 406 schytala slusny kroupy, nektery velikosti golfovyho micku, poprve za celych 24 let zatim jsem ji neumyl, tak presny skody neznam, ale snad to i prezila jen s nekolika doliky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
čakom Posted July 9, 2019 Author Share Posted July 9, 2019 vypadá to tak ale ta bude jezdit snad ještě dlouho. na tu moji červenou bych taky potřeboval nový světla. mam je zežloutly. zatím je jen rozleštím neorigo moc nechci. taky jsem schytal kroupy ale u nas to nebylo nic hroznýho. snad nebudeš mit velký škody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.