Jump to content

vibrace od motoru


Marek_83

Recommended Posts

Ahoj, nedávno se mi u mé 306 dt objevil problém, který se projevuje vibracemi od motoru hlavně při jízdě na 4 rychlostní stupeň v rychlosti kolem 80 km/h. Nejvíc je to poznat ve větším tahu nebo v kopci. Rozvibruje se celý předek auta :grr . Při zatočení doleva se to zklidní, ale když vrátím kola zpět popřípadě zatočím doprava opět se celý předek roztřepe. Nevím čím by to mohlo být, ale než se to celé začalo takto projevovat tak mi při klidné jízdě táhlo řízení mírně doleva,ale při akceleraci mi to naopak začalo tahat doprava. Jsou vyměněny silentbloky na motoru a mechanik nezjistil ani žádnou vůli na řízení. Jeho verdikt byl, že je auto staré a že to lepší nebude :-) :D

Link to comment
Share on other sites

Dívali se na to dva mechanici a ani jeden neříkal že by byly špatné a ani nic necvaká. Další mechanik tvrdil, že by to mohla být převodovka. Fakt už nevím a dávat to zase někomu aby mi řekl, že je auto staré, že lepší to nebude? To není odpověď. Zkouším tedy tady jestli se s tím někdo setkal.

Link to comment
Share on other sites

Mně se taky klepalo auto v určitých otáčkách a rychlostech. Levá poloosa (kloub) měla větší vůli (horizontálně) než ostatní. Kolegové v práci (mechanici) říkali, že to je v pořádku, že tam vůle být musí. Mně to bylo divný, koupil jsem jinou poloosu. Jenže než jsem se k tomu dostal, kloub se rozzypal a auto bylo nepojízdné. 

 

Píšeš, že to dělá v tahu, což by mohlo odpovídat i na tu poloosu. Nicméně mohla by to být i převodovka. 

Napadlo mě ještě ložisko kola, ale to se většinou projevuje hučením. :myslim

 

Předtím při klidné jízdě doleva a při tahu doprava? Tohle většinou způsobují zadní silentbloky na ramenou (jsou vymačkané, ale neklepou). 

 

Obecně vibrace při tahu způsobuje akcelerační silenblok. Ale říkáš, že silenty se měnily. 

 

Ještě dotaz: Zkoušel jsi dát jiná kola? Můžeš mít extrémně nevyvážené disky. :myslim

Link to comment
Share on other sites

Vibrace: poloosa, vnitřní konec, který je v převodovce. Obvykle pravá, ale někdy i levá. Když tak popros oddieho o přesnější radu, já jsem to nikdy nerozebíral, pouze jsem měl tuto závadu na autech.

 

Táhne při záběru: silentbloky spodního ramene přední nápravy, obvykle zadní.

Edited by P607Olda
Link to comment
Share on other sites

Vibrace: poloosa, vnitřní konec, který je v převodovce. Obvykle pravá, ale někdy i levá.

U mě to byla levá a vnější kloub - ale u mě se to dalo čekat, protože před 100 tkm byla prasklá manžeta, dala se sice nová, ale ten bordel se tam asi stejnak dostal.

Link to comment
Share on other sites

U mě to byla levá a vnější kloub - ale u mě se to dalo čekat, protože před 100 tkm byla prasklá manžeta, dala se sice nová, ale ten bordel se tam asi stejnak dostal.

To budu mít asi úplně stejný problém, taky byla prasklá manžeta, kterou jsem nechal vyměnit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...