bliscak007 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 ahoj po vymene spojky mi nekde zacal tict prevodovej olej. jeste nemam sundanej krit motoru tak nevim kde. v cem muze bejt problem? oprava stala 24000 a ted jeste tohle. poradi nekdo? jedna se o peugeot 607 2.2 hdi. mechanik se prekecnul ze tam nechal puvodni gufero na prevodovce. je to na reklamaci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 teče většinou přes gufera poloos, je na každé straně jedno...,má se vždy při vytažení poloosy vyměnit ano, je to reklamace, mechanik musí vědět, že gufero se dává nové (při výměně spojky se mění vždy) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 5, 2016 Author Share Posted March 5, 2016 (edited) tak ze pres gufero v prevodovce to nebude? je tam vubec nejake gufero krome toho na klice? Edited March 5, 2016 by bliscak007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 ta gufera jsou v převodovce (diferenciálu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 gufero na klice je součást motoru, takže tudy může téct jen motorový olej--nee převodový převodový olej teče skoro vždy z gufer poloos a tato gufera jsou v převodovce, je důležité sundat spodní dekl a podívat se, kudy olej teče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 5, 2016 Author Share Posted March 5, 2016 (edited) je to prevodovej olej urcite. tam pod spojkovim loziskem uz neni zadne gufero na hrideli ? Edited March 5, 2016 by bliscak007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 na hřideli převodovky je taky gufero, ale kdyby teklo toto gufero, tak olej teče na spoji motoru a převodovky, když tečou gufera poloos (třeba jen jedno), tak je olej na vyústění poloosy z převodovky... proto píšu, že se musí nejprve zjistit, kudy ten olej teče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 (edited) tak to tece nekde nahore a odkapava to uprostred prevodovky jak je spojena s motorem.zacina to nekde pod poloosou jak je ten plechovej krit setrvacniku. poloosa je zvenci relativne sucha.tak ted babo rad. v garazi stalo auto cca pul hodky nastartovane a neupadla ani kapka.po ujeti zkusebni jizde se tam olej objevil zas Edited March 6, 2016 by bliscak007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 ked ten olej zapacha je prevodovy ked bez pachu tak motorovy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 (edited) urcite je prevodovy.ted jen zistit kde to tece Edited March 6, 2016 by bliscak007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 bude to teda ta poloosa jestli ze to u stojiciho auta neprosakuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 toto ti cez forum nikto nepovie cim to je na to musis prist sam odkial to tecie je viac moznosti alebo to odvez na rekamaciu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 utři olej hadrem do sucha a objeď barák, musíš pak vidět, odkud olej teče, ale já si myslím, že když stojíš a nic neteče a pak při jízdě teče, tak je špatné některé gufero poloosy (pravé nebo levé) po jízdě musí být převodovka pod výstupem poloosy suchá, jako na tomto obrázku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 prave ze poloosa je po utreni sucha . mokra je prevodovka ale zacina to tam jak se zasouva prava poloos. na to gufero nejde videt je tam ten plechovej krouzek nebo neco co ho chrani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 já už víc poradit neumím, vyčerpal jsem všechno, co je ve mně, zkus servis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bliscak007 Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 (edited) budu muset jen ze mne mechos strasi ze muze bejt praskla skrin prevodovky nechapu proc. a jestli nedej boze jo, da se zamenit 6stupnova za 5 stupen? Edited March 6, 2016 by bliscak007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 ked ten olej zapacha je prevodovy ked bez pachu tak motorovy Znám jednoho mechanika, který si lízne.... Tvrdí, že převoďák je hořký.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Když olej netekl před výměnou tak nevím proč by měla být prasklá převodovka , pokud ovšem panu mechanikovi nespadla při výměně spojky , vyloučíme li tuto možnost pak tu jsou gufera polos což se pozná pod autem, dále je možnost gufera na klice za setrvačníkem ale to je motorový olej,pokud se měnil setrvačník tak je dobré vyměnit i toto gufero. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.