Chilliluk Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Tak tu popíšu ještě jeden problém, není to nic akutního, ale štve mě to taky...je to u mé druhé 406 (Break 1.8 16V 81KW, 1998 benzín - mám 2x 406, stejný rok výroby i motor, ale jeden break a jeden sedan). Centrál normálně funguje jak má, když dám do klíčku nové baterie, vše je v pohodě. Problém je, že ty baterie tam vydrží tak týden a pak jsou vybité - takže nakonec na to kašlu a odemykám klasicky zámkem. V Peugeotu mi řekli, že bych potřeboval nový klíček - se vším všudy u nich více jak 5000,- Kč za takovou prkotinu!!! Takže do toho nejdu, ale rád bych to přece jen vyřešil. Dal by se nějak nakódovat klíček z jiného auta? Řešil jste tohle někdo? Případně jak je to náročný, umí to i jinde než přímo v Peugeotu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Máš infra nebo rádiový? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Tak se podívej, proč se vybíjejí. Nejčastěji je tam ulomená přepážka a baterie se posune a zkratuje. Anebo změř odběr v klidu - vlož tam dva alobaly a igelit a měř odebíraný proud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chilliluk Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Máš infra nebo rádiový? Je to ten starý typ, musím mířit do auta a neodemkne to dál než na cca 3 metry, takže asi infra. Je pravda, že klíček není v nejlepším stavu, takže k posunutí baterií by teoreticky mohlo dojít - ale nevidím tam nic, o co by se zkratovaly..jdu to rozebrat a okouknout... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Mohl by mít svod elektrolytický kondenzátor, nebo je tam špína a navlhla. Tyto infra seženeš na vrakáči, ale musíš koupit pár, tzn. vysílač který tvarem pasuje do klíčku a přijímač má konektor - myslím 6 pinů, z toho 5 využitých - je umístěn u stropního světla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chilliluk Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 A jak to bude s imobilizérem, nebude se muset pak nějak přeprogramovat na nový klíček nebo klíček na imobilizér nebo tak něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 (edited) Jestli tam je imobilizér (není klávesnice - kód?), tak ten váleček nebo hranolek přendáš do nového klíčku. Mmch, víš, že záblesk infradiody můžeš kontrolovat foťákem nebo mobilem. Blikni si do objektivu, na displeji bude záblesk. Edited March 3, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 mal som ten isty problem stejne auto a baterku mi skratoval ten pliesok ako spomina Olda hranu baterky som dookola olepil paskou a ovtedy pokoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chilliluk Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Tak to může být klidně ono, klidně to může být ten plíšek, o kterým píšeš...taky jsem si toho teď všimnul...tak jsem tam dal teď takovou přepážku z tvrdšího papíru,aby se baterky nemohly plíšku dotýkat - snad to bude tím - to by bylo super, protože tohle mi dělá už tři roky a už jsem na to rezignoval a teď by to najednou bylo vyřešený zadarmo za pět minut :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 ja tie pliesky vselijak ohybal spekuloval a jak mi kluc zakazdym padol na zem sa to vratilo znova az ta paska to poriesila natrvalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chilliluk Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Díky za radu, tohle opravdu vypadá, že by to mohlo můj problém vyřešit. Myslel jsem, že je to něco složitějšího - že bude muset být nová elektronika klíčku, ale pokud je to jen tohle, tak to nemůže být lepší. Já už vážně jednou uvažoval i nad tím novým klíčkem za pět litrů, aby to fungovalo...ono přece jen, s autem jezdí manželka, s malými dětmi a taškama v ruce není pohodlný muset strkat klíček pořád do zámku, takže jestli to tohle vyřeší, bude to paráda :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 U infra by jsi musel shánět na vraku jak klíč (elektroniku), tak přijímač z jednoho auta, jelikož je to spárovaný z výroby a s jiným klíčem by to nekomunikovalo (pár let z5 to tu myslím popisoval Ferry). Infra s imo tuším ani spárovaný nebylo, byla jen klávesnice. Nejjednodušší oprava bývala výměna infra za uni dálku. Už nebyl ovladač v klíči, ale krabička na klíčích. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šalda Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 (edited) Mě to asi potkalo taky, mám klíček asi 4 roky, koupený tehdy u nás nějak za 300.- i s poštou, a už asi 3 měsíce se s tím se.u, že pořád měním baterky. Už jsem chtěl koupit novej klíček i s vnitřkem v Číně, ale prvně zkusím tu baterku zespodu oblepit, to by mohlo pomoct. Ale stejně nechápu že v manuálu píšou, že se tam mají dávat 2x baterky, ale přitom ta druhá je tam úplně zbytečná. A už jsem jsem i z Číny objednal 20x těch baterek, abych nemusel pořád kupovat drahý baterky tady Až teď jsem se díval že su v sekci 406, a mám klíček na Parťáka, ale to je jedno Edited January 18, 2017 by Šalda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 Proč myslíš, že je druhá zbytečná? Klíč je určen pro napájení 6 V. Dej to elektrikáři, nebo koukni sám, případně změř odběr, měl by být minimální, snad nějaký mikroampér. Když vyndáš "opotřebené" baterky, tak je změř, jestli je jedna (spodní) kaput, tak byla ve zkratu a na 3 volty to moc nejede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šalda Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 Když jsem Parťáka koupil, tak jsem řešil novej klíč, protože původní byl pochopitelně už rozbitej, neměl už tlačítka, takže jsem odemykal že jsem mačkal přímo ty mikrospínače. Koupil jsem novej klíč, a jen do něj přehodil baterku, 1ks, která byla v původním klíči. Někdy rok poté mě baterka odešla, tak jsem koupil novou, stejný typ, cr1620, a měl jsem asi na 3 roky pokoj, auto odemykalo jak mělo, vzdálenost i cca 10 metrů, někdy i dál. Ale až asi před 3 měsíci jsem nemohl odemčít, tak jsem zase koupil baterku, ale ta vydržela asi týden, koupil jsem novou baterku, a opět asi týden do vybití, pak jsem asi měsíc odemykal klíčem. A asi před 14ti dny jsem vzal manuál k autu a teprve tam jsem se dočetl že tam mají být 2 baterky, předtím mě to ty cca 3 roky fungovalo správně na 1 baterku. Tak jsem koupil 2 baterky, ale ta vrchní baterka v kličku nijak nedrží, není tam na ni udělanej žádnej rámeček nebo cokoli co by tu baterku drželo. Což právě nechápu když tedy tam mají být 2 baterky. Tak ta horní baterka je jen položená na té spodní , ale ničeho jinýho se nedotýká. Proto právě nechápu že tam mají být 2. Je mě jasný že na 6v by to fungovalo líp, ale nechápu to když ta baterka je tam jen tak volně . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 (edited) neviem c vidim dobre ,slaba fotka ,medzi tymi dvoma kovovymi kridielkami by mal byt taky plastovy zliabok ktory drzi baterku pevne na mieste na tvojej foto ho nevidim sice to porovnavam so svojim klucom zo 406 ale vypada to hodne podobne a ten zliabok mi u teba chyba Edited January 19, 2017 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šalda Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 Mezi těmi plíšky co drží bok baterky, je takový výčnělek, který se taky dotýká boku baterky. A jinak tam jsou celkem 3 plastový výčnělky, který drží baterku, ale právě jsou jen na tu 1 baterku, ta druhá baterka by už byla nad těma plastovýma výčnělkama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 (edited) na dne toho klucika vedla baterky by mal pisat typ baterie alebo podbaterkou tak jak na mojej fotke CR 2016 tak sa pozri co ti tam pise ak sa nieco pise a potom cislo porovnaj so svojou baterkou Edited January 19, 2017 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šalda Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 Baterku mám správně, mě na kličku píšou cr1620 a i v manuálu píšou ten stejnej typ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrantaCV Posted January 19, 2017 Share Posted January 19, 2017 (edited) To označení CR 1620 resp. 2016 značí rozměry baterie 1620 = průměr 16mm a výška (tloušťka) 2mm u 2016 je to obráceně, průměr 20mm výška 1,6mm. Tedy CR2016 bys tam ani neměl dostat. Rychlé vybíjení může mít více příčin. Nejčastěji to bývá stáří baterie - prostě se válela 2 roky někde v regálu než se dostala k Tobě, v elektronice klíčku je někde svod (neúplný zkrat) mohlo se stát při výměně baterie a nakonec jaký je to typ baterie Li-on, NiCd? I tohle může mít zásadní vliv. Dvě baterie tam nedostaneš držák na to není uzpůsoben. Ta poznámka o dvou článcích se patrně vztahuje k jinému provedení klíče. Edited January 19, 2017 by FrantaCV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.