Jump to content

Jaké benzínové auto


agresssor

Recommended Posts

Tak vzhledem k tomu že už mě přestává bavit dieselové auto z mnoha důvodů se ptám na nějakou náhradu za moji 307, Přemýšlel sem Octu 1.8 Tsi ale prej tam jsou problémy s připečenejma pístníma kroužkama. Pak C4GP 2.0 benzín ale přijde mi že obsah na tak velký auto stačit nebude, samozřejmě nejradši bych 5008 ale ta se v pořádným benzínu nedělá.. A nebo jako poslední možnost 307 1.6 16v.  TO je opravdu takovej problém sehnat obyč benzínový auto v týhle době ? 

Edited by agresssor
Link to comment
Share on other sites

Vím, že mě tu někteří za to co napíšu nebudou mít rádi, ale v tomhle rozpočtu bych uvažoval o dvojkovým Superblbu - benzíňáky nebudou mít (na rozdíl od nafty) objetou 3x celou zeměkouli a asi to nebudou ani ojeté drožky ....

Edited by Medvěd
Link to comment
Share on other sites

mas pravdu, dneska je problem sehnat mezi novejsima autama zajimavej a silnej benzin. myslim samoze dostupny auta :-)

nejsou to zrovna skvosty, ale napada me opel insignia, audi a nova mazda 6(ta jedina ma zajimavej dizajn)- vsev prislusny kubature, hmm?

Edited by morepower
Link to comment
Share on other sites

. . . jsem v podobné uvažovací pozici jako agressor. Po zralé úvaze jsem došel k tomu, že asi nejzajímavější se pro mě jeví nějaké benzínová atmosféra. Cenovka vozu max.300tis, kombi. Uvažoval jsem:

Mondeo 2,0i r.v. 2010-12

BMW5 525 r.v. 2005-06-07 ( mám kamaráda v autorizáku je tedy kam se obrátit pro radu, pomoc či servis ), ale tomu to "nápadu" moc nadějí nedávám

Mazda6 1,8i nebo 2,0i r.v. 2009-12

Toyota Avensis 1,8 108kW od r.v.2008 výš, tedy po face. U Japonců je ale obecně problém sehnat auto s benzínovým motorem a původem v ČR a v DE jsou tyto vozy dost drahé.

Volvo V70 2,4i r.v. kolem 2006 max 2008, ale zde je stejný problém jako s Japonci. Výběr je v DE, zde je to tragédie.

A pak samozřejmě do úvahy padla škodovka, ale 1,6i je zcela mimo a motory TSi mají svých problémů taky hodně . . .

Záměrně jsem nenapsal nic od PSA, protože u benzínů je také potíží nad hlavu. 

Pak se tedy obloukem vracím k Peugeotu 508 SW 2,0HDi . . . no a teď babo raď :)

Edited by Honza z Nera
Link to comment
Share on other sites

Nechápu oba, tedy agresssor i Honza z Nera, proč vám nevyhovují stávající auta.

2,0 HDi, i podobně 1,6 HDi jsou dobré motory, zatímco 2,0 benzín hodně žere a síla není nijak ohromující. Snad je důvodem to, že máte zdroj benzínu.

 

307 je povedené auto, jen má už pár let. Partner Tepee je taky povedený, jen je tak trochu dodávka.

Oběma bych poradil 5008 1,6 HDi, případně C4GP. Prostorná auta, dobrý a úsporný motor, do 300 t (Honza z Nera) se určitě sežene zánovní.

 

Už tady zaznělo tolik názorů, že jeden navíc se snese.

Edited by P607Olda
Link to comment
Share on other sites

Podle mě hledají benzín, ale ne od PSA. A obecně mám dojem, že u některých aut, benzínové motory skoro neexistují, a to je škoda. Zvláštní mi to je hlavně u japonských aut, které mám já v mysli jako spíš benzínové, než naftové.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...