xployd Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 (edited) Mam problém se svojí 405 a to takový že mi nejde proud do řídící jednotky tudíž nemohu nastartovat motor točí ale nechytne měl jsem to v servise a tedˇ to mám u elektrikáře je to 405 16 65 kw r.v.1993 Edited February 28, 2016 by xployd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 O jaký motor se jedná? Zkontroluj snímač otáček. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xployd Posted February 28, 2016 Author Share Posted February 28, 2016 když jsem dneska mluvil z elektrikářem tak ten mi zdělil že je ještě něco před řídící jednotkou a nemůže to najít Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 (edited) máš stejný motor jak já , na samotný start jsou 4 piny v plotně za pojistkama. Musí na otočení klíče zavrnět vstřik ,na druhý čerpadlo a startuješ.Pokud to točí ,nemusí jít vstřik nebo čerpadlo,event je rozpojený snímač otáček .Jsou to 4 kabely ,snímač 5tý. To není schopný projet 4 kabely...? snimač je dobře přístupný Kdy to přestalo startovat...? po umytí motoru ,po zásahu zvenčí ,samo od sebe.....? Má to čerpadlo...? klepl jsi do něj jestli jede....? už 2x se mi stalo ,že zůstalo viset jestli se rozjede na benál přímo do sání ,víš která bije....snad slyšíš jak zavrní vstřik nebo je ticho a to samý čerpadlo. Edited February 28, 2016 by myšut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...