xployd Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 (edited) Mam problém se svojí 405 a to takový že mi nejde proud do řídící jednotky tudíž nemohu nastartovat motor točí ale nechytne měl jsem to v servise a tedˇ to mám u elektrikáře je to 405 16 65 kw r.v.1993 Edited February 28, 2016 by xployd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 O jaký motor se jedná? Zkontroluj snímač otáček. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xployd Posted February 28, 2016 Author Share Posted February 28, 2016 když jsem dneska mluvil z elektrikářem tak ten mi zdělil že je ještě něco před řídící jednotkou a nemůže to najít Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 (edited) máš stejný motor jak já , na samotný start jsou 4 piny v plotně za pojistkama. Musí na otočení klíče zavrnět vstřik ,na druhý čerpadlo a startuješ.Pokud to točí ,nemusí jít vstřik nebo čerpadlo,event je rozpojený snímač otáček .Jsou to 4 kabely ,snímač 5tý. To není schopný projet 4 kabely...? snimač je dobře přístupný Kdy to přestalo startovat...? po umytí motoru ,po zásahu zvenčí ,samo od sebe.....? Má to čerpadlo...? klepl jsi do něj jestli jede....? už 2x se mi stalo ,že zůstalo viset jestli se rozjede na benál přímo do sání ,víš která bije....snad slyšíš jak zavrní vstřik nebo je ticho a to samý čerpadlo. Edited February 28, 2016 by myšut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xployd Posted March 1, 2016 Author Share Posted March 1, 2016 Tak jsem si byl dneska pro peugeota a paráda cestou domu jsem se stavoval u našich a když jsem jel domu tak to zase blblo ale trochu jinak škubání chvilku to jelo na tři valce pak se rozsvítila oranžová kontrolka dvakrát mi to chciplo po vyřazení tak jsem opět zklamán jinak zavada byla taková že tam byl prodřený kabl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 neodpověděl jsi na jediný dotaz,jak to vzniklo to že je prodřený drát ,něco tomu předcházelo -dojebané silenbloky motoru ,,zásah zvenčí ,kuna ... pokud budeš mít podobné dotazy ,kup si kouli z křištálu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Asi mu odchází čerpadlo, dle toho co to dělalo naposledy. Každopádně u své 405 mám pocit, že čerpadlo se pustí až při startu motoru, tak ho slyším až za běhu motoru, před startováním ne... A ten vstřik taky myslím neslyším, než startuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xployd Posted March 2, 2016 Author Share Posted March 2, 2016 tak to nevim nic podrobnýho mi k tomu neřekli jen že to je někde ve svazku tak natahli nový kabely jsem moc rád že to jezdí ještě vyřešit to ostatní a budu velmi spokojený to auto se mi vždy líbilo tak jsem po něm skočil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.