Jump to content

807 LPG


Guest

Recommended Posts

Zdravim vas všechny.

 

Prave se mi podarilo nejakym spusobem odrovnat motor a to i po pravidelne a kvalitni peci na Santa Fe 2.2 CRDi. Kazdopadne do tak drahych oprav se nechystam a auto i když jsem ho mel moc rad jde z domu.

 

Protože mam pocetnejsi rodinu tak jsem se rozhodl ze bych koupil nejakou slusnou ojetinku 807 v benzinu a pokud by spotřeba byla neunosna tak predelal na LPG. Diesel uz nechci. Jezdim hodne kratke cesty a hodne často. Kopec, zatáčka, brzda, plyn. Tak si myslim ze benzinak bude to nejlepší.

 

Proto bych vas chtěl poprosit, jestli mi muj nakup 807 v benzinu můžete doporucit. Moc vam dekuji.

Link to comment
Share on other sites

Benzin je problem pozhanat.

Ahoj. to by nebyl az tak problém sehnat. problém je jestli do toho jit. jestli ty vyhody jsou vetsi nez u dieslu když se nebudeme bavit o spotrebe.

Link to comment
Share on other sites

C8 2,0 16V 103 kw, mám 4 roky, rok LPG a neměnil bych :-). Problém bude něco sehnat, ale dá se pohledat i na západě, tak se novější C8 v benzínu dají sehnat, sem se to bojí tahači vozit, protože to není ochcávka f metle, f plný palbě, f tédéíčů a na hlínách......

 

http://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:19300_24_,ms2:5900_15_,ful:petrol

Link to comment
Share on other sites

Hodně krátké cesty nebudou kdovíco ani pro to LPG. V tom charakteru provozu, cos popsal, ti nijak zázračně se spotřebou nepomůže. Jako spotřebu od toho vůbec očekáváš?

nejde o spotřebu. jen nechci byt vice v servisu jak doma. :)

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mám C8 benzin 2.2 16V 116kW. Mě je líto ho tahat po našem malým městečku (na to máme P106), tak většinou je má nejkratší cesta s C8 cca 18 km a zpět a pak nějaké ty dálky. V současné době podle počítače spotřeba 9 l/100 km, což se mi na takové auto zdá super.

Link to comment
Share on other sites

V prvním příspěvku píšeš "pokud by spotřeba byla neunosna tak predelal na LPG" , takže o ni asi tak trochu jde, nebo sis to od toho prvního příspěvku rozmyslel? Že nebudeš v servisu víc než doma ti bohužel nikdo nezaručí, to je kus od kusu, a cokoliv dalšího - tedy i LPG - je potenciální problém navíc. Proto se ptám na tu tvoji představu o spotřebě, zvláště s uvážením toho provozu, jak jsi psal. Pokud jezdíš se studeným motorem 3km hopsy brzda  - plyn, bude to klidně za 12.

Link to comment
Share on other sites

V prvním příspěvku píšeš "pokud by spotřeba byla neunosna tak predelal na LPG" , takže o ni asi tak trochu jde, nebo sis to od toho prvního příspěvku rozmyslel? Že nebudeš v servisu víc než doma ti bohužel nikdo nezaručí, to je kus od kusu, a cokoliv dalšího - tedy i LPG - je potenciální problém navíc. Proto se ptám na tu tvoji představu o spotřebě, zvláště s uvážením toho provozu, jak jsi psal. Pokud jezdíš se studeným motorem 3km hopsy brzda  - plyn, bude to klidně za 12.

jasne. pokud by spotřeba byla vice nez 11l tak bych uvazoval o montazi LPG ale momentalne resim kterou motorizaci. z naftaku mi naskakuje husi kuze.

Link to comment
Share on other sites

U LPG je problém ze bude přepínat po 3-5km v létě i klidně po 1km než se voda ohřeje na 30c,aby se LPG splynovalo možnosti jsou 2 koupit auto s webastem to bych udělal já nebo vstrik kapalného LPG kdy se přepíná hned po startu na LPG a i spotřeba LPG je nižší než u vstřikuje plynného LPG ale cena je kolem 40000 oproti 20000

Link to comment
Share on other sites

Hlavně, aby se ta zástavba vyplatila. Taky jsem měl kdysi LPG, ale to na plyn hned startovalo. Jenže o litr až dva vyšší spotřeba, věčné seřizování (naštěstí jsem se to naučil sám), pravidelné revize, po deseti letech nová nádrž, málo místa v kufru, nemožnost vjet to některých garáží. Něco z toho dnes už neplatí a nebo se dá nějak vyřešit, ale když to zpětně vše spočítám, tak mi ta nafta vychází skoro nastejno a nemám tam nic navíc.

Jak už tu bylo napsáno můžeš mít s benzínem stejné problémy jako s naftou (záleží od kusu) a navíc pokud máš webasto, tak máš motor na provozní teplotě i v zimě za 5 minut.

Link to comment
Share on other sites

Už jsem tu někde psal,2,2 benzin,s provozem jsem byl spokojený,spotřeba něco přes 12l plynu mix,jinak dálky i pod 11.Auto sehnáno v DE,dají se sehnat za polovinu co diesel, s nájezdem bez problému mezi 140-160 tkm,většinou je to po soukr. majitelích s větší rodinou,do firem to asi nikdo moc nekupoval.Přepnutí na plyn mám nastaveno na 25C,takže v létě cca 300m jízdy,v zimě do 1 km.Jezdím ročně kolem 20 tkm,takže plyn se zaplatil za třičtvrtě roku.Auto stálo s dopravou a přihlášením necelých 100tk+plyn.Bohužel teď řeším větší problém,motor KO,ale ne kvuli provozu na plyn...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Měl jsem 2,0 HDi a už nikdy, teď mám dva roky 2,0 atmosféru benzín s lpg a super při zachování několika jednoduchých pravidel - výměna svíček a oleje ne po 30k ale po 15k první startování dne a ohřátí motoru na 90 jen na benzin a kupovat 98 a více oktanů, jednou za 5-6 nádrží plynu vyjet nádrž benzínu a auto pravidelně chválit ;) nemusim nic než běžnou údržbu a auto drží, spotřeba kombinovaná na plyn kolem 11 na benzin okolo 10 ale to není úplně exaktní, moje příští auto bude buď aston (pokud děti vypadnou včas) nebo zase tohle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...