Jump to content

Peugeot 406, 1,8 16V Sahary běží neustále


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Tak dnes po odstavení auta jsem po cca 4 hodinách zjistil že mi jedou sahary i když je motor studený, zkusil jsem narychlo, už byla tma, odpojit čidlo a znovu připojit, neudělalo to vubec nic, nerozjeli se na vyšší rychlost ani se nezastavili. Tak jsem odpojil baterii, zkusmo jsem ji po chvíli připojil a nic, jedou dál na pomalou rychlost, pořád i s vypnutým kličkem. Takže odpojeno nadále

 

Zkoušel jsem hledat ale najdu jen samý ruznorodý problemy.

 

Naveďte mě někdo co to sakra je, mam pocit že by to mohlo být relé vpředu, ale když ne tak co??

 

Díky

Link to comment
Share on other sites

 ak mas klimu cize mas hnede cidlo tak sahary ovlada jednotka bitron umiestnena je nad lavym prednym nadkolim ,do nej je aj napojene hnede cidlo(podla udajov o teplote od toho cidla a tlakoveho spinaca klimi  bitron ovlada sahary pre klimu a nudzove chladenie motora) ak je cidlo vadne alebo sa prerusi signal od neho tak bitron aktivuje sahary tusim max rychlost (havarijny stav) problem moze byt v cidle ,alebo casto je  zaoxidovany(zamoceny) konektor bitronu alebo samotna jednotka bitronu alebo zlepene relatko na chladicovej stene ak mas dve sahary mas tri relatka

musis premerat ci relatka  na chladicovej stene  su  zopnute bitronom ze im  posiela ovladacie napetie alebo ze neposiela napetie  a  relatko ma len zlepeny kontakt  ak neni napetie  problem je v tom konkretnom rele ak bude napetie musis ist smerom k bitronu hnedemu cidlu

od toho sa odrazis dalej 

 

 

alebo vytiahnes relatka a nakazdom rele premerias piny 87 -30(alternativne znacenie3-5)a ak su spojene relatko je vadne

taktiez by do toho mohol kecat este tlakovy spinac klimi na skusku by som z neho odpoji konektor ci sa sahary zastavia 

skoda nemam schemu poradil by som viac

 

 k hnedemu cidlu datashed  nemam ale je to termistor typ PTC  co znamena ze cim ma vyssiu teplotu(motor vyssiu teplotu) tym jeho odpor narasta 

 

bitron 

post-22924-0-97395800-1456583045_thumb.j

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

na ovladanie  cievok relatiek je pripojeny plus  12V priamo kabelom a bitron tam uz len spina kostru na cievky relatiek ,neviem ako si to meral ci oba hroty  meraku na patici( alebo si meral tak ze jeden hrot na kostre vozidla a druhy hrot na petici 

 

ak plati prvy pripad tak ano nesmies tam nic namerat v kludovom stave

Link to comment
Share on other sites

OPRAVUJEM  -piny 1 a 10 bitrona  merias odpor  nie voci kostre vozidla (lebo tu odpojis odpojenim konektora) ale merias voci pinu  8 (M801)na bitrone  podla schemy

1 a 10  nesmu byt vodivo spojene s B

 

 

potom tie iste piny 1 a 10 merat na konektoru bitronu uz klasicky voci kostre (karoserii) (ale vsetky 3 relatka musis vytiahnut) odpor musi byt nekonecny

 

 

 

kabelovy zvezok  cislo 5   tam vidis okruhly  konektor 

post-22924-0-17001400-1456573403_thumb.j

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...