Radek Hurvajz Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Tak dnes po odstavení auta jsem po cca 4 hodinách zjistil že mi jedou sahary i když je motor studený, zkusil jsem narychlo, už byla tma, odpojit čidlo a znovu připojit, neudělalo to vubec nic, nerozjeli se na vyšší rychlost ani se nezastavili. Tak jsem odpojil baterii, zkusmo jsem ji po chvíli připojil a nic, jedou dál na pomalou rychlost, pořád i s vypnutým kličkem. Takže odpojeno nadále Zkoušel jsem hledat ale najdu jen samý ruznorodý problemy. Naveďte mě někdo co to sakra je, mam pocit že by to mohlo být relé vpředu, ale když ne tak co?? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Skus to rele.rele zapina silove vodice.rele zopina snimac teploty. Moze byt zapecene rele a su stale zopnute kontakty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 26, 2016 Author Share Posted February 26, 2016 To zkusim, ale kdyby ne tak kde mam hledat dál Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest minimaxa Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 http://www.peugeot-club.com/topic/104192-problem-s-ventilatoremém-s-ventilátorem/?p=1731585 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 26, 2016 Author Share Posted February 26, 2016 No díky, ale mam pocit že 807 to má uplně jinak, proto jsem hledal jen mezi 406. Navíc nikde nikdo nenapsal vysledek jestli se to podařilo opravit a jak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 26, 2016 Author Share Posted February 26, 2016 Ví někdo jak přesně funguje to hnědý čidlo? Našel jsem jen info o tom že při 100°C má mít odpor 2987 Ohm, ale kolik má mít ve studenem stavu nebo jak to funguje nikde není Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 (edited) ak mas klimu cize mas hnede cidlo tak sahary ovlada jednotka bitron umiestnena je nad lavym prednym nadkolim ,do nej je aj napojene hnede cidlo(podla udajov o teplote od toho cidla a tlakoveho spinaca klimi bitron ovlada sahary pre klimu a nudzove chladenie motora) ak je cidlo vadne alebo sa prerusi signal od neho tak bitron aktivuje sahary tusim max rychlost (havarijny stav) problem moze byt v cidle ,alebo casto je zaoxidovany(zamoceny) konektor bitronu alebo samotna jednotka bitronu alebo zlepene relatko na chladicovej stene ak mas dve sahary mas tri relatka musis premerat ci relatka na chladicovej stene su zopnute bitronom ze im posiela ovladacie napetie alebo ze neposiela napetie a relatko ma len zlepeny kontakt ak neni napetie problem je v tom konkretnom rele ak bude napetie musis ist smerom k bitronu hnedemu cidlu od toho sa odrazis dalej alebo vytiahnes relatka a nakazdom rele premerias piny 87 -30(alternativne znacenie3-5)a ak su spojene relatko je vadne taktiez by do toho mohol kecat este tlakovy spinac klimi na skusku by som z neho odpoji konektor ci sa sahary zastavia skoda nemam schemu poradil by som viac k hnedemu cidlu datashed nemam ale je to termistor typ PTC co znamena ze cim ma vyssiu teplotu(motor vyssiu teplotu) tym jeho odpor narasta bitron Edited February 27, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Krtek, díky moc, vyčerpávající popis, přesně jak pišeš, dvě sahary, klima. Schema jakési mám ale podle mě tam nevidím pravě ten bitron, takže to je schema nejspíš bez klimy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Pokud potřebuješ pomoc, můžu po obědě dorazit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 No měl bych to zvladnout sám, případně bych ti zavolal, uvidím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest minimaxa Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 A je to! (jeden bude s červenou čepičkou a druhej se žlutou) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 A třetí s upgrade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest minimaxa Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Sákryš, kde jen to má tu klimatizaci...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Hlavně, kde je ta červená a žlutá čepička Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 No tak po vytahání relé, vyčištění jednoho co mělo zoxidované piny je problem pryč. Relé jsem proměřil a jsou OK ALE, na prostředním relé je na ovládacích kontaktech cca 5,5V což je asi špatně, vidim to na zaoxidovanej konektor Bitronu pokud to tam nemá být Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Schema - http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/ac306/coolfan2/fanop1.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 na ovladanie cievok relatiek je pripojeny plus 12V priamo kabelom a bitron tam uz len spina kostru na cievky relatiek ,neviem ako si to meral ci oba hroty meraku na patici( alebo si meral tak ze jeden hrot na kostre vozidla a druhy hrot na petici ak plati prvy pripad tak ano nesmies tam nic namerat v kludovom stave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Oba hroty v patici při měření. Někde je přechoďák a leze tam napětí Prosim tě, Bitron je v levem podběhu nahoře, jsou cestou k němu ještě nějaké konektory, nebo bude problem jen v samotnem konektoru na Bitronu?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 (edited) OPRAVUJEM -piny 1 a 10 bitrona merias odpor nie voci kostre vozidla (lebo tu odpojis odpojenim konektora) ale merias voci pinu 8 (M801)na bitrone podla schemy 1 a 10 nesmu byt vodivo spojene s B potom tie iste piny 1 a 10 merat na konektoru bitronu uz klasicky voci kostre (karoserii) (ale vsetky 3 relatka musis vytiahnut) odpor musi byt nekonecny kabelovy zvezok cislo 5 tam vidis okruhly konektor Edited February 27, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 inak na ruskom fore som nasiel schemu origo ku 406 predosla schema je na 306 ale je to moc podobne ked nie identicky zapojene ako v 306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.