Jump to content

12V zásuvka v kufri


Kukajz

Recommended Posts

Někde se tu psalo, že u 307 (možná podle modelu) stačilo otočit pojistku resp. přepíchnout ji do jiných kontaktů. Ale zda tuto možnost má i 308 nevím, ani si neuvědomuju, že by to tu někdo zmiňoval :myslim Ale možná (snad ) se pletu ;)

Edited by Veverka
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trochu opráším dotaz. Mám Peugeota 308SW vti celkem nově a ten úsporný mód a odpojení všeho mi taky moc nevyhovuje. Používám auto k dobíjení modelů letadel a jelikož nejde o velké proudy, stačila u Xsary palubní zásuvka. Ta je po vypnutí motoru a vytažení klíčku u pažouta mrtvá. Co se stane a co udělá elektronika , když si natáhnu zásuvku přímo z baterie?

Link to comment
Share on other sites

U 307SW byla zdní zásuvka trvale pod proudem, u 308SW nikoliv. Je tam šetřící elektronika, ale je to pěkně na ho... Často potřebuju k práci jedním foťákem fotit a druhý mezitím dobíjet, nebo odejít od zamčeného auta a nechat blikat oranžový majáček. Takže mám trvale do kabiny zavedenou zásuvku napojenou přímo na baterii a mám to vyřešené. Elektronika na to nic neříká, protože o ničem neví...  :) To zas výrobce myslí za nás, abychom si nevybili baterii, ale v paxi je to nanic

Link to comment
Share on other sites

Maják je sice extrém, ale nabíjení foťáků, mobilů nebo jiných na příkon nenáročných zařízení je běžná věc. Taky mě to pěkně se.e.

 

 

 

 

Necituj přímo předchozí příspěvky, díky.

Edited by elton
Link to comment
Share on other sites

Nie je to tak celkom pravda o tom uspornom mode. Ja som siel startovat, nechal som zapnute zapalovanie a za niekolko hodin baterka v prde eee vybita. Aj v predchadzajucom aute som to riesil, tak, ze som hrube kable odviedol do kabiny, cez poistku pre istotu a vnutorny pokoj. V 308 sa da lahko prevrtat diera okolo posilovaca brzd.

Link to comment
Share on other sites

Maják je sice extrém, ale nabíjení foťáků, mobilů nebo jiných na příkon nenáročných zařízení je běžná věc. Taky mě to pěkně se.e.

Za jízdy to beru, ale že bych šel dát nabít mobil nebo foťák do auta místo zásuvky na 220V. :bojim  

Link to comment
Share on other sites

Mně upřímně na eco modu vadí jen to, že se po cca 20 minutách vypne rádio, když se sedí v autě na místě a na někoho čeká. Ale co se týká dobíjení mobilů, apod - nijak mě to neobtěžuje, vždy to stačí za jízdy. Spíš to vnímám jako pozitivum, že se jednoduše nevybije baterka. Takových umělců znám... Svízelnější je pak startovat a z terénu vůbec odjet.

 

Než trápit při stání auto, radši bych si na místě "dobíječů při stání" opatřil přenosné dobíjecí baterie, nebo různé solární dobíječky, už je to dostupné...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...