Kukajz Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 Ahojte, neexistuje nejaká jednoduchá finta, ako docieliť stále napätie v zásuvke v kufri? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 (edited) Někde se tu psalo, že u 307 (možná podle modelu) stačilo otočit pojistku resp. přepíchnout ji do jiných kontaktů. Ale zda tuto možnost má i 308 nevím, ani si neuvědomuju, že by to tu někdo zmiňoval Ale možná (snad ) se pletu Edited February 22, 2016 by Veverka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 Myslím, že pokud nenatáhneš drát přímo od baterie, tak toho jinak nedocílíš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukajz Posted February 22, 2016 Author Share Posted February 22, 2016 Aj som si myslel Neviete náhodou ktorá poistka to je? V manuáli som našiel poistku iba pre prednú zásuvku. Pre zadnú nie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 pro obe zasuvky by mela byt stejna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukajz Posted February 23, 2016 Author Share Posted February 23, 2016 Ok. Díky za rady. Pozriem sa na to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caraxx Posted February 23, 2016 Share Posted February 23, 2016 Nevim jak u 308, ale u 307 mi ta zadni fungovala stale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
verdom Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Trochu opráším dotaz. Mám Peugeota 308SW vti celkem nově a ten úsporný mód a odpojení všeho mi taky moc nevyhovuje. Používám auto k dobíjení modelů letadel a jelikož nejde o velké proudy, stačila u Xsary palubní zásuvka. Ta je po vypnutí motoru a vytažení klíčku u pažouta mrtvá. Co se stane a co udělá elektronika , když si natáhnu zásuvku přímo z baterie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velickin Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 U 307SW byla zdní zásuvka trvale pod proudem, u 308SW nikoliv. Je tam šetřící elektronika, ale je to pěkně na ho... Často potřebuju k práci jedním foťákem fotit a druhý mezitím dobíjet, nebo odejít od zamčeného auta a nechat blikat oranžový majáček. Takže mám trvale do kabiny zavedenou zásuvku napojenou přímo na baterii a mám to vyřešené. Elektronika na to nic neříká, protože o ničem neví... To zas výrobce myslí za nás, abychom si nevybili baterii, ale v paxi je to nanic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laďa Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Né každý si nabíjí foťáky v autě používá oranžový majáky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romandown Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 (edited) Maják je sice extrém, ale nabíjení foťáků, mobilů nebo jiných na příkon nenáročných zařízení je běžná věc. Taky mě to pěkně se.e. Necituj přímo předchozí příspěvky, díky. Edited May 11, 2016 by elton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donrom Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Nie je to tak celkom pravda o tom uspornom mode. Ja som siel startovat, nechal som zapnute zapalovanie a za niekolko hodin baterka v prde eee vybita. Aj v predchadzajucom aute som to riesil, tak, ze som hrube kable odviedol do kabiny, cez poistku pre istotu a vnutorny pokoj. V 308 sa da lahko prevrtat diera okolo posilovaca brzd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laďa Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Maják je sice extrém, ale nabíjení foťáků, mobilů nebo jiných na příkon nenáročných zařízení je běžná věc. Taky mě to pěkně se.e. Za jízdy to beru, ale že bych šel dát nabít mobil nebo foťák do auta místo zásuvky na 220V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romandown Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Samozřejmě nemyslím nabíjet z 220V, ale z 12V. Nebo se bavíme každý o něčem jiném? Uniklo mi něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Myšlenka byla, proč v autě a ne "ze zdi" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romandown Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Třeba proto, že se ke "zdi" nemusím dostat třeba celý den :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davis Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Mně upřímně na eco modu vadí jen to, že se po cca 20 minutách vypne rádio, když se sedí v autě na místě a na někoho čeká. Ale co se týká dobíjení mobilů, apod - nijak mě to neobtěžuje, vždy to stačí za jízdy. Spíš to vnímám jako pozitivum, že se jednoduše nevybije baterka. Takových umělců znám... Svízelnější je pak startovat a z terénu vůbec odjet. Než trápit při stání auto, radši bych si na místě "dobíječů při stání" opatřil přenosné dobíjecí baterie, nebo různé solární dobíječky, už je to dostupné... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Jop,já mám už 3 powerbanky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 ... a když potřebuji dobít, jsou všechny prázdný. To znám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Já mám asi lepší powermanagement Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.