slnecnik221 Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 Zdravím mám peugeot407 2.0 100 kw rhr tip A má najazdených 164 000 reálne km. Mám problém kolíšU mi otáčky za studena od 900 - 800 keď ostanú na 800 už mi to nerobí ale iba za studena. PalivovA sústava je delphi. Menil som egr nedávno sme menili cidlo na rampe nova váha vzduchu trisky boli na repase A nič nepomáha stále to kolíše môže to robiť ako pises ten drv ventil ako sa mám K nemu dostať lebo čerpadlo mám hore na vacky A to cidlo je asi zo spodu dá sa K nemu nejako dostať A vymontovať ho Ďakujem za radu som už stoho zúfalí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saslik Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 (edited) A nebude to nedokoncena regeneracia FAP? Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku Edited February 21, 2016 by saslik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slnecnik221 Posted February 21, 2016 Author Share Posted February 21, 2016 No to som nepozeral teda. Ako by sa to dalo zistí iba na dia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxo Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 a ked ti to robi iba za studena, co tak sa pozret na cidlo teploty? Pozri na DIA, kolko ukazuje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slnecnik221 Posted February 23, 2016 Author Share Posted February 23, 2016 To mam dobre už sme ho pozerali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slnecnik221 Posted April 1, 2016 Author Share Posted April 1, 2016 Vybral som regulator tlaku na čerpadle vyfukal ho vzduchom A od vtedy mám pokoj S kolisanim otacok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davo19 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Zdravím všechny )) mám takový problém u Peugeot 407 SW, který neumí nikdo v servisu vyřešit ... motor 1.6 Hdi - repasované turbo, vstřiky, nová spojka, neteče olej, šlape jako hodinky... ale! když jedu po městě, všechno je ok, na dálnici od 80 km/h a víc( nejvíce se to stává u 110km/h, občas zhasíná motor, musím se zastavit do konce a po 5 minutách nastartuju a jedu dál... ale častějí auto cuká, třeba jedu 60km/h všechno je ok, jedu 110km/h je to ok, klidně i 150km/h... ale pak nevím jak, nastane moment po delší jizdě, že hrozně začne cukat motor - takovej pocit že nestačí vzduch do motoru(kdybyste zabrdili a šlápli na plyn najednou)... nemáte někdo s tím zkušenosti? v servisu začínají básničky typu, to může bejt tohle a tohle a tohle a tohle... ale nemůžeme stoprocentně říct z čeho to je... takže prosím Vás, nemáte někdo s tím zkušenost? autodiagnostika nic nenachází... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harvi_tn Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 konektor ku snimacu otacok dolu pri remenici si skusal? byva tam vyklepany kontakt, treba piny napruzit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davo19 Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 díky za nápad, zkusím to a napíšu sem určitě výsledek ))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka33 Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Vyřešilo se to cukání? Mám to samé 1.6hdi, výměna snad všeho nový egr,váha vzduchu, klapky sání, kontrola vstřiku v bosch, aktualizovan softwer, je to lepší ale pořád to tam je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slnecnik221 Posted January 5, 2017 Author Share Posted January 5, 2017 Mne nakoniec tieklo cerpadlo dal som nove a prestalo kolisanie otacok a cukanie aj ked som zosliapol plyn tak dakedy sa mi stalo ze nezareagoval hned ale po chvily teraz ako som uz vymenil poslednu cast palivovej sustavy co v mojom pripade bolo uz iba cerpadlo je vsetko bez problemou ale skus drv ventil co je na cerpadle vybrat a vyfukat vzduchom mohlo by to pomoct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka33 Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Díky za radu, to už jsem tu taky četl, moc tomu ale nevěřím protože v tom nemám pravidelnost a je divný že při akceleraci to nedělá což kdyby bylo palivovou soustavou tak by to asi dělalo porad. Dělá to jen někdy při pomalé jízdě na 3-4 kolem 1500 otáček rychlost 50-60. Ale zkusím to je vzadu za rozvody že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slnecnik221 Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Ten drv ventil sa nachadza na cerpadle ktore mas na vacke hore v pravo ked sa pozres. musis vybrat par veci aby si sa knemu dostal. lebo ten snimac je od spodu cerpadla a je prisrobovany dvoma srobmi torx ale velkost si nepamatam. das vonku baterku airbox drziak to tam je a to by mohlo stacit len je tam celkom zly pristup ale da sa to vybrat vonku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka33 Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Zkusím to hned zítra, dík. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
treassure Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 (edited) Ahoj, chtel bych se zeptat, v poslednich dvou tydnech resim toto situaci, pri mrazech a rannim startovani motor vzdy hned nabehne aby po 2, 3 vterinach zase vypnul, nakonec po par pokusech nastartuji a jedu, nepravidelne se mi uz 2 tydny stava ze v aute z niceho nic cukne, pri te prilezitosti se vzdy znovu rozsviti kontrolka abs, ktera jinak sviti normalne, budu menit, ale proste zazni vzdy vystraha jako po startu, jako by se motor na malou chvilku vypnul, a jednou pri cuknuti se stalo ze auto uplne ztratilo vykon, nereagovalo na plyn a postupne spadli otacky a motor se vypnul, po nastartovani opet ok a po cca 90 km zase prislo cukani. Muze byt nejaka spojitost v tom ze jsem projel pomerne velkou kaluzi, auto se hned potom vyplo aby se zase po par minutach dalo nastartovat, od te doby mi to dela to co to dela. Nema nekdo zkusenost, na dalnici je to nebezpecne. Dekuji moc za rady, pujdu do servisu ale nevite nekdo co by to mohlo byt... Edited February 12, 2017 by treassure Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.