podgy4 Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Čest klubáci, mám opět problém s mamčinou 406.je to 2.1td lucas.Došla nafta tak chytré hlavy nenapadlo nic jiného než to roztahnout.jenže to způsobilo že auto přestalo jet jak předtím.v tahu škube a na volnběh se hádá.samozřejmě mě napadlo kouknout na rozvody a vačka s čerpadlem ok, ale klika o dva zuby vpřed.nastavil jsem i kliku(na setrvačníku jedna jediná díra průměr 7.mm)ale motor jde ještě hůř než předtím.vynechává a třese.poradí někdo co by s tím mohlo být? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Na setrvačníku?? Snad na řemenici ne. Řemenice bývá pootočená, takže díra nesedí, takže podle toho se to nastavit nedá, jedině novou řemenici použít k nastavení a pak vratit starou, nebo servis co dělá peugeoty mívá přípravek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podgy4 Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 sundal jsem starter a tam je díra 7.mm pruměr.tam jsem aretoval, to je špatně? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 hej naftak sa aretuje na zotrvaku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podgy4 Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 takže to mam dobře.proč to pořád nejde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 já myslím, že je to přeskočené, protože co by to jinak bylo, když do roztlačení to šlo OK? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podgy4 Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 klika,čerpadlo i vačka sedí.napadlo mě jestli koník nějaky nebude prasklý, ale to je asi blbost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podgy4 Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 nikdo nic?koníci jsou ok.když nastartuju, tak jde jak kdyby na 3.kouří jak blázen.občas se chytne ale ne na dlouho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podgy4 Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 tak jsem auto projel a když se ohřál, tak jde lépe.ale:na volnoběh vynechává(pravidelně), při jízdě v tahu jako bych pouštěl a hned zase přidával a do toho kovový zvuk jako kdyby klepaly vstřiky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 tipujem pohybane drieky ventilov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Hlava bude muset dolů, pak uvidíš co se stalo, jak píše krtek2 poohýbané dříky ventilů a ty vůle se taktéž rozhodily, proto to klepe a má nepravidelný chod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick406 Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 To samý to dělalo u 2.0 benzín jelikož se vybila baterie tak se auto muselo sotva 4 metry potlačit po výměně baterie nechtělo chytat a když chytlo tak kolísali otáčky z výfuku šel černej dým a vypadalo to že se motor rozsype ale po chvíli na volnoběhu se to vzpamatovalo a je to snad tak 3 roky a od tý doby v pohodě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Nemas cerpadlo o 180? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Cerpadlo je mechanicke myslim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.