Jump to content

Elektrika v 807.

Wensdy

Recommended Posts

Ahoj.

Nemá prosím někdo z vás přístup ke schématům elektriky v 807? Nějak mi zlobí přepínání dálkových světel které se samo od sebe někdy vypínají a ventilátory mi jdou také jen někdy. Rád bych se v tom zorientoval a pochopil jak je to dělané a zapojené a pak případně pokusil opravit (jsem elektrikář slaboproudař).

Případně jestli by mi někdo mohl trochu vysvětlit jaká se používá komunikace, atd.

Klidně může být přes SZ

P807 2.0HDi 79kW

VIN: případně zašlu SZ

Díky předem za ochotu.

Ahoj.

Nemá prosím někdo z vás přístup ke schématům elektriky v 807? Nějak mi zlobí přepínání dálkových světel které se samo od sebe někdy vypínají a ventilátory mi jdou také jen někdy. Rád bych se v tom zorientoval a pochopil jak je to dělané a zapojené a pak případně pokusil opravit (jsem elektrikář slaboproudař).

Případně jestli by mi někdo mohl trochu vysvětlit jaká se používá komunikace, atd.

Klidně může být přes SZ

P807 2.0HDi 79kW

VIN: případně zašlu SZ

Díky předem za ochotu.

Tak ne že bych chtěl strašit, ale vidím to na COM2000 což je celý ten komplet páčky světel a stěračů za volantem...Dají se koupit jen i ty páčky, ale horší výměna. Jinak schema není potřeba, musel by jsi to rozebrat a je tam pár plíšků a kontaktů které se buď prodřou ale většinou prach a podobné udělá své. Já vyměnil celý komplet. Zatím mám klid. Jinak schema se dá sehnat.  

Komplet páčky pod volantem ale neřeší ventilátor a ovladače pro něj, řekl bych. Mám trochu podezření že je právě někde závada v komunikaci o které právě nic nevím a ani kudy vede z jednotlivých modulů do počítače, případně na jakej kontakt ve kterým konektoru, atd.

Proto se pídim po schématech a nějakém polopatickém vysvětlení co jak funguje a kam co vede. Nerad bych kupoval komplet páčky které určitě nebudou laciné a on to byl potom někde po cestě zoxidovanej kontakt v konektoru.