Schreek Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Testy potvrdily environmentální účinnost technologie SCR (Selective Catalytic Reduction) vyvinuté skupinou PSA Peugeot Citroën kupina PSA Peugeot Citroën s potěšením konstatuje výsledky, jichž dosáhly vozy Peugeot 208 a Peugeot 508 v testech, které prováděla technická komise pod záštitou francouzského Ministerstva životního prostředí, udržitelného rozvoje a energetiky. Z testů vyplynulo, že vozy jsou zcela v souladu s předpisy a s údaji předloženými k homologaci. Výsledky potvrzují účinnost exkluzivního systému BlueHDi, který tvoří technologie SCR (Selective Catalytic Reduction) zabudovaná před filtr pevných částic. Tento systém dokáže zlikvidovat až 90 % oxidů dusíku (NOx) emitovaných dieselovými motory. Znamená to, že z pohledu emisí NOx se úroveň dieselových motorů blíží úrovni benzínových motorů. Dieselový motor si současně zachovává výhodu o 15 % nižších emisí CO2 a o 20 % nižší spotřeby paliva. Systém BlueHDi dnes uznávají odborníci z automobilových i z dalších odvětví jako nejefektivnější systém pro zpracování emisí NOx. Skupina PSA Peugeot Citroën je přesvědčená o účinnosti této technologie, a proto ji vyvinula, investovala do ní a používá ji ve svých vozech již od konce roku 2013, o dva roky dříve, než nařizují předpisy. Systém se postupně montuje do všech vozidel s dieselovým motorem Euro 6. Vývoj technologií SCR představoval investici ve výši několika stovek milionů eur. Skupina PSA Peugeot Citroën podala k technologii BlueHDi několik stovek patentů a neustále na ní pracuje s cílem dosáhnout dalšího zlepšení efektivity a snížení nákladů v horizontu září 2017 (emisní norma Euro 6.2). Výsledky tak potvrdily technologický pokrok skupiny PSA Peugeot Citroën v oblasti dieselových a benzínových motorů. Skupina přináší s nabídkou výkonných benzínových motorů, mezi něž patří tříválcový motor PureTech – motor roku 2015 – uznávaný pro svou nízkou spotřebu paliva a nízké emise CO2, svým zákazníkům širokou škálu technologií, které dokážou vyhovět i těm nejnáročnějším klientským požadavkům. Skupina PSA Peugeot Citroën očekává další vlnu výsledků testů. Skupina PSA Peugeot Citroën v současné době pracuje na druhé generaci elektromobilů a na nové nabídce benzínových dobíjecích hybridních vozů, které se mají na trh dostat v roce 2019. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.