Míša 308 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Ahoj všem, Potřebuji radu. Každý den jezdím do prace stejnou trasou, v jednom úseku (mírný kopecek) jsem vždycky jezdila na 4 rychlostní stupeň, tak okolo 55 km/h, 1300 otáček a vše ok. Ted mam ale v tomto úseku problém a nevím proc. Dam tam za 4, 1300 otáček,rychlost na 4 rychlostní stupeň ještě dobra a najednou mi auto začne šíleně cukat, a otáčky mi jdou hned pod 1000,takže musím podřadit. Jak je to možné, když jsem dřív tu trasu takhle jezdila normálně a teď to už nejde a motor se dusí? Díky za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 jaký motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Míša 308 Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 1.6. HDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJSytic Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Kdy byl měněný vzduchový filtr? Jinak 1300 ot/min je podtáčení a zvlášť do mírného kopce bych teda podřadil za 3 1,6 HDI potřebuje alespoň těch 1500 ot/min. Teda alespoň ta naše to dává jasně najevo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Míša 308 Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 No v lednu jsem byla na garančce a byly měněny všechny filtry,tak nevím. Já jsem s tim právě neměla nikdy problém :-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maco82 Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 (edited) Ahoj Míšo, dle Tvé profilové fotky předpokládám, že máš model po faceliftu, tudiž 8-mi ventilový motor (1.6HDI 68 nebo 80kW), tento motor má tendenci k zanášení dříků ventilů a poté dochází k cukání motoru, já se s tím trápím již třetí zimu (v létě OK) https://www.peugeot-club.com/topic/71936-16hdi-trha-motorom-pocas-ustalenej-jazdy-pri-chladnom-motore/page-3#entry1648376 Edited February 12, 2016 by Maco82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Míša 308 Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 Aha, jojo mas pravdu, mam 68 kW. Takže nemám mit z neceho obavu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maco82 Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Noo, sám nevím... prozatím se mi nepodařilo přijít na způsob jak cukání předejít (krom občasného túrování viz. návod na termické čištění motoru)... každopádně bych v Tvém případě jezdil ve vyšších otáčkach, tak nízké otáčky motor ničí, já se snažím nejít pod 1500ot. (spíše 1700ot. a výše) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Míša 308 Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 Jojo, to potom problém nemám. Díky za tip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 přesně tak, držet motor v otáčkách, takže v tom místě buď na trojku, nebo jet rychleji na čtyřku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.