P4WLYK Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Ahoj, "docela" dlouho jsem tu nebyl, moje stará 605 zdechla na plechařinu a hlavně čerpadlo, a já zdrhl k VW. Asi si mě skoro nikdo z aktuálních členů už ani nepamatuje, ale nevadí Letos v lednu jsem začal hledat nový auto na daily, protože moje vento je sice skvělý auto, ale je malý v interiéru a taky jsem se rozmlslal velkejma silnejma motorama, takže 1,8čka přestala stačit. Passatem, do kterýho letos instaluju VR6 denně jezdit nechci a tak jsem potřeboval velký auto na daily ježdění. Hledal jsem všude možně, rozpočet mi byl relativně jedno (do 100 tisíc cca). Hledal jsem passaty 2,8 V6, hledal jsem superby, 607čky, všecky možný auta, podmínka byl motor V6, benzín, full výbava a automat. Občas jsem se i mrkl na peugeoty 605 apod a jednou na mě na Sautu vyskočila hnědá V6 ze švýcarska, po prvním majiteli, čerstvý dovoz do CZ, rok 98, full výbava a automat. Z fotek vypadala parádně, nedalo mi to a zajeli jsme se na ni do Kolína mrknout. Cena byla 36500Kč. Po příjezdu na místo začalo těžce sněžit, ale projeli jsme ji, všechno v pohodě, až na nefungující ventilátor topení a zamrzající dveře (-10 stupňů, sníh, netopící auto...). S pánem jsem se domluvil na 34000 a já si po šesti letech opět koupil Peugeota 605. V parádním stavu, výbavě, barvě i motorizaci. Po dovozu domů jsem kromě přepisu a podobných srand auto hodil do servisu na prohlídku a údržbu. Proběhla výměna svíček, oleje, všech filtrů, těsnění na ventildeklu a termostatu. Po rozdělání motorovýho prostoru se pod nádobkou chl. kapaliny a pod airboxem objevily prorzelé díry, a další dvě čekaly na opačné straně podběhů, u torpéda. Nechaly se zavařit a ikdyž sice pořád čekám na přidělení značek, auto už je provozuschopný, naštěstí tyhle díry byly jediný zhnilý místa na autě, a můžu jezdit. Plány jsou: udržovat ho v co nejlepší kondici, aktuálně sehnat nějaký pěkný kola (ať už origo nebo aftermarket, 15-17") a užívat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stejsn Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Nechápu, že se někomu vyplatí dovážet až ze švajcu na kšeft starou káru za pár šupů Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 To bude tím, že jsi neměl 605 3V6. Na to se nedá zapomenout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 (edited) Edited April 6, 2016 by ozzy56 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SV 24 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 ještě jednou gratuluji Pavle! Jsem rád, že tu nejsem sám se 605 a ještě V6kou tyhle auta maji duši a jak zmiňoval Olda.Na tohle svezení člověk nezapomíná! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4WLYK Posted February 11, 2016 Author Share Posted February 11, 2016 přesně, na to svezení se nezapomíná ta V6 je skvělá. Ten co ji dovezl ji dovezl, protože když nakládali kamion aut ve švýcarsku, tak tam stála na prodej a byla pěkná a tak ji z nostalgie dotahl sem. Na kastli z venku není jedinej pupínek, jen se na jednom místě na kapotě loupe lak. A zvony jsou zavařený. Po tom co jsem do ní sedl, musim prostě říct, že to pohodlí je prostě úplně jinej rozměr. Shodou okolností si nedávno kamarád koupil jedničkovýho supa 2,8 V6 ve vládní výbavě a ikdyž je to auto novější, motor trochu silnější, a je vzadu víc místa, tak je peugeot co se týče jízdního komfortu a zvuku motoru o dost lepší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Je to dobré svezení. Auto má nízko těžiště, výborně drží stopu v zatáčkách i při rovné jízdě. Výborně brzdí, a 3V6 taky výborně zrychluje (měl jsem ten starší typ, který táhl odspodu, ty novější pak už kvůli emisím netáhly odspodu). Když bylo při předjíždění málo místa tak nebyl problém vzít to v 90-ce po trávě nebo krajnici, auto se ani nezachvělo. Najel jsem s ním asi 220 t. km. Poté 406 3V6, ani 607 2,2 HDi už byly méně povedené. 406 příliš sportovní, ale nebyla taková jistota. A 2,2 HDI byla líná, měla turbo-prodlení. Takže pokud jste fandové a máte ho kde mít (já nemám), tak si 605 pořiďte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4WLYK Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 Tak, dnes jsem (ikdyž jsem nedoufal) dostal značky, teď už zbývá jen pořešit drobnosti a koupit kola na léto. V papírech jsou i 16" takže asi koupím ty originály, co jsou teď na prodej. Jinak bych chtlě nějaký oldschool pavučiny nebo jinou starou školu, ale to bohužel není... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Pěkný kočár. Pokud jde o kola, počkej chvíli, třeba se něco objeví, člověk nemůže chtít všechno hned. Kola jsou můj obor, ale tyhle opravdu nemám, ani nevyhledávám, takže ti doporučím jen prohlížet inzerci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Print Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Milane ty 14 dní prodáváš kola a hned jsou tvůj obor :D tak mi sežeň jetý Speedline Corse 2110 4x108 7x17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Speedline Corse fakt nedám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0m@s Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Takto na fotkách fakt nádherný kus gratulujem motoricky tiez skvelý výber, mám to isté v 406 s 380tkm, a pradie ako nový veľa príjemných km bez nehôd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4WLYK Posted April 5, 2016 Author Share Posted April 5, 2016 Dlouho jsem tu nebyl. Auto jezdí, je super, až na pár drobností: automatická klima furt topí. čidlo teploty evidentně funguje protože hlásí že v kabině je moc vedro, ale pořád jde z výdechů teplej vzduch. Neví někdo, kde je nějaká klapka nebo ventil nebo něco podobnýho, jak se k tomu dostat a jestli to pasuje třeba ze 406? Jinak čeká mě lak kapoty, ošetření kůže a rozleštění laku. Pořídil jsem letní kola - originál příplatkový 16". Přijali mě na Legendy, takže v červnu pojedu s autem se ukázat do Prahy. PS: ještě by mě zajímalo, jestli je filtr automatické převodovky shodnej třeba s peugeotem 406 nebo kde to koupit. A taky jakým způsobem se dělá diagnostika. O tom autě nemůžu absolutně nikde nic zjistit V příloze ještě nějaký fotky, abych pořád jenom nemlel A tady ještě jsme s kamošem sesmolili jedno videjko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StibTo Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Auto nádherný, muzika sice stylově francouzská, ale jinak dost hnůj ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SV 24 Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 za mě to kazej jen stěrače... chce to origa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4WLYK Posted April 7, 2016 Author Share Posted April 7, 2016 tak hnůj, byly to první pokusy o fotky za jízdy a o video, nikdy před tím ten člověk podobný věci nedělal jinak stěrače jsem měl objednaný ramínka, ale přišly flaty co už, zatím fungujou, až přestanou, nahodím ramínka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ancinc Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 čau fakt pjěkná kára mám podobnou barvu akorát motor 2,1 d bez turba takže to používám jen jako přibližovadlo po okrese jak to vypucuju po zimně tak pošlu foto ps: proč budeš lakovat kapotu????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4WLYK Posted April 25, 2016 Author Share Posted April 25, 2016 čauec, pošli. Lakovat ji budu protože tam jsou odlouplý místa od kamínků a hlavně protože je na ní odlouplej kus laku, viz fotka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4WLYK Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Tak kapota je po laku. Jsou tam chyby, podbrusy a podobný prasárny, ale bohužel s autem musím jezdit a není čas ho mít zase několik dní odstavený, zatím. Rozleštil jsem lak, zavoskoval a teď o víkendu jsem se účastnil Legend v Praze. Bylo tam jen pět peugeotů, což byla škoda. Organizace v naší sekci byla absolutně nulová, což byla taky škoda. Zbytek byl úžasnej... tady nějaký fotky: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Není co dodat! Krása. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.