okrouhle Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Ahoj, potřeboval bych radu v listopadu jsem nechal udělat na Peugeot 307 (3/AC) 2.0 HDI 79KW spojku a přední silembloky na ramenou (do té doby jsem s tím neměl problém) když jsem vyjel z dílny auto v levotočivé zatáčce při které se zatíží pravé zadní kolo jakoby koplo pocitově asi jako při přitažení ruční brzdy a spoustilo se ESP pocit velmi nepříjemnej automechanik mi řekl mám ještě utržené zadní silembloky na nápravě bohužel problém v zatáčkách přetrvává i po této výměně auto jsem měl napojené na diagnostice kde to nehlásí žádnou chybu. Auto jsem měl u dalších dvou automechaniků každý říká něco jiného a vyměnili by nejradši půl auta ale vlastně asi ani jeden neví co s tím je možné že by mohli bejt vyměněné silembloky nekvalitní ??? nebo to dělali ABS /ESP kroužky nebo špatná zbíhavost ?? ? nemáte prosím nikdo zkušenost Děkuji za každou reakci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajas502 Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 A proč jen přední silent. v ramenech ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 vyměnil je potom i vzadu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Ahoj, potřeboval bych radu v listopadu jsem nechal udělat na Peugeot 307 (3/AC) 2.0 HDI 79KW spojku a přední silembloky na ramenou (do té doby jsem s tím neměl problém) když jsem vyjel z dílny auto v levotočivé zatáčce při které se zatíží pravé zadní kolo jakoby koplo pocitově asi jako při přitažení ruční brzdy a spoustilo se ESP pocit velmi nepříjemnej automechanik mi řekl mám ještě utržené zadní silembloky na nápravě bohužel problém v zatáčkách přetrvává i po této výměně auto jsem měl napojené na diagnostice kde to nehlásí žádnou chybu. Auto jsem měl u dalších dvou automechaniků každý říká něco jiného a vyměnili by nejradši půl auta ale vlastně asi ani jeden neví co s tím je možné že by mohli bejt vyměněné silembloky nekvalitní ??? nebo to dělali ABS /ESP kroužky nebo špatná zbíhavost ?? ? nemáte prosím nikdo zkušenost Děkuji za každou reakci tak geometrii snad po zásahu do podvozku dělali ne = to by zbíhavost vylučovalo....co kola, respektivě pneu...jsou všechny o stejném rozměru, není nějaká podhuštěná? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 tak geometrii snad po zásahu do podvozku dělali ne = to by zbíhavost vylučovalo....co kola, respektivě pneu...jsou všechny o stejném rozměru, není nějaká podhuštěná? No to si právě nejsem jistej s tou geometrii a bude to můj další krok . Pneu jsou všechny stejné a nafoukány na 2.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 A proč jen přední silent. v ramenech ??? Přední bylo myšleno na ramenou oboje. Zadní na zadní nápravě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Další nápad je vzít to na třesadla na technickou co poví na nich jestli není vůle nikde jinde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaC2 Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Nemenili ti rizeni? Resp. nemeli jej sundane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Tak to vážně nevím zkusím zjistit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaC2 Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Tak pokud nevis, tak ti ho asi nemenili. Tak nechat zkontrolovat uhel natoceni volantu pres diagnostiku - ne to co vidis, ale to co vidi ridici jednotka. Je mozne, ze ti jej pri vymene sundali z volantove tyce a co ja vim, treba pred nasazenim zpet na tyc s volantem otocili. Predpokladam, ze napravnice jde pripadne i s rizenim pri vymene spojky dolu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 To jsme na dia kontrolovali uhel volantu byl kalibrován jak říkám dia při všech testech vykazuje normální hodnoty. Problém je v tom že dia pro ESP a ABS funguje jen do 10 Km/h poté vypíná dia z důvodu bezpečnosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaC2 Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Jak dlouho mas to auto? Ja jen, jestli jsi mel dost casu zjistit, zda to nedelalo i predtim. To kolo nekopne, proste se zabrzdi. Udela to ESP a musi k tomu mit duvod. Proste mu nevyjdou vypocty pro rychlost nejakeho kola pri danem natoceni volantu a ESP se to snazi srovnat tak, aby to vypoctove vychazelo. Kdybys mel kuprokladu jinak natoceny volant nebo jine rizeni, ktere tam nepatri a ma jiny pocet zubu, tak prave pri stocenych kolech dojde k tomu ,ze ten vypocet nevyjde a auto pak je schopno normalne zagumovat po asfaltu i kdyz ma ABS. Pritom diagnostika nebude vykazovat zadnou chybu, protoe cidla a signaly z nich jsou v poradku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Auto mám 3 roky něco podobného to dělalo rok zpět když jsem měl podhuštěné kolo jenže to mám vše teď v pořádku divné je že třeba na letišti jsme toho nedokázali docílit a auto to dělá doopravdy jen v některých případech dříve sem na těch místech jezdil zatáčku 100 km/h a nic dnes v 70 je cítit že to přijde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 No to si právě nejsem jistej s tou geometrii a bude to můj další krok . Pneu jsou všechny stejné a nafoukány na 2.8 2.8 není to 307 trochu moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Bazi Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Taky o tom přemýšlím. Jaký rozměr kol máš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 205/55/16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Tak tyhle kola já podle servisky i štítku foukám na 2.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Bazi Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Já také 2.4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okrouhle Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Nvm no zkusím tedy trochu upustit i když s takhle nafoukanými jezdím po celou dobu co auto vlastním jelikož dost často jezdím s plným zatížením Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Díval se ti někdo taky na to, jak chodí brzdový třmen na tom zadním kole? Je možné že to při větším náklonu a nějakých vůlích samovolně břibrzdí a zaúčinkuje ABS. Čidlo a kroužek bych preventivně očistil. Zadní tlumiče jsou kontrolované? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.