Jump to content

Spouštění ESP


okrouhle

Recommended Posts

Ahoj,

potřeboval bych radu v listopadu jsem nechal udělat na Peugeot 307 (3/AC) 2.0 HDI 79KW spojku a přední silembloky na ramenou (do té doby jsem s tím neměl problém)  když jsem vyjel z dílny auto v levotočivé zatáčce při které se zatíží pravé zadní kolo jakoby koplo pocitově asi jako při  přitažení ruční brzdy a spoustilo se ESP pocit velmi nepříjemnej automechanik mi  řekl mám ještě utržené zadní silembloky na nápravě bohužel problém v zatáčkách přetrvává i po této výměně auto jsem měl napojené na diagnostice kde to nehlásí žádnou chybu. Auto jsem měl   u dalších dvou automechaniků každý říká něco jiného a vyměnili by nejradši půl auta  ale  vlastně asi ani jeden neví co s tím je možné že by mohli bejt  vyměněné silembloky nekvalitní ???  nebo  to dělali ABS /ESP kroužky  nebo špatná  zbíhavost ?? ? nemáte prosím nikdo zkušenost  Děkuji za  každou reakci

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

potřeboval bych radu v listopadu jsem nechal udělat na Peugeot 307 (3/AC) 2.0 HDI 79KW spojku a přední silembloky na ramenou (do té doby jsem s tím neměl problém)  když jsem vyjel z dílny auto v levotočivé zatáčce při které se zatíží pravé zadní kolo jakoby koplo pocitově asi jako při  přitažení ruční brzdy a spoustilo se ESP pocit velmi nepříjemnej automechanik mi  řekl mám ještě utržené zadní silembloky na nápravě bohužel problém v zatáčkách přetrvává i po této výměně auto jsem měl napojené na diagnostice kde to nehlásí žádnou chybu. Auto jsem měl   u dalších dvou automechaniků každý říká něco jiného a vyměnili by nejradši půl auta  ale  vlastně asi ani jeden neví co s tím je možné že by mohli bejt  vyměněné silembloky nekvalitní ???  nebo  to dělali ABS /ESP kroužky  nebo špatná  zbíhavost ?? ? nemáte prosím nikdo zkušenost  Děkuji za  každou reakci

tak geometrii snad po zásahu do podvozku dělali ne = to by zbíhavost vylučovalo....co kola, respektivě pneu...jsou všechny o stejném rozměru, není nějaká podhuštěná?

 

Link to comment
Share on other sites

tak geometrii snad po zásahu do podvozku dělali ne = to by zbíhavost vylučovalo....co kola, respektivě pneu...jsou všechny o stejném rozměru, není nějaká podhuštěná?

No to si právě nejsem  jistej s tou geometrii a bude to  můj další krok . Pneu jsou všechny stejné a nafoukány na 2.8  

Link to comment
Share on other sites

Tak pokud nevis, tak ti ho asi nemenili. Tak nechat zkontrolovat uhel natoceni volantu pres diagnostiku - ne to co vidis, ale to co vidi ridici jednotka. Je mozne, ze ti jej pri vymene sundali z volantove tyce a co ja vim, treba pred nasazenim zpet na tyc s volantem otocili. Predpokladam, ze napravnice jde pripadne i s rizenim pri vymene spojky dolu.

Link to comment
Share on other sites

To jsme na dia kontrolovali uhel volantu byl kalibrován jak říkám dia při všech testech  vykazuje normální hodnoty. Problém je v tom že dia  pro ESP a ABS funguje jen do 10 Km/h poté vypíná dia  z důvodu bezpečnosti    

Link to comment
Share on other sites

Jak dlouho mas to auto? Ja jen, jestli jsi mel dost casu zjistit, zda to nedelalo i predtim.

 

To kolo nekopne, proste se zabrzdi. Udela to ESP a musi k tomu mit duvod. Proste mu nevyjdou vypocty pro rychlost nejakeho kola pri danem natoceni volantu a ESP se to snazi srovnat tak, aby to vypoctove vychazelo. Kdybys mel kuprokladu jinak natoceny volant nebo jine rizeni, ktere tam nepatri a ma jiny pocet zubu, tak prave pri stocenych kolech dojde k tomu ,ze ten vypocet nevyjde a auto pak je schopno normalne zagumovat po asfaltu i kdyz ma ABS. Pritom diagnostika nebude vykazovat zadnou chybu, protoe cidla a signaly z nich jsou v poradku.

Link to comment
Share on other sites

Auto mám 3 roky  něco podobného to dělalo rok zpět když jsem měl podhuštěné kolo jenže to mám vše  teď v pořádku  divné je že třeba na letišti jsme toho nedokázali docílit a auto  to dělá doopravdy jen v některých případech dříve sem na těch místech jezdil  zatáčku 100 km/h a nic dnes v 70 je cítit že to přijde   

Link to comment
Share on other sites

Díval se ti někdo taky na to, jak chodí brzdový třmen na tom zadním kole? Je možné že to při větším náklonu a nějakých vůlích samovolně břibrzdí a zaúčinkuje ABS. Čidlo a kroužek bych preventivně očistil. Zadní tlumiče jsou kontrolované?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...