lordmar Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Ahoj, poslední dobou jsem si všiml nezvyklé věci u mé 206. Stává se mi že jedu a najednou slyším takové syčení, šumění, auto najednou ztratí výkon a nereaguje na přidání plynu (dá se maximálně dojét na nejbližší odstavné místo, případně jet hodně pomalu). Když vylezu z auta tak je cítit takový smrad jako z pálené gumy. Jakmile pustím plyn, tak přestane..Je to slyšet intenzivněji při jízdě, kdy otevřu okno (buď od motoru, nebo od podvozku). Byl bych velice rád, kdyby mě někdo alespoň nasměroval. Začlo to při nastarování, kdy bylo asi tak -10 stupňů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordmar Posted February 6, 2016 Author Share Posted February 6, 2016 Dnes jsem jel a po cca 3 minutách, než se motor zahřál se kouřilo jakoby od chladiče (těžko říct, jestli to s tím souvisí).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 nahraj to , kolik tam je vody ,kde to kape ...to je tak o ničem . Mě kdysi dojel týpek s autem a strašně se divil ,když jsem mu od 10 min prolézání auta podal víčko chladiče a jel jsem pryč.....asi to přeučoval na vzduchem chladený ...bez vody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordmar Posted February 7, 2016 Author Share Posted February 7, 2016 Tak dneska jsem zpozoroval odkud jde to syčení. Je to přímo katalyzátorový díl výfuku, nevím zda před, nebo za katalyzátorem, každopádně nejintenzivněji jsem to slyšel jak je zakroužkované na obrázku. Nějaké další rady? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 vlez pod auto, zjisti kde to fučí a pak vyměnit, zavařit, utěsnit--co chceš jiného s tím dělat?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Píše že auto ztratí výkon, tak aby nebyl ten KAT vysypanej a tím ucpanej, pak to tlakuje a někde to začne utíkat ven, proto to syčí. Smrad jako pálená guma bude nahromaděním vyfukových plynů a unikem před KATem. Když se to ucpe tak nejde přidat plyn protože je to natlakovaný a motor se neroztočí, jen vyhodí nespálenou bohatou směs, proto i ten smrad. Takže kontrola Katalyzatoru a jeho případná výměna za univerzalní, cena od 2500,- za KAT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 (edited) uni kat za 1400......bohužel už je na autě kvůli emis s hotovou Tk. http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=821 Edited February 7, 2016 by myšut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordmar Posted February 7, 2016 Author Share Posted February 7, 2016 ok, děkuji hlavně Hurvajzovy..Příští týden zajedu do servisu a řeknu jim tam o co jde. Pak napíšu jak to dopadlo. Dík. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbo11 Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Zdravím,měl jsem to samé u P106,1.1i,rozpadl se a vysypal Kat,a ucpal koncový tlumič.Musel jsem vyměnit Kat i koncový tlumič. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordmar Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 Přesně tak, byl vysypanej (vevnitř drncal), každopádně ho mám již vyměněnej. Vyřízl se a navařil použitý univerzální Bosal. Takže téma vyřešeno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.