Speedy306 Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 (edited) Zdravím všechny s velkým dotazem ohledně mé 307. Dnes jsem šel měnit rozvody na CC a v garáži jsem nevěřil svým očím a teď tu na serviceboxu hledím, že to tak má opravdu být? Mohl by mi někdo zkušenější říct to je tam opravdu jen jedno pero (č.70) a kolo od rozvodů tam drží napůl silou dobré vůle? Naposled když jsem si dělal rozvody na 306 cabrio 97KW tak to byla paráda o ničem nebylo pochyb, všude aretace,pero asi 5cm dlouhý, ale tu jsem povolil řemenici a když jsem s ní kousek pootočil, abych se srovnal na rysky fixou, zjistil jsem že už netočím rozvody, tak jsem každé kolo pootočil rukama a když jsem sundal řemenici + pero zjistil jsem že kolo na pohon rozvodů nemá pero, tak jsem si říkal aha, ital měnil rozvody v pátek a já měl víc štěstí než rozumu, ale podle schéma v serviceboxu to fakt je dobře, dvě drážky, ale jedna bez pera?? Kdyby aspoň teda od řemenice nemělo pero, ale od rozvodového kola? To má být nějaká finta, aby se lidi báli a nedělali si to sami? Děkuji za připomínky k dotazu ať zas něco vím:) Edited February 2, 2016 by Speedy306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 O nájem peru pořád pises? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JVT Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 předpokládám, že PÉRO = KLÍNEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 O úsečovém neboli Woodroofovu peru. Učivo střední školy či středního učiliště technického zaměření, zhusta používaná věc v motorech všech možných značek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midloch Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Nepíšeš rok výroby. Na klice a řemenici bylo několik modifikací u motoru EW10. Třeba řemenice s tlumením byla upevněna na náboji a teprve ten náboj je upevněný na klice. Pero bylo jedno, společné i pro ozubené kolo rozvodu. Předpokládám že i u Tebe bude to pero společné pro rozvodové kolo a řemenici. http://petrila.net/repair/2/206/info/gb/b1et02k3.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 O nájem peru pořád pises? chlapi, čtěte si to po sobě... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 twl. telefon pise jak debil..... Chtel jsem napsat o jakem peru pise. Ale uz se to vi... A mas pravdu,necetl jsem to po sobe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy306 Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 je to dle tp 11/2003 vin vf33brfnc83285914 a opravdu je tam jen pod řemenicí a ozubené kolo rozvodů drží řemenice tlakem mi bylo řečeno v jednom servise, proč nikoliv, takže jsem se nic nového nedozvěděl a nelíbí se mi to:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 to se ti nedivím, ani mě se to nelíbí a nevěřím, že rozvodové kolo má držet na klice jen tlakem přitaženého šroubu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacaba12 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 (edited) V servis boxu na obrázku jsou dvě péra teda pokud dobře vidím . Každé kolo má svůj klínek. Ještě jsem nedělal motor bez klínku na rozvodovém kole. 307 - T5F 0 05A20C - KLIKOVÝ HŘÍDEL.pdf Edited February 3, 2016 by kacaba12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy306 Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 (edited) Ozzy56: já se přiznám, že se odmítám s touto metodou smířit, dokud by mi někdo nedal vysvětlení proč, když na mém 307SW ten sám motor, měl dvě pera a nevím jestli origo, nebo ho tam někdo dodal (kupoval jsem 220.000km najeto) Kacaba12: Právě že nevidíš Já vidím dvě drážky, dvě kolečka, ale jedno pero a i ve výpisu je č.70 pouze 1Ks Edited February 3, 2016 by Speedy306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacaba12 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 je to jinak koukni doc1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy306 Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 To je špatná příloha nebo nevím na co mám koukat:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Je tam na volno, specialita dvoulitrovych benzinu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy306 Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 A netusis duvod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midloch Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 V tom odkaze co jsem dával je ta modifikace popsaná. Rozdíl je, zda máš na výfukové vačce kolo pro rozvody pevné nebo s tlumením (gumou). Pokud z gumou, nedává se na kliku kolečko pro rozvody s přesným výřezem pro klínek ale s vůlí. Tak aby jsi mohl rozvody donastavit na klice. Ten klínek přesahuje jak pod rozvodové kolečko, tak pod řemenici ale pouze pod řemenící je klínek přesný. Na rozvodovém kole je výřez mnohem širší než šířka klínku. To si můžeš ověřit. Proč to tak syrský inženýr ve Francii vymyslel nevím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy306 Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 Jeee, aha. Promin ja moc nevladnu anglicky a v prekladaci jsem se nedovtipil:-) Ale kdyz jsi to napsal, tak uz jsem to z toho pochopil:-) Diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacaba12 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 omluva to byla náprava z octavie 4x4 už jsem vše napravil doc2.docx doc2.docx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy306 Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 Jak na to 307 mám doma taky:) Pěkně tam čarujou, nevím jak se jim to povedlo, ale vačky mají jako já a řemenici mají jinou, jak jinak než tu nejlehčí verzi... Já nemám řemenici na šroubech, tak jak posílal odkaz Midloch to mám:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chury721 Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 V servis boxu na obrázku jsou dvě péra teda pokud dobře vidím . Každé kolo má svůj klínek. Ještě jsem nedělal motor bez klínku na rozvodovém kole. Renault (i jiní) většinou nemá klínek na klice, ale musíš mít speciální přípravek co se strká do bloku motoru a tak zaaretuješ kliku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.