tomanino42 Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Chladicí soustava. Ztrácí se voda. Zdravím vás. Mám problém a nevím, jestli malý nebo velký. Od pondělí do čtvrtka jsem na dálnicích ČR a Rakouska najel 2500KM bez dolití vody do chladiče. V pátek večer sem jel Brno Praha tam a zpět celkem 400KM. Při cestě tam se mi na 150KM rozsvítila kontrolka chladiče s tím, že je zapotřebí doplnit vodu do soustavy. Tak jsem zajel na parkoviště otevřel nádržku na vodu a dolil destilku 1litr a pokračoval jsem v cestě do Prahy. Cestou zpět do Brna se mi na 120KM zase rozsvítila kontrolka chladiče tak jsem zastavil, otevřel nádržku a dolil zase tak 1litr destilky a pokračoval v jízdě bez dalších problémů. No a v sobotu po ujetí 150KM se scénař opakoval s tím, že jsem dolil asi 0,8litr a poté najel 250KM a zatím se nic nedolívalo. Z těch najetých 3700KM byla teplota vody v pořádku a auto jelo a chovalo tak jako vždy. Rychlost vozidla byla 140KM za 1hodinu a během jízd jsem zapínal a vypínal topení a taky vše v pořádku. Při otevírání víčka nádržky na vodu bylo slyšet pouze krátké zasyčení a ručička teploty byla v prostředku budíku, takže taky vše jako předtím. Tak se chci zeptat zda s tím někdo nemáte zkušenost nebo nevíte co by s tím mohlo být? No a obavy mám z toho nejhoršího což je asi ......... Předem dík za všechny odpovědi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 V první řadě zkus koupit nové víčko vyrovnávací nádržky...... a mrkni se jestli někde voda neteče.....já měl prasklou hadici a tekla jen při vyšších otáčkách ...na volnoběh netekla.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Jak pise prema. A sledovat jestli neleti voda pres vicko venku a jestli nejsou tvrde hadice. Nejspis to tipuji na tesneni pod hlavou (nekterou) a leti ti to pres vicko venku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagi Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 (edited) to si nemyslím protože,když by měl prasklí tesnění pod hlavou tak by měl vodu v oleji.Spíš se přikláním koupit nové víčko Edited February 2, 2016 by hagi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K610 Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Mne keď sa strácala voda tak som mal prasknutý plastový obal termostatu (nachádza sa medzi hlavami) a druhý krát to bola prasknutá plastová príruba na bloku motora. http://www.imgup.cz/image/a30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Tak máš tu už několik možností Tvrdé hadice = jak kámen - tj. nejdou zmáčknout vůbec a není to závislé na teplotě.? Pak těsnění hlavy? Který je to rok? Víčko nádobky. Prasklou hadici Prasklý obal terrmostatu Zkusil bych ještě omrknout vodní pumpu. U těch posledních bych hledal vodu pod autem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomanino42 Posted February 6, 2016 Author Share Posted February 6, 2016 Tak mi pomohlo nalít tam tu přísadu na utěsnění hladiče. Takže nevím kde byla závada ale děkuji všem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Prijde prvni teplo a zavada je zpatky. Never tomu ze nejaky ztesnovac utesnil tak velky unik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan_Jen Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Řešil jsem teď stejný problém. Chvílema byla v interiéru cítit nemrznoucí směs a každých cca 150km jsem musel dolít 1 litr. Problém byl v netěsnosti hadice nahoře na chladiči-originál spona byla uvolněná. Nahradil jsem ji klasickou stahovací sponou a únik přestal, hladina chladící kapaliny drží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Ahoj včera jsem se byl projet a po zastaveni se me hulilo z motoru. Otevrel sem kapotu a zjistil ze se ztraci voda a cele vzduchove sani a kolem olejového filtru byla nahazena voda. To znaci nejspis tesneni pod hlavou, nebo prasklou hlavu co? Tak ze problém s EGR je u me ted to nejmensi. Dokazete poradit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K610 Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 (edited) Voda bola okolo olejového filtra medzi hlavami? Mohol by to byť prasknutý obal termostatu, častý problém na 2.7. U mňa na voľnobehu nebolo vidieť žiadny únik vody, ale od cca 2500 otáčok začala cez prasklinu striekať voda. Edited March 28, 2016 by K610 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomanino42 Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 U mě to byla plastová příruba na bloku motoru vedle nebo kousek pod alternátorem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peugeot 508 SW Posted June 26, 2018 Share Posted June 26, 2018 Ahoj všetkým. Do chladiča ide G33 to sa dá kúpiť bežne u peugeot predajcu. Aká je náhrada za toto ? G12 aká farba alebo niečo iné ? Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peugeot 508 SW Posted June 27, 2018 Share Posted June 27, 2018 Nikto nevie aká je náhrada za G33? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted June 27, 2018 Share Posted June 27, 2018 jestli chceš jen dolít, dej to, co tam je jestli chceš udělat výměnu chladící kapaliny, dej třeba G 12, Fridex a pak dolívej zase tím, cos nalil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted June 27, 2018 Share Posted June 27, 2018 Proč hledáš náhradu.Vždyť ten modrý originál není zas tak drahý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peugeot 508 SW Posted June 27, 2018 Share Posted June 27, 2018 Čaká ma výmena vodnej pumpy tečie, čiže výmena celej chladiacej kvapaliny . G-12 akej farby ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 co třeba červená? https://www.autodilyjimo.cz/naplne-chladici-kapaliny-k1692 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Proč nechceš originál? Je to 5l koncentrátu za nějakých +-900. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 asi chce něco za polovic ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.