brixtr Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 čau kluci. pořídil sem horsky kolo s odpruženou vidlici ale majitel řikal at tam doleji olej, moje otazka zní jaký? sice mám hydraulický olej do c5 ale nevím zda bych to tím nepo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoudaK Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Bike fórum bych volil nebo každý obchod s koly.. Neptej se v hyper super... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 A co je to za vidlici? Oleje tam mohou být různé, jak na mazání, tak na tlumení. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 LHM je minerální olej ,blízký konzistence friťáku. Je to taky docela agresivní materiál na obyčejný plast,který je časem schopný zežrat.. ale to asi dobře víš.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 upřímně moc nevím. je to poprvý co sem koupil kolo s odpruženou vidlicí. na bike forum sem koukal jako první ale po tom co sem tam četl že někdo tam dava nějaky special do vidlic a druhy že tam leje total. no do obchodu se chystám ale to kolo mám od včerejška a tady nic o víkendu otevřený není proto zjištuji něco vic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Víš aspoň, zda je ta vidlice vzduchová nebo pružinová? Má někde ventilek (jako autoventilek od pneu), nebo nahoře na korunce regulační kolečko na předpětí pružiny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 nahoře má jakoby kolečko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Tam se da dolejvat olej?já myslel ze tam je uzavřena olejová patrona která se nedá dolejvat.... Když jsem byl na servisu vidlice viděl jsem jen tu patronu a vevnitř mazal tukem ty nohy vidlice...ale to je vše... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 tak jsem rychle letěl to vyfotit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 total transmisson x4 , co se leje do diferáků na 4x4 ,to je hustý oil tak,že to naleješ na plenu,aby si to přefiltroval jak já ..a ono nic,taková viskozita ,že neproteče.To je jen postřeh,ne návod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 proto sem asi psal že tam někdo lil to co mu přišlo pod ruce ještě nahodím celý kolo teda jestli to k něčemu budou ty fotky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Stará pružinovka od RST. Tam by měl být olej jen v tlumení, ale stejně ji asi sám nerozebereš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 takže stejně radši servise.. náhodou kolik si za to tak muže vzít nevíš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midloch Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Cenu za servis nevím ale návod na údržbu zde : http://www.ivelo.cz/domaci-servis-kol/rst/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 Dobrý návod. Díky moc.. Můj problém je v tom že ta vidlice je jakoby moc měkká, tudíž i při malém zapření se okamžitě zatlačí dolů, a co jsem koukal tak perovaní nejde uzamknout ( odkoukáno od kamaráda) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Měkká, to je dáno charakteristikou pružiny, s tou nic neuděláš, leda vyměnit za tvrdší. Předpětí pružiny (regulační kolečko) charakteristiku neřeší. Nejde zamknout, to zřejmě v tlumicí patroně pravdu chybí olej, ale obávám se, podle toho, jak vypadá na fotce, že už ta vidlice má stejně celkově dost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midloch Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 (edited) Souhlas s Oddiem. Jinak podle konkrétního modelu lze manuál i nastavení najít na stránkách výrobce: http://www.rst.com.tw/en/ Edited January 31, 2016 by Midloch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 (edited) kdybych to napsal hned nemusel sem to letět vyfotit takže by se spíš vyplatilo koupit novou vidlici co hned sem si našel možna nahradu http://vidlice.heureka.cz/rst-neon-ml-pls/recenze/#section Edited January 31, 2016 by brixtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 U nás se platí za servis vidlice 250 Kč Suntur udovozce bp lumen Úpice.... Podle me stačí vymenit tu olejovou patronu,ale novou vidlí sezenes tak za 1500,nevím jestli ma cenu opravovat tuhle... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 no když si vemu že sem našel levnější celou vidlici tak to jí radši rovnou vyměnim než nechavat tuhle opravovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.