Guest Fabi Pavel Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 (edited) Zdravím Vás,Kdo z Vás má po koupi auta plastový kryt pod motorem?Většina, no skoro všichni ho nemají u benzínových motorůpopřípadě kde koupit a dá se bez servisu namontovat, myslím jestli jsou přichystané na autě díry? Edited January 30, 2016 by Fabi Pavel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorbon Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Střední výbava,Peugeot 2008Vti 1,2 bez turba-nemám ho.Ale již dříve jsem po něm po netu pokukoval,ale rozhodl jsem se,že ho nechci.Důvod-nevidiš,co se děje pod autem(např. únik oleje apod) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Kryt motoru je dobrá věc např. motor není tam ,,zasviněný", nečistoty nejsou až na spodní části kapoty, částečně chrání i spodní část motoru před poškozením atd. . HombreJM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JVT Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Dodatečný kryt motoru je špatná věc. Například chlazení v parném létě při dlouhé rychlé jízdě má to zabránění proudění vzduchu moc rádo. Výrobce to, předpokládám, má všechno hodně otestované. Možná by jste si mohli někteří z vás vůz prohlédnou na zvedáku. Na spodku nových vozů je dost, možná až nepochopitelných detailů ovlivňujících proudění vzduchu pod vozem. Znečištění motoru bývá většinou od jízdy v těsném závěsu za jiným vozem. Plastový spodní kryt poškození motoru při návštěvě příkopu moc nepomůže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 na C4 1.4 socka sem kryt melvetsinou jsou v napravnici nachystane otvory a bud special srouby nebo klipy a kryt jde namontovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 mal som 2008 active 1.2 60kw, kryt som nemal. po otvorení kapoty som bol stále zhrozený, humus sveta bol totálne všade. o kúpe krytu som uvažoval do posledného dňa, no nakoľko auto odkúpil späť predajca, nebudem mu prispievať na biznis. Dodatečný kryt motoru je špatná věc. Například chlazení v parném létě při dlouhé rychlé jízdě má to zabránění proudění vzduchu moc rádo. Výrobce to, předpokládám, má všechno hodně otestované. Možná by jste si mohli někteří z vás vůz prohlédnou na zvedáku. Na spodku nových vozů je dost, možná až nepochopitelných detailů ovlivňujících proudění vzduchu pod vozem. Znečištění motoru bývá většinou od jízdy v těsném závěsu za jiným vozem. Plastový spodní kryt poškození motoru při návštěvě příkopu moc nepomůže. nesúhlasím: podľa môjho info majú allure výbavové stupne spodný kryt motoru - takto mi to povedal predajca. prečo by rovnaká motorizácia ale vyšší výbavový stupeň mal zhoršené prúdenie vzduchu? Veď sa len zamyslime, ani to nie je reálne: vzduch je za rýchlosti priam tlačený cez chladič do motorového priestoru, tým pádom je nútený unikať každou možnou škárou. A že tam otvorov na únik vzduchu je dosť Napr. moja 308 Style má spodný kry motoru, ba čo viac, celý podvozok je pekne zakrytovaný. Pomáha to ochrane a aerodynamike. A čo kompletne zakrytované prémiové 6valce, 8valce? Tie hrejú niekoľkonásobne a nemám pocit že to má výrobca nedomyslené, resp. že chce prispieť k rýchlejšiemu zničeniu motora. Reálnu ochranu vidím ako zabránenie špinenia častí motoru, ochrana remeňa pred kamienkami a nezabúdajme v zime na soľ. Motorový priestor sa nešpiní len keď sa lepíte na auto pred vami, pneumatiky na mokrej ceste krásne tú vodu dvíhajú a rozprašujú... HombreJM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarek Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ja som tam kryt nemal ale diery na ten kryt sú tam pripravené a v peugote mi povedali že za 155 Eur ho domontujú. Takže nemyslím že ho tam nedávajú pre to aby sa to neprehrievalo ale pre peniaze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laďa Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Taky si myslím, že je to jen šetření nákladů výrobce. HombreJM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 nevim jak nove modely ale vypozoroval sem ze u citroenu C4 to je v zavislosti na typu klimyBEZ - vzdyMANUAL - jen chladne podnebiDIGI - nikdy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fabi Pavel Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 155 euro je trochu moc.Na netu jsem našel za 1450kč a budu do budoucna kupovat http://krytypodmotor.cz/cs/peugeot-2008/3086-peugeot-2008-kryt-pod-motor-plast-7013gl.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JVT Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Nemesis Cituji Tě ...nesúhlasím: podľa môjho info majú allure výbavové stupne spodný kryt motoru - takto mi to povedal predajca. prečo by rovnaká motorizácia ale vyšší výbavový stupeň mal zhoršené prúdenie vzduchu?... Dostal jsi špatnou informaci. Spodní kryt motoru nemá výbava Active ani Allure. Pořídil jsem Ti jako důkaz pár foto. Je to rychle focený na třech variantách, které jsem měl dnes po ruce. Co s mne týká já bych spodní kryt motoru dodatečně nedal. Motor potřebuje chladit. Pamětníci vědí, že na Škodě 100/110 stačilo namontovat na levou stranu mřížky zadního čela mezinárodní značku CS a byl problém s chlazením. Chápu je to úplně něco jiného. Motor vzadu atd, ale ta tehdejší oválná cedulka byla velká jen jako dlaň dospělého muže. Má zkušenost s P 206 SW 2.0 GTI je taková, že při teplotě okolí kolem 30 stupňů a rychlosti cca 160 - 180 km/hod teplota oleje pomaloučku lezla nahoru. U mého P 406 coupé 2.2 je to úplně stejné. Oba tyto modely mají spodní kryty od výrobce. Model P 2008 jsem takto nevyzkoušel, ale asi bych věřil výrobci zda tam kryt je potřeba nebo ne. Jinak pokud se auto používá na silnici tak motor není dramaticky špinavý. Hodně rozhoduje krytí od kol a to řeší plastové podběhy. Ty jsou u P 2008 protažené hodně dolů. Nevnucuji svůj názor jen jsem se chtě rozdělit o zkušenosti. Dělej jak myslíš. Je to tvé rozhodnutí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 zaujímavé, vďaka za info. osobne si myslím, že spodný kryt len pomôže a určite nespôsobí prehrievanie motora ani pri náročnejších podmienkach. zassa vrátim k svojmu predošlému príspevku, bavíme sa o malých objemoch, všetky väčšie prémiovky vrátane V12 sú zakrytované niektoré tak, že zospodu ani smietko nevojde, a predsa sa motory neprehrievajú. To majú ešte tie autá aj gumové tesnenia na kapote, ktoreé po dovretí pekne uzatvoria motorový priestor zhora. P2008 má krásne škáry po celej dĺžke kapoty. Je tam kopec priestoru, kadiaľ môže teplý vzduch unikať, keďže ho vytláča vzduch prirodzene nasávaný chladičom. HombreJM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 ...v koloně třeba Ale snad je často "nejezdíš" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brutall Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Fabi Pavel: Palec nahoru, za odkaz. Jsou tam na pežoty dokonce plechové kryty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fabi Pavel Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 Podle foto je blbé že bez toho krytu je otevřen alternátor a řemen, to záleží co bude dělat v zimě sůl a voda na ně Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JVT Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 (edited) Řemen s altíkem chrání plastový podběh. Jeho dlouhá boční část je důležitější než případný prostřední kryt motoru. Nečistoty jdou od kol. Připomínám, že předpokládám provozování vozu na asfaltové silnici a ne v terénu. Edited February 4, 2016 by JVT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FERKO Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 ten kryt chrani motor a elektro sučasti auta alternator klima kompresor atd z priehrievanim kryt nema nič spoločne mam 1,4 hdi kryt mam zima leto a nepriehrieva sa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavel V. Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech 110k r.v. 02.2017 - kryt pod motorem nemám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neoxs.eu Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Su aj Plechove dost masivne ja to mam na 1.2ke a neni problem ani s menenim oleja, akurat bez manualu s tym maju servisi problem s montazou tak som pridal aj PDFka dodavaju to z ukrajiny akurat to neeviduju pre model 2008, no mne to pasovalo bez problemov. 0620_Peugeot_2008.pdf 0620_Peugeot_2008_pl.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzipCZ Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 06.2017 blue HDI 100k allure a kryt mám od výroby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.