Carlo Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Ahojte, brzo bych chtěl namontoval olejový chladič (Set) , s přírubou pod olejový filtr - hadice - chladič . Akorát přemýšlím jestli nesehnat přírubu s termostatem, aby to otevíralo jen při určité teplotě (nevím kolik C") nebo jestli to je jedno a dát tam obyčejnou plněprůtokovou přírubu pod ten oleják , jen s dírou pro čidlo tlaku mazání. Má s tím někdo z vás zkušenosti ? Hoďte nějakou radu. Jinak příspěvky od Tom406 s jeho coupe V6 postupně studuji, ale je toho dost. Předem díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Jednoduchý pokud s tím budeš jezdit i v zimě tak určitě s termostatem... Osobně mám s termostatem na 80°C u svojí HDi a spokojenost i přes zimu funguje jak ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Díky, všechny příruby, které jsem zatím nalezl s termostatem, neměly uvedenou teplotu. kdy otevírají... Tak nevím... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ja kdyz hledal tak meli teplotu uvedenou. Ti pripadne az budu doma muzu poslat kterou jsem s term. kupoval ja a vybral jsem si prave 80 jako znacka ideal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootsky Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Tom to stavěl trochu pro efekt. Doporučuju spíš sestavu s výměníkem olej voda z ES9J4S... Vzduch až potom když to na okruhu neuchladíš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...