OK406 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 K napsání toho příspěvku, jsem dospěl po přečtení článku, kde je výpověď řidič polského kamiónu Slawomir Sondaj, který loni v červenci způsobil tragickou nehodu pendolina na železničním přejezdu ve Studénce. Osobně po přečtení výše uvedeného článku, jsem byl v údivu, co uvedl polský řidič na svoji obhajobu, Řekl, že na železničním přejezdu je jiné zabezpečení, než na jaké je zvyklý. „Nevšímal jsem si červené barvy. Soustředil jsem se na závory,“ Zde bych se chtěl zeptat členů P-C, kteří jezdí do Polska, zdali mluví řidič kamionu pravdu, pokud uvádí, ,,že na železničním přejezdu je jiné zabezpečení, než na jaké je zvyklý". Osobně si myslím, že všude jsou železniční přejezdy stejné a Polsko není vyjímkou. Nikdy jsem v Polsku nebyl. Nevím, co si mám myslet o řidiči. To, že jsou na chráněném železničním přejezdu závory zvednuté, ale přitom je v provozu světelná signalizace (blikající červená světla + zvukové znamení), tak to NENÍ důvod, aby se vjelo bezpečně na železniční přejezd !!! Pokud taková to situace nastane (osobně jsem ji několikrát zažil), tak není problém zastavit před železničním přejezdem a vytočit (zdarma) číslo 158 a vyčkat příjezdu hlídky PČR či se řídit pokyny operačního důstojníka. Bohužel, polský řidič kamiónu byl jiného míněný a výsledkem jeho myšlení jsou mrtví lidé!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 obžalovaný se může hájit jakýmikoli prostředky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stejsn Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 No, já myslím že v jeho případě mlčeti zlato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 normalni to neni,i kdyz jsou zavory nahore a blika cervena tak je jasny ze pudou za moment dolu a myslim,ze takovydle prejezdy budou vsude stejny odeslano z Lumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrantaCV Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Není rozdíl u nás v Polsku a 100% ostatních zemí - červená znamená STŮJ!!!! Je to jen jeho pokus jak se vyvléknout z maléru. Za to bych mu ještě "Přisolil". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluška Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Tak něco si vymyslet musel, přece neřekne, že je kok.. a že si myslel, že to stihne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 no hlavne v polsku jsou ty svetla asi 2x vetsi nez u nastakze trochu keca - viz priklad dvou prejezdu co znam osobne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Ani se neomluvil pozůstalím či vyjádřil lítost nad svým skutkem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 možná by to chtělo zauvažovat a překopat zabezpečovací zařízení tak, aby nebylo možné, že bliká na přejezdu červená a závory nahoře je to jen názor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 (edited) No on výpis z jeho "řidičského umění" mluví asi za vše. A takovejch se po silnicích pohybuje .... 2ozzy56: Přesně kvůli takovejm dementům jako je ten polák se musí pořád něco vymýšlet, aby se to neopakovalo, ale normálně uvažujícím lidem to ten život dokáže pěkně znepříjemnit. A štvou mě lidi co si nedokážou přiznat vlastní blbost a vymýšlejí ko....y jak se z toho vyvlíknout. Edited January 27, 2016 by Dave_k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 ja myslim ze ty svetla zacinaji jako prvni blikat vystrahu a za malinkou chvilinku zacnou padat zavory a bylo by to logicky odeslano z Lumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Me teda z videa prislo ze mezi spadnutim zavor a prujezdem vlaku bylo fest malo casu, a to je to hlavni koridor.kdyz si vybavim jak dlouho treba cekame na prejezdu v blbych neratovicich nebo brandyse nez prejede vlak. Nemyslim blikani ale dobu co jsou zavorydole a prujezd vlaku. Ad polak no koment,je to blb a klidne at je vystrahou pro ostatni honice casu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Teď byl na čt nebo nově,ale stále více mě to přesvědčuje o tom,že tím volantema to beru i podle toho co se u nas ve firmě vystřídalo za šoféry může točit jako profík čím dál větší blb už dle těch jeho výmluv. Co jsem se naposlouchal nebožtíka švagra jaká je to řehole a problémy u cestovky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Ano, nejdřív červené světlo tak, aby mělo vozidlo čas opustit kolejiště a pak teprve závory dolů. Žádné další auto pochopitelně na přejezd vjet nesmí, pokud svítí červená. V jiném případě by se často stalo, že by zůstalo vozidlo uvězněné mezi závorami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Na některých přejezdech si počkáš (kór když je hned vedle stanice) a někde asi aby to moc nezdržovalo to hodně urychlili. Ono to funguje, dokud nepřijede nějakej blb jako je ten polák. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Dave-k ono to tak je ale ve všem, že kvůli pár debilům... , k tomu polskému cipovi se vyjadřovat nebudu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Na to jsou poměrně vychytané normy - záleží na mnoha faktorech. Hlavně rozhledu a maximální rychlosti, kterou může vlak jet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 no já nikoho neobhajuju, jen si myslím, že na trati, resp. přejezdech, kde lítá vlak 160km/h , by mělo být zabezpečení úměrné tomu...,kde jezdí jen nějaká lokálka s jedním vagonem max.40km/h tak třeba jen s křížem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 ozzy, však to tak je. Zde se jezdí rychle, proto blikají světla hodně dopředu, taky proto to lidi projíždí - nechce se jim čekat. Systém podle mě nastaven špatně není, jen je třeba přemýšlet a pokud tě to tam uzavře, prostě ty závory prorazit - jsou na to stavěné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 pana. toto bola strasna pecka ono sa to povie prerazit zavory ale evidentne vodic zamrzol co by sa stalo asi vela ludom sam neviem jak by som zareagoval strasne daco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.