Pepee1307 Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Ahoj borci...chci se zeptat, v čem spočívá problém, když mi pravděpodobnĕ neustále valí ventilátor? Jde o to, že vždycky se mi teplota držela v polovinĕ ciferníku tedy 90° a teď mi teplota dosáhne max 70° a to jen když auto dostane více zabrat, jinak se rafika ani nehne. Díky za pomoc. 406 break 2.0hdi r.v99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Zdravim. Mam 206 HDI a take se mi podle rucicky ohriva motor jen na 70. Kdyz jsem dal teplomer do nadoby na vodu, tak tam bylo asi 82. Takze v motoru k tem 90 asi bude. Ventilator mi nespousti. Termostat snad otvira dobre. Kdyz tsm mam tech 70 ciki v nadobce pres 80 tak je hadice od termoszatu k chladici horka. Takze otvira. Ted otazka zda ohriva dobre. Slysel jsem ze se HDI blbe ohrivaji. Ted jak byly mrazy tak se tomu ani na tech 70 nechtelo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Zkus si taky zmerit kokik mas stupnu v ty nadobce kdyz mas 70 na budiku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboturek Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 (edited) Hele,já měl 406ku 1,9 Td a ta teplota pokud nebylo venku fakt vedro,se držela kolem těch 70° standartně.6 let sem s tím normálně jezdil,žádnej problém.možná to tak prostě je.Motor šlapal dobře,vše fungovalo jak má.Teď s tím jezdí ségra a na nic si nestěžuje.... Jo,teď sem si přečetl,že tobě to dělá až teď.Mě to tak dělalo od začátku.Tak nevim .... Edited January 25, 2016 by turboturek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepee1307 Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 No právě.. mě to začlo dělat někdy na podzim...dva roky před tím se to zahřálo stabilně na 90° a tu teplotu si to hlídalo. Asi to ničemu nevadí, jen o nĕco déle trvá, než začne topit...co jsem si tak všiml. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 pravděpodobnĕ neustále valí ventilátor To zjistíš snadno, prostě se podíváš a poslechneš. Při zapnutí klimy musí jít ventilátor (y) na malou rychlost. Když budeš auto na místě mírně túrovat, tak asi po 5 až 10 minutách spustí ventilátor(y) naplno, což uslyšíš. Ale toto není tvůj problém. U tebe spíše netěsní termostat, takže se nedosáhne teplota. Je otázka, zda to řešit, anebo jezdit dále. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 (edited) tak ja to neresim,ohriva se dlouho,rucicka teploty mym odhadem nedostane ani na 70 pri jizde,to bude zimou,protoze kdyz stojim na miste chvilku,teplta trochu zvysi,dela mi to ted pres zimu,v lete to topi az az vetrak netoci,to by bylo slyset odeslano z Lumie Edited January 25, 2016 by vendelinek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbo11 Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Zdravím ,s teplotou motoru u peugeota si užívám své,měl jsem 307 SW 1.6 16v r.v.2003 a tam mi teplota stabilně(podle budíku) držela na 90ti stupních-v zimě i v létě,teď mám 307 SW 1.6 16v R.V.2006(FL),odešel mi termostat,po něm další (nový),a uř tam mám třetí kus a podle budíku,max 80..Dlouho se ohřívá(starší se ohřál hned asi tak po čtyřech km a topil a toto je "zmrzlák"),když sahám na hadice a chladič,tak jsou studené,takže termostat funguje(zavírá a otvírá).Když jsem se ptal v servisu,tak mi bylo řečeno,že je to nastavením řídící jednotky a že to tak prostě je.Podotýkám,starčí model byl z německa a tenhle je z itálie.Nevím,jestli je to možné,ale asi to tak má být.Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Termostaty mohou být různých variant, do studených zemí atd. Dej VIN, zda v popisu není poznámka o tomto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbo11 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 VIN kod je:VF3HNFUC84609794, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Zdravim, využiju zdejšího téma. Chystám se vyměnit termostat. Jak vypustit kapalinu vím, ale chci se zeptat jak jí správně napustit a ovzdušnit. Děkuji za informaci :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 (edited) nalejes kvapalinu kolko ide povolis odvdusnovaky na domceku termostatu ,hadici topenia ,a chladici(ak ho tam mas) tam kde zacne vytekat kvapalina odvzdusnovak zatocis potom natocis motor nechas bezat az kym sa motor neohreje ak hladina klesa tak dolievas do nadrzky vodu sem tam povolis odvzdusnovaky a naspet zatocis,cakas hlavne na to kym otvori termostat ,ked otvori (chladic je teply) tak zvysujes otacky motora a vzduch pojde do nadrzky na vodu (to uvidis) a zaroven dolievas vodu do nej lebo bude klesat hladina robis to dovtedy pokym to tam bublat prestane (vzduch) a hladina prestane klesat ,tak je hotovo po par dnoch ti este moze hladina trochu klesnut lebbo to nikdy idealne neodvzdusnis tak staci len doliat vodu a vybavene Edited January 31, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Dobre a prosim te ten ovzdušnovak na hadici topeni najdu zhruba kde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 (edited) no na hadici topenia ,blizko prepazky motora najdes tam taky klobucik ako na ventlilku kolesa Edited January 31, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.