juventusturin Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Ahoj uz ste nekdo cistil nebo menil egr ventil na peugeot 508 2.0hdi 103kw kde se nachazi presne tento ventil. diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Ahoj, EGR je umístěn vpravo zezadu motoru. Nevím, jaké máš příznaky, ale čištění většinou nepomůže. Výměna se nechá udělat v domácích podmínkách, ale chce to trpělivost. Měnil jsem, ho na 407, je to stejné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventusturin Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 Ahoj minuly rok sem byl utebe na diagnostice ohledne toho cukani vozu byl sem na servisni prohlidce a to cukani dalal egr ventil jen ho vycistily ale stejne bych tam dal novy jeste mam otazku mohl by to cukani delat nejaky silenblok na motoru. diky Auto jinak jezdi super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Nekdy nepomuze ani vymena jen vypnuti v ECU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventusturin Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 a mohl by to delat egr ventil kdyz radim treba ze 4 na 5 tak auto cukalo pri otackach 1700 - 2000 pri seslapnuti plynu nad 2000ot vse ok.a kdyby se ventil vypnul melo by to naneco vliv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Ano, takto se chová vadný EGR. Na dia je vše OK, ale cuká v nízkých otáčkách cca 1700 - 2000. Dle mých zkušeností výměna pomůže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventusturin Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 nejlepsi by bylo si pucit nekde egr a vyzkouset to nebo neda se nejak vypnout v diagnostice vyzkouset to a pak koupit novy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Můžeš ho elektricky odpojit a vyzkoušet za jízdy. Ovšem po chvíli ti vyskočí chybová hláška diagnostiky motoru. Na půjčení a montáž je to dost blbá práce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventusturin Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 kdybych mel jistotu ze to je timto tak ho koupim novy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventusturin Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 je mozne ze auto vice zere kdyz je egr ventil nefunkci nebo spatny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 (edited) Ano A FAP taky vice zere. Edited January 24, 2016 by straki007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventusturin Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 zkusim ho odpojit konektorem a uvidime co to bude delat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stranom Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Tak daj vedeit ako si dopadol, mne tiez auto cuka pri 1700- 2000 otackach niekedy...a tiez neviem co to moze byt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo.22 Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 ahoj, chtel bych se zeptat .. nedávno mi zacal blbnout EGR ventil (byl jsem na diagnostice) planuji ho tento tyden vymenit .. ale asi po dalších 500km se mi zacalo ozývat takove divne hrceni (jako starej diesel ci ,,traktor") .. dela to tak v rozmezi 1800-2000 otacek .. a kdyz je motor v tahu na volnobeh to nedela ... Můžou to být ventily .. nebo je to zpusobeno tim Egr ventilem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maraaa Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Pokud mas 2.0 HDI 120kW, mohlo by to byt toto - otacky sedi: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo.22 Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 před 3 hodinami, maraaa napsal: Pokud mas 2.0 HDI 120kW, mohlo by to byt toto - otacky sedi: Mně to neděla při zařazeni do neutrálu .. ale kdyz řadím na vyšší stupeň .. ale zkusim se na to mrknout. díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maro407 Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Zdravim mam taky problem ked idem na rovnomerne otacky napr. 2000 a prudko slapnem na plynovy pedal tak auto najprv cukne a tak potom ide.Moze to byt egr?Ked ano staci ho len vycistit?Na dia nieje ziadna chyba.Dakujem za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo.22 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 V 28. 1. 2017 at 13:11, maro407 napsal: Zdravim mam taky problem ked idem na rovnomerne otacky napr. 2000 a prudko slapnem na plynovy pedal tak auto najprv cukne a tak potom ide.Moze to byt egr?Ked ano staci ho len vycistit?Na dia nieje ziadna chyba.Dakujem za rady Já jsem nechal vyměnit ERG ventil za nový a nepomohlo to. Ještě jsem ho nechal v peugeotu seřidit a od té doby mi sem tam kolísají otačky a nebo to dokonce zdechne treba na křižovatce. Ale dočetl jsem se zde na foru,že to může způsobovat regulator tlaku nebo palivove čerpadlo to cukaní. Chystám se na to až s výměnou oleje tak uvidim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaC2 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 V 1/28/2017 at 13:11, maro407 napsal: Zdravim mam taky problem ked idem na rovnomerne otacky napr. 2000 a prudko slapnem na plynovy pedal tak auto najprv cukne a tak potom ide. U mne presne toto zpusoboval netesny EGR. Podle diagnostiky Ok, ale fyzicky byl i v zavrenem stavu netesny. Ale mam 1,6hdi typ 9HZ a nevim jaky EGR mas ty - abys rozumel, ten co je treba v novejsi 1,6hdi treba 9HR uz taky vypada jinak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo.22 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 před 1 minutou, HonzaC2 napsal: U mne presne toto zpusoboval netesny EGR. Podle diagnostiky Ok, ale fyzicky byl i v zavrenem stavu netesny. Ale mam 1,6hdi typ 9HZ a nevim jaky EGR mas ty - abys rozumel, ten co je treba v novejsi 1,6hdi treba 9HR uz taky vypada jinak. Mně to začalo dělat z ničeho nic .. a po výměně Egru to nepomohlo. Byl jsem na diagnostice v peugeotu a bylo mi řečeno buď je to regulační ventil nebo palivové čerpadlo. Tak uvidime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.