Cpt._Redeemer Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Dobrý den Tak jsem tu zas a opět nějaký problém u francouze. V uterý jsem byl u kamaráda na zvedáku a "konečně" jsem dal na auto tu správnou řemenici klikového hřídele. Teď už nic nerachtá, nedrnčí a motor jen šeptá. Bohužel když jsem přijel domu, tak v autě bylo slyšet pískání. Je to přesně zvuk, jak když vám píská v uších. Vyloženě otravný. Poznatky: Pískání je jen když beží motor. To pískání vypadá jak elektronického typu ne nějaké mechanické. Pístkání má stálou intenzitu a hlasitost. Pískání se ozývá prostě zepředu od topení. Když zvýším otáčky, tak to nemá na pískání vliv. Ventilátor, radio, světla a pod to nedělají. Prostě když otočim do polohy klíče na žhavení tak nic, jen co nastartuji, tak je pískání slyšet. Pískání je slyšet jak při studeném tak při ohřátem motoru. Když jsem venku z auta, tak je to pískání taky trochu slyšet, ale pokud sundám plastový kryt motoru, tak se to všude rozléha. Nemůžu ani zaručene řict jesli je to ono. Při otevřeném motoru je to trochu jiný zvuk. POZOR! Když jsem přijel domu a zajel autem do garaže, že zhasnu motor, tak to samozřejmě pískalo. Zhasnul jsem motor pak otočil opět klíčem do pozice žhavení, tak se to pískání ozvalo, ale pískalo to jen do te doby než vyplo čerpadlo v nadrži paliva. Pokud jsem opět klič vypl a zase dal do pozice žhavení, tak už to nepískalo. Toto se mi už 3x stalo, že jsem zastavil, zhasl motor, dal klíč do pozice žhavení a pískalo to do doby než vyplo čerpadlo v nadrži. Na druhý pokus už ale ne. Pak to zas začlo pískat až když nastartuji. Včera se mi stalo, že jsem přijel z prace k nam do obchodu, samozřejmě s pískáním. V obchodě jsem byl pul hodiny a když jsem jel domu, tak už to nepískalo. Přijdu ráno k autu a zas to píská. Pokud přijdu po dlouhe době k autu a otočím klíčem do pozice žhavení, tak to nepíska. Pouze až to nastartuji. Opravdu netuším co by to mohlo být ale dost mě to štve, bolí z toho hlava. Děkuji za vaše rady. Pokud si na něco ještě vzpomenu dopíšu EDIT S pozdravem Lukáš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 může to dělat regulátor tlaku ve víčku filtru, je to takový ventilek přes pružinku, pružinku stačí trochu natáhnou (zvýšit tlak pružiny) a pískat přestane dej ucho k víčku naft. filtru a druhý ať zapne klíček... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 (edited) Teď jsem tam byl, nastartoval auto a nic. No ráno to určitě zase pískat bude. Já tám mám tento filtr: Takže přesně nevím co máš na mysli. Dělali se tam myslím dva typy, tak jestli nemyslíš ten druhý. Edited January 21, 2016 by Cpt._Redeemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ventilek je ve víčku filtru, co máš na obrázku-- víčko musíš demontovat a ventilek je zespoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 (edited) Dobře. Pokud si pamatuji, je to bajonetové otvírání že? Pokud to opravdu bude tím, tak jsem ti obrovským dlužníkem. Každopádně veřim, že to snad tak bude. Ta nafta tam taky teče jen když běží motor. Zitra na to vlítnu EDIT: Ty s tím máš osobní zkušenost? Edited January 21, 2016 by Cpt._Redeemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 jo, je to na bajonet--zmáčknout a otočit proti směru hodinových ručiček (nejdříve sundej obě hadice) ten ventilek je tam nabeton, protože když máš čerpadlo v nádrži, ten ventilek udržuje tlak paliva v nízkotlakém okruhu..., nejdříve sundej plast. dekl motoru a pak zjisťuj--často to píská tam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Když jsem měl otevřený motor, tak to tam někde pískalo, a když jsem sundal dekl, tak se pískání upřesnilo a bylo to prostě slyšet jen od motoru. Od řemenic nic zporave strany od baterky taky nic. Koukal jsem na to jen fofrem, víc času jsem neměl. Tak zitra po práci omrknu a dám vědět! Prosím tě ještě když jsem u toho. Tak dole pod autem, zhruba uprostřed na straně spolujezdce je zřejmě nějaký chladič paliva ne? jsou tam stočené trubky a vypadá to jak lednice zezadu. No tak tu věc tam mám uplně volnou. Jako že se bince dostran i nahoru a dolu. To asi správný není že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 jo, přibližně pod sedadlem spolujezdce je zespoda podlahy chladič nafty, nějak kývat by se neměl--asi máš zkorodované ty packy, co ho k podlaze drží, ale taky znám lidi, co ho zahodili a jezdí bez něj připevni ten chladič, nebo ti praskne potrubí nafty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Nějaké držáky tam jsou, vezmu v praci drcpasky a zkusím to stáhnout. Možná to vyřeší to drnčení když nastartuji auto a je slyšet od výfuku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 jo, aspon to stáhni, protože když se hladič furt klepe, tak ty plastové hadičky co k němu vedou naftu se rády zlomí--zvlášť teď v zimě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Zitra se tomu budu tedy věnovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 Zdravím. Dostal jsem se k tomu až dnes. Otevřel jsem tedy filtr a z vyčka jsem vycvakl ten ventilek. Bohužel ten se mi nepodařilo nějak rozebrat abych vyndal pružinu, tak jsem jen tou dirkou postupně tlačil pružinku šroubovákem. Snažil jsem se tedy tu pruzinu roztahnout takhle. Tak jsem to vše složil, nastartoval a pískání bylo pryč. Takže vyřešeno. Opravdu velice děkuji za tvou radu Jsem tvým dlužníkem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 rád jsem pomohl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Prosim te jeste mam problem. Ted jak jsem to udelal tak mi napoprve nenastartuje auto. Je tam snaha aby chytlo, ale chcipne. Na druhy start uz jo. Zrejme tam bude neco s naftou jak jsem se v tom stoural :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 zatím bych s tím nedělal nic, ta pružinka nemá na startování žádný vliv, podle mě to není ještě dobře odvzdušněné, což by se mělo po pár dnech samo odstranit tlakem čerpadla v nádrži když to bude trvat víc než týden a žádná změna, sežeň si na vrakovišti jiné víčko filtru,ale dej pozor na to, aby mělo ten ventilek zespoda--prodávají ho někdy bez něho... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Pred rokem jsem menil palivovy filtr a pred mesicem jsem to mel taky vypustene. Vzdy se to ale ovzdusnilo celjwm rychle. 3x jsem sepl klicek zabublalo to a bylo to ok, vcera ale az tak na 10x nez to vubec chytlo. Takze tedy jeste pockam. Je pravda ze ted jsem vlastne dostal naftu i z nejvwtsich koutu vicka :-D je mozny ze by byla nekde netesnost ze by spadavala nafta? Ten ventil to teda stoprocentne delat nemuze jo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 ten ventilek ve víčku udržuje tlak nafty v nízkotlakém okruhu, jeho účel je propustit naftu do přepadu při zýšení tlaku--udržuje konstantní tlak v nízkotlakém okruhu, ten nemá na start žádný vliv pokud je víčko špatně nasazené, může tudy přisávat vzduch--před montáží víčka se O kroužek musí navlhčit naftou, možná by pomohl i nový O kroužek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Ja z filtru ani naftu nevypoustel. Proste jsem dal kolem nej hadr a co bylo nad vickem to uteklo. Az budu doma tak ji vypustim a omrknu to. Uvidim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 to takto nerob naftu musis spustit az na dno a spodok vycistit handrou lebo pri povoleni vicka ti bordel spred filtra padne na dno do prefiltrovanej casti ty to opet zlozis a po nastartovani ti tento bordel ide do VT cerpadla a toho regulatora (ventilek ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Jo ja to vzdy vypustil tak jak sw me, ale tentokrat jsem to neudelal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.