spatnoch Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Ahoj, setkali jste se někdo s problémem u 307 s elektronikou, konkrétně asi s kolísáním napětí? Mám 1.6 benzín, 80kw, 2002 a občas (každá druhá jízda) mi blbne elektrika v autě. Občas vypne a zapne rádio, někdy se otáčkoměr zblázní a lítá nahoru a dolů, někdy nefunguje el. stahování oken, světla i palubka v noci problikávají (jakoby zvyšují a snižují intenzitu svícení) a má to vliv i na motor. Prostě to někdy při rozjíždění a dobržďování se zařazenou rychlostí cuká. Neřešili jste to už někdo? Díky moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Očisti kontakty na baterce a ukostření na autě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Stark Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) 1. Očistit všechna ukostření + kontrola kabeláže 2. Proměřit jaké napětí drží baterka při vypnutém/zapnutém motoru 3. Alternátor dát na diagnostiku - nechat ošetřit, atd .... Mě problikávala světla, nechal jsem zdiagnostikovat altík, startér, kostry ok + kabeláž taky, nakonec začal lítat otáčkoměr a rychoměr za jízdy do nesmyslných hodnot na určitý okamžik, nakonec se po čase ukázalo, že byla špatná baterka a nedržela napětí kolik měla, výměna za novou a je klid. A od Šumperku je kousek, Nečas Zábřeh, tam jsou řemesla znalí a za rozumné ceny. Edited January 21, 2016 by Tony Stark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Jj, pan Nečas je dobré řešení. tel. 583 411 572, nejprve zavolej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spatnoch Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 (edited) Tak dneska novinka - už problikávají i všechny kontrolky a to auto na sněhu je celkem neovladatelný, jak to cuká :/ Edited January 21, 2016 by spatnoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 (edited) Těžko uhodnout, jak jsi zdatný elektrikář, na tom končí všechny rady - buďto tázající neumí a pak je zbytečné odborně radit, anebo se mi pak vysměje, že to všechno ví. Popisovaná závada není typická, může ji způsobovat vícero příčin, postup hledání máš popsán výše, Tony Stark. Nejjednodušší je, pokud auto ještě jede, dojeď do Zábřeha, postav tam auto a buď se podaří, aby se pan Martin na to podíval hned, anebo pojedeš domů vlakem. Člověk, který takových závad už viděl tisíce (20 let, denně např. 5 aut), bude vědět, jak na to. Když tam předem zavoláš, tím líp, ale nenech se odradit, před domem je ti auto stejně nanic, a oni to opraví během několika dnů (nebo hned), jak bude čas. Edited January 21, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spatnoch Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 Očištěna ukostření + nastříkáno nějakým spec. sprejem a zatím je klid Díky za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dahl Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 (edited) Muzu dat malej tip, presne to co popisujes u me mel na svedomi velkej konektor u BSI, ta radici jednotka prislusenstvi, ktera ma na sobe nahore pojistky. Tak se do mi do ni nejakym zpusobem dostala voda a zacal se vypalovat jeden z velkejch konektoru, nebylo to nijak videt, zacalo to pomalu, nechodilo rychlovytahovani okynek, pak zacalo lupat a restartovat radio, pak uz to bylo vostry, pak pekelny cukani, vypnuty budiky za jizdy, atd...proste se tam vypalily piny toho konektoru...tak treba kouknout tam, jestli neni spatny kontakt, nestrikat kontaktolem, je vodivej, bude to pak probijet mezi jednotlivejma pinama! Vytahnul bych ty konektory a kouknul do nich. Edited January 31, 2016 by dahl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.