zipan Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Únik chladící kaplany 1.6 hdi 80 kw před dvěma dny se začala ztrácet byla dolita a ok. Voda při dnešní cestě do prahy hláška dolíte vodu po doplnění vody byl cítit fridex z topení chvilku mám tedy podezření na únik vody do radiátoru nemá někdo radu nebo tip s touto závadou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 podle mě žádné utěsňovače do chlad.kapaliny nelij, prostě vyměnit radiátor, s tím nevydrbeš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipan Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 já tam nic nelil jenom destilku tak se ptám jestli jdu dobrým směrem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 teď jsou mrazy, tak si hlídej mrazuvzdornost chladící kapaliny a taky množství, jezdit se s tím dá, ale poteče ti voda pod kobereček Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecino Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 (edited) Často bývá netesnost mezi radiatorem a tim plastovym kde jsou trubky. Už se to tady řešilo. Poznáš ze pod kobercem řidiče bude vlhko. Edited January 19, 2016 by pecino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipan Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 A ještě jeden poznatek při dolívání že šla pará za motorem s odérem fridexu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autospravca Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Práve tam za motorom je taký štupeľ s gumičkou na vypúšťanie vody z motoru.Treba,len vymeniť tu gumičku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 A ještě jeden poznatek při dolívání že šla pará za motorem s odérem fridexu. v tom místě je spoj obou hadic do topení a na jedné z těch hadic je plastová čepička, kterou se topení odvzdušnuje--podívej se, jestli jde pára odsud taky se podívej pod kobereček řidiče, zda je mokrý (vlhký)--to by znamenalo, že teče radiátor, nebo spoj potrubí do radiátoru (jsou tam O kroužky) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 jestli je to odvzdušnění řešený jako u benzínu klasickým ventilkem, tak bych mrkl jestli není přes závit a nebo blbě dotaženej....je to sice jednoduchý řešení, ale moc šikovný není Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autospravca Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Pre lepšiu názornosť viď .foto v prílohe.Kolík je zaistený len pérovou poistkou a nachádza sa v bloku motora tesne nad olejovou vaňou . Edited January 20, 2016 by autospravca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipan Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Děkuji za obrázky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 A dočasně povol víčko nádržky, nebude to tlakovat a únik bude malý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipan Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 (edited) Tak vipadá že je prasklí nějaký váleček ten prej stoji 8tis. ale prej se dá svařit ale musím zjistit z jaké ho je materiálu a čislo ze servisboxu dílu budu vědět během odpoledne Edited January 21, 2016 by zipan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekos Pavelka Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Skontroluj aj odvzdusnovaci ventil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipan Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Tak že po rozmontovánic nenalezeno poté bylo natlakováno a nikde nic tak že možná byla povolená hadice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miguel83 Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Já si preventivně nechal vyměnit kapalinu....a na druhý den pod autem mokro....v servisu kontrola....dolití a nikde nic nenašli....a na druhý den pod autem zase kaluž. Nakonec to byla nějaká hadice. Prý asi nová kapalina byla tak agresivní že prožrala starou hadici...No snad to bude ok, ale fakt pech....člověk něco preventivně vymění a pak denodenně do servisu zjištovat kde je problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 není to tak ojedinělé, že po výměně chlad. kapaliny hned někde teče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Míla72 Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Já mám pro to jednu teorii a to na základě vlastních zkušeností. Jde o to, že stará kapalina obsahuje kaly, které ucpou netěsnosti. Po vypuštění staré a napuštění nové kapaliny nastane to, že dojde k rozvíření a vyplavení kalů z netěsných míst a začne to vlhnout, nebo téct. Vzpomeňme na "opravný" nástroj kávovou sedlinu. V původním médiu těsní. Jakmile došlo k výměněně média, začalo zase ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Míla72 Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Doplním, netěsnosti chladicího okruhu se nejlépe hledají na studeném motoru. To proto, že materiál "ubude". Jakmile se ohřeje, nabyde a vytěsňuje. Také zkušenost zejména u vodních pump. Po zahřátí nemusíte únik na pumpě poznat, páč se kapalina stačí odpařovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agresssor Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Tak mám stejnej problém od tý doby co sem koupil auto, po návštěvě servisu tlakovka ok, vyměněny dvě hadice co jdou z motoru do radiatoru, radiator ok, chladič ok, pod autem louže nejsou, naposled sem dolejval skoro 3 decky za dva dny. Voda v oleji taky ne... Četl jsem tu o nějakym ventilku kde je na 2.0 100 kw RHR ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.