Vcelar Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 (edited) Tak uz sa mi druhy krat stalo ze pri vacsiom mraze (dnes -10) a prejdeni asi 50m do kopca rucicka na 80stupnov coz normalne sa pohne az po cca 5km. Po 10km som mal vodu uz nad 100, otvorim kufor a horna hadica uplne studena a vlastne vsetko aj cely chladic. Je mozne ze pri vacsiom mraze zmrze termostat a nepusti vodu alebo co ako? Jakmile je vonku teplejsie kolem -8stupnov tak je to v poriadku... Co sa stym da robit, da sa ten termostat nejak vycistit? Edited January 19, 2016 by Vcelar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Asi ti zamrzá voda. Dolej čistou nemrzku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 změř chladící kapalinu na mrazuvzdornost, taky myslím, že je někde špunt z ledu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Jo zabudol som napisat ze po prvom raze co sa mi to stalo som system vypustil a nalial novu kapalinu.Riedil som 1:1 takze by mala byt do -30. Po vymene som dufal ze teda uz bude pokoj ale neni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper17 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 a je to odvzdušněné ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 ano, pokud ti to dělá od výměny chlad.kapaliny, tak je to zavzdušněné, musíš to odvzdušnit vícekrát a taky na hadici k topení za motorem jestli se ti to přehřívalo i před výměnou, tak zkus vyměnit termostat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 (edited) musím říct, že trošku nechápu, jak může teplota vyletět tak rychle? termostat přece otevírá při nějakejch 83 °C nebo tak nějak, to je úplně normální stav, že chlazení po startu jede jen na malej okruh, a trvá to dobu než se nahřeje - nedávno jsme se tu o tom bavili, jak moc tomu pomáhá nezávislý topení, a že i s ním to trvá tři kilometry, než vůbec na palubce začne ukazovat první čárku = 50 °C když při -10 °C nastartuju a vyjedu 50 m do kopce, tak si na motor můžu šáhnout a nespálím se, to se na 80 °C nedostane ani kdyby tam chladicí kapalina netekla vůbec zavzdušněný to samozřejmě bejt může, ale nezdá se mi, že by to vůbec mohlo mít takovej efekt ... navíc to by se projevovalo nezávisle na teplotě, a ne jenom když víc mrzne otázka je, co se stane, když to necháš dýl - stoupá to ještě nad tu stovku, začne se zahřívat ta hadice na kterou šaháš ...? Edited January 22, 2016 by kavol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 (edited) osobne pochybuju ze se motor ohreje po 50 metrech na 80 a vice stupnu, i kdyby v nem nebyla kapka vody. chybu cidla jsi vyloucil? Osobne bych sel cestou chybneho cidla, nebo neco takoveho... Ta teplota tam urcite neni... Edited January 22, 2016 by Lukas.407 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zodiak Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 (edited) A ropák vůbec..... Tomu to nějakou chvíli trvá. Můj 2.0HDi 206 Pažout by o tom mohl přednášet. Jet s ním ráno v zimě do práce je na studenej odchov. Prosím tě, necituj předchozí příspěvky, díky Edited January 22, 2016 by elton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 Tak hlasim dalsie postrehy, piatok rano pri -16 som auto natocil normalne a kupodivu sa motor nehrial teda chovalo sa to normalne.Rucicka stupala tak ako ma.Prisla sobota rano -18 a uz bol problem, aj start bol zdlhavy chmatlo to az na treti krat aj to s bozou pomocou no a rucicka budika sa zodvihla na 80stupnov hned po nastartovani ani som sa nepohol. Tak som normalne odisiel z domu do prace rucicka cca 5km stala na tych 80 a potom sa dvihala az skoro ku stovke.To som uz ale bol v praci a motor som vypol, horna hadica od termostata bola taka letna.Po osmich hodinach stania auto normalne nastartuje a jede ako ma teda az na dalsie vady... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 to bude elektro závada, tepl. čidlo, budík, el. instalace , možná jen prostříkat konektory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Vie mi niekto este povedat kde sa to cidlo nachadza? Sice od kedy je vonku teplo aj rana su teple tak s tym problem nemam ale to cidlo by rad vymenil... Auto fiat ulysse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Cidlo posila nesmysli, nebo jak pise ozzy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Je to čidlo teploty 100%. Tie zlé štarty tomu napovedajú. Čidlo pri mínusovej teplote višle do RJ motora, že je motor (voda) zohriaty a štartuješ, bez žhavenia a všetkých ostatných záležitostí ktoré potrebuje motor aby chytil v mínusových teplotách. Aj budík tomu napovedá akože 80 stupňovou steplotou. Ked nie čidlo tak ešte kabeláž k nemu by mohla byť v prdeli. Čidlo by malo byť tuším niekde v okolí termostatu, ale už si to presne nepamätám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.