caligula Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Ahojte, premýšlam na upgrade z mojej 307 SW 1.6 HDi na 308 SW I. generácia, čiže do roku výroby 2014. Aké motory sa vlastne dávali do tejto verzie? Našiel som 1.6 HDi 66 kW, 1.6 HDi 80 kW, 1.6 HDi 82 kW? Boli ešte nejaké iné? Dá sa nájsť na stránkach peugeot starší cenník týchto 307 SW? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATTESS00 Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 (edited) Samozřejmě 2,0HDi 103kW a po faceliftu 110kW, s automatem 120kW pokud jde o naftu Edited January 18, 2016 by MATTESS00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 (edited) 2.0 měla do faceliftu čístých 100kW :-) motor RHR zde máš všechny motory v době uvedení v roce 2008 http://www.autorevue.cz/peugeot-308-sw-nejkrasnejsi-kombik_5/ch-35329 Edited January 18, 2016 by RichVa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATTESS00 Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 (edited) Tady test z roku 2010 - 103kW http://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/testy/peugeot-308-cc-2-0-hdi-dva-v-jednom_39685.html Při loňském hledání auta jsem prohlížel několik předfaceliftů (2010) a všechny měly 103kW I v katalogu náhr. dílů je 103kW verze Edited January 18, 2016 by MATTESS00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 aha, už je mi to jasné. Asi jinak chápeme facelift. Já jako facelift beru změnu "čumáku", ale v podstatě pořád stejně velké auto - do r. 2014 proběhl jeden. První dva roky 2008 a 2009) byla u dvoulitru jen 100kW verze, pak začali zvedat výkon a přidávat zbytečnosti typu start-stop :-) Takže do r. 2014, kdy nastoupila druhá generace s vystřídalo více verzí 2.0 HDi. Nicméně dnes je většina z nich nesehnatelných. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATTESS00 Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Jistě, změna čumáku je facelift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulz Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 (edited) 2010 http://www.peugeot-plzen.cz/doc/308SW.pdf Tady je jeden ceník s roku 2011. http://www.autoplace.cz/download.php?file=ceniky-vozu-peugeot-308-sw-na-rok-2012.pdf a tady poslední 2013 http://peugeot.ecpaper.cz/osobni/308/308-SW/Peugeot-308-SW-cenik/data/Peugeot-308-SW-cenik.pdf Edited January 19, 2016 by Paulz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caligula Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Ďakujem za cenníky. Tak som bol na jednu 308 SW kuknúť. Čo ma pozitívne prekvapilo, tak je tam lepší prístup k výmene žiaroviek v svetlometoch, a takisto sa mi zdal dobrý prístup k baterke. Ale keď som si do neho sadol, tak sa mi zdalo, že vzadu je málo miesta, celé auto nejako nesedelo na ceste, dosť sa húpalo a snáď každú nerovnosť na ceste bolo cítiť. A ešte jedna vec čo ma zarazila, strašne bolo počuť do kabíny ako hučia pneumatiky. Neviem či to bolo týmto vozom všetko, ale zatiaľ sklamanie. Takže asi rozšírim hľadanie aj na 508 a 5008. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATTESS00 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Málo místa v podélném směru nebo v příčném? Zatím kohokoliv jsem vezl, tak byl místem vzadu překvapen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caligula Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 MATESS00 vpredu, sa mi zdalo že na šírku. Keď som sedel ako spolujazdec, tak som sa cítil stiesnene, ten stredový tunel je nejaký moc nacapený na obidve sedačky. Aj keď som bol ako šofér, tak som sa necítil moc dobre, mal som pocit že spolujazdec je moc blízko mňa. A teraz som si spomenul že mi tam chýbala lakťová opierka, tak to môže byť aj tým. Taktiež ako keď som sadol ako spolujazdec, tak sa mi zdalo že priestor na nohy , už ide v 308SW skôr hore, je to viac zaoblené vpredu ako je tomu na 307SW. Potom som si sadol aj vzadu, za šoférove miesto a tam som mal subjektívny pocit že je vzadu o pár centimetrov menej miesta na nohy ako v 307SW. Čo sa týka miesta v úrovni ramien na zadných sedadlách, tak to bolo ešte OK. Teraz dlhodobejšie, pár tisíc km jazdím na Škoda Fabia Combi 2015, a tam nemám vpredu pocit že je spolujazdec blízko mňa a takisto tam chýba lakťová opierka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulz Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Jelikož mám 308 SW a Fábii kombi doma, tak jen jednu otázku na čem jedeš? Mimochodem ty auta střídám, po městě většinou jezdím s Fabií tak to neber jako provokaci ono během 190 000 km Fábie a 55 000 km 308 SW trochu vím kolik je místa mezi mnou a spolujezdem. Jinak jsem si teď dal trochu práce a změřil mezeru mezi řidičem a spolujezdcem ve Fabii a 308SW. V 308 SW je mezera větší zhruba o 10 cm. Mám takový dojem, že jsi v 308 ještě neseděl a slušně řečeno z nás tady děláš blbce. Edited January 20, 2016 by Paulz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajap Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 308 SW je do dneška jedno z nejprostornějších aut své třídy a větší než leckterá o třídu výš. Šířka interiéru je vepředu 149cm, Fabia II má 138... V předchozí práci jsme měli Roomstera = přední půl auta je z Fábie. Když jsem s tím občas jel s objemnějším kolegou, bylo to chvílemi... velmi intimní To se mně v 308 nikdy nestalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caligula Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 V tej 308SW som bol len krátko, preto ako si všimneš v príspevku píšem o pocitoch. Tak to na mňa pôsobilo. Možno aj preto že Fabia pôsobí vnútri sparťanským dojmom. A som rád že si napísal keďže máš 308 SW. Takže ešte 308 SW nezavrhujem. Takže ešte ich pár pôjdem vyskúšať, resp. si jednu zadovážim aspoň na pár hodín, lebo tých pár minút/km je o ničom. Aby ma zasa niekto tu ďalší neobvinil že na niečom šlapem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Teraz dlhodobejšie, pár tisíc km jazdím na Škoda Fabia Combi 2015, a tam nemám vpredu pocit že je spolujazdec blízko mňa a takisto tam chýba lakťová opierka. asi tak http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2574&ids%5B1%5D=4974&ids%5B2%5D=4205 Samozřejmě, že vnější rozměry nemusí plně odpovídat vnitřku (např. mohou být silnější dveře apod.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caligula Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Tak mi poraďte skôr na čo sa zamerať pri kúpe 308SW. Čo sa týka výbavy, tak mi úplne stačí čo mám v 307SW, resp. toto musí mať: automatická klimatizácia, tempomat, delené sedadlá.Tam sa mi páči že všetky sedadlá v druhej rade boli rovnaké oproti môjmu, kde v strede je sedadlo užšie. Máte niekto parkovacieho asistenta alebo navigáciu? S navigáciou spokojnosť, alebo radšej nosiť so sebou svoju? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel 307 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 přidávam do sledovaných co benzínova varianta 308 I generace ? odesláno z Samsung Galaxy Note 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATTESS00 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Já mam navigaci a funguje bez problemů. Díky TMC mě cestou do Vídně nepustila do zácpy a krásně jsme ji objeli. Externí jsem použil asi 3x, jinak jsem ji nepotřeboval. Výhoda je, že nic nepřekáží na okně, netaháš po autě kabel na dobíjení....Jen bych měl aktualizovat mapy. Nedávno jsem jel s firemní OIII a cítil jsem se hrozně ztísněně. Jednak se sedí o něco níž, má hrozně malé přední okno a celočerný vnitřek to jen umocňuje. Stejný pocit měl kolega, který jel se mnou a má taky 308ku Edited January 20, 2016 by MATTESS00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caraxx Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 (edited) caligula tak nevim kde jsi sedel. Mel jsem 307 a ted jsem si poridil 308 a musim uznat ze v aute je mnohonasobne vic mista, mimochodem oktavka si o tomhle prostoru muze nechat zdat.Mam 2 metry a pokud si dam sedacku uplne na doraz porad je za mnou mista ze si tam sedne v pohode dalsi velkej clovek. Navic zadni sedacky se daj jeste posouvat. Jinak mimichodem jsem se rozhodoval mezi 508 (sedan), 5008 a 308. Do 5008 jsem se nevesel diky prostredni konzoly, a 508 byla mensi jak na vysku tak na dylku. Edited January 21, 2016 by caraxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATTESS00 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 caraxx: Proč směruješ odpověď na mě? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caligula Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 A vlastne 308 SW I.generácia majú všetky xenóny v základe? Lebo vo verziách Business so si všimol že sú aj bi-xenóny. A toto je asi blbosť nie? http://www.autobazar.sk/9478533/peugeot-308-sw-1-6-e-hdi-business-stopstart/ 85 kW je asi blbosť, tie sa dávali do 508 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.