jaxvine Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Nemáte někdo ponětí jaký jsou rozdíly ve spodku motoru 1,8TD a 1.9TD? Chci dělat Go motoru do mýho mazla, a jelikož těžko seženu spodek ve slušným stavu, přemejšlim nad tim jestli by nešel převrtat blok 1.8 na 1.9 (z vrtání 80mm na 83mm). Není to tak cenově náročná operace a mohl bych použít původní 1.9L písty/ojnice/kliku a měl byl bych motor v podstatě po výbrusu. Na 1.9L se dá udělat výbrus ale museli by se dávat nový písty a tam je celkem masakr cena... Vím že v obou motorech je podle service boxu stejná ojnice. Ale nevím jestli jsou nějaké jiné rozdíly. Má někdo ponětí v čem vše by se tyhle dva spodky mohli lišit? Byl by někdo ochotnej mi změřit tloušťku válce u 1.8 jestli je opravdu o 1,5tlustší než u 1.9? Případně kdyby byl někdo v jižních čechách co má doma blok/spodek 1.8L že by jsme to porovnali? Díky za každý info/nápad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Spodek motru 1,8 TD a 1.9 TD je stejný Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirka1297 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Případně jde dát vložky, aby šli použít původní písty, cena je kolem 2300 za vložku a dělaj to třeba vybrusy.cz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaxvine Posted February 4, 2016 Author Share Posted February 4, 2016 (edited) PSA - Díky jirka1297 - Jo to vím, ale to je stejně celkem dost (jasně - jak se to vezme...) Nicméně je to už jedno, sehnal jsem pěknej blok, přeměřil jsem průměry válců a jejich ovalitu a jsou úplně v pohodě, ještě je někdě vidět honování, tak to postavím na něm... Díky Edited February 4, 2016 by jaxvine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 přemejšlim nad tim jestli by nešel převrtat blok 1.8 na 1.9 z vrtání 80mm na 83mm Řešil jsem s Jirkou Niklem (BX 2.0 16V sprinter 230 koní )možnosti převrtání u letitého benzínu 1.9 i 8V Tam je 83X88 na 1.9 i , převrtat to jde na max 85 ,další možnoasti jsou drahé a stavíš jiný motor prakticky. To máš na stavbu nějakého dragstra...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaxvine Posted February 5, 2016 Author Share Posted February 5, 2016 (edited) No já se bavim o TD, což je ale jedno... No jestli z toho bude dragster to nevim, každopádně po přečtení a shlídnutí tisíce témat na zahraničních fórech ohledně 306tek s motorem 1.9 TD, jsem se do toho prostě zbláznil, a i když všichni říkaji že se to nevyplatí a že to motor nevydrží a tak dále rozhodl jsem se postavit si vlatsní XUD9 motor s jiným turbem a větším výkonem... Prostě starou klasiku bez elektroniky, baví mě prostě tahle odl school klasická cesta... No nebudu se s tim nějak moc chlubit, zatim mám doma jeden rozebranej motor, pro druhej jedu zejtra, příští vikend budu dělat čerpadlo s 11mm hlavou, přijdou mi ojnice z HDIčka (silnější než TD) a pak se začne teprv pořádně makat.... O převrtávání už neuvažuju, mám doma pěknej blok 1.9 TD v dobrým stavu Takže asi tak ... Edited February 5, 2016 by jaxvine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 V tom by ti asi nejlíp poradil Pepe276, ten se tímhle zabývá docela dost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Na doplnění hlava motoru 1.8 a 1.9 d je taky stejná, už jsem něco podobného taky stavěl , svody na turbo taky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 oprava jde o 1.8 TD a 1.9 TD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.