franta-crv Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 ahoj potřeboval bych poradit už 4x mi praskl klínový řemen vždy vydrží tak 3 týdny měnil jsem napínací i vodící kladku vše se točí volně byl jsem ve dvou servisech a nikde neví čím by to mohlo být prosím o radu a názory jedná se o peugeot 406 break 2.0 HDI 01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Klasicky se přetrhl a nebo byl poškození po stranách? Možná ,,blbý" dotaz, byl řemen správných rozměrů, jaký tam má být? Nezachytává se někde? Přetrhnutí je vždy stejné? Byla by fotka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
franta-crv Posted January 16, 2016 Author Share Posted January 16, 2016 foto vložím za okamžik řemen vždy objednávali v servisu tak nevím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
franta-crv Posted January 16, 2016 Author Share Posted January 16, 2016 tady je foto snad bude stačit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Podle mě to vypadá, jako by byl poškozen-odřený. Není řemen vyosen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitka+Jirka Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 že by volnoběžka špatná? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
franta-crv Posted January 16, 2016 Author Share Posted January 16, 2016 vážně nevím pouhým okem není vidět že by nějak vychyloval z osy nebo že by nějak házel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
franta-crv Posted January 16, 2016 Author Share Posted January 16, 2016 alternátor je po komplet repasu asi před rokem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Vadná kladka nebo řemenice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) chlape ty si koledujes aby sa ti to namotalo do rozvodov odkedy ti to robi po vymene coho? alebo z nicoho nic to zacalo? Edited January 16, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 taky me napadla remenice,neni treba prasklá,takovej remen by mel nejakou chvili vydrzet odeslano z Llumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Baterkou by sa to dalo pozriet,ako je remen na kazdej kladke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) když jsi měnil napínací a vodící kladku a altík je po GO, tak vyměň ještě tu poslední--řemenici na klice, ta je v gumě a mohla by vibrovat Edited January 16, 2016 by ozzy56 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Určitě kontrola volnoběžky na altíku a odpružené řemenice na klice. Dále zkontrolovat rovnoběžnost všech řemenic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
franta-crv Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 (edited) tak problém vyřešen zadřená volnoběžka na altíku nechápu že ve dvou servisech si toho nevšimli až v tom třetím teď snad bude klid děkuji všem za názory a rady Edited January 19, 2016 by franta-crv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitka+Jirka Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 no prosim..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 přitom vyzkoušet volnoběžku je to nejjednoduší když je kouslá, je to radost i pro ostatní kladky - resp. ložiska v nich....tak hlavně že se na to přišlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 někdy člověk žasne, co jsou v těch servisech za lidi, nebo to byli dýleři firmy na řemeny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Hlavně, aby nezvnikla další škoda. Hlavně, že umí si vyúčtovat práci odborníci!!! Takže ted již jezdíš v pohodě? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Kde jsou ty časy, kdy nebyly řemenice na klice v gumě, nebyly automatické napínáky, o nějaké volnoběžce alternátoru nemluvě.... Jak jsme bez toho mohli žít (resp. jezdit).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.