Jump to content

Zapojeni podavaciho cerpadla z nadrze 2.2HDi


simas

Recommended Posts

Zdravim vsechny,

nema nekdo schema kam je pripojene napajeni podavaciho cerpadla z nadrze? U nadrze je konektor se 4 vodici, sedy a zluty je palivomer, zelenozluty kostra a pak je tam modry kterym by melo jit na cerpadlo napajeni.

Mam problem v tom ze pri vyplem klicku mam 0V a kdyz zapnu klicek tak jsou tam jen 3V. Predpokladam ze je tam nekde drat priskripnuty nebo nejaky studeny spoj ap.

Zkousel jsem hledat od nadrze ale ten modry vodic jde cim dal do vetsiho svazku.

Myslel jsem ze jde z vicefunkcniho rele vedle BSI ale zkousel sem si to promerit a spojene to neni.

Mam i knizku "Jak na to" ale ten modry drat sem tam nenasel, jen zapojeni palivomeru.

 

Za kazdou radu diky

Link to comment
Share on other sites

 napětí v konektoru musíš měřit s pomocníkem :myslim , po zapnutí klíčku se v konektoru objeví 12V na pár sekund a pokud hned nenastartuješ, tak napětí zmizne a čerpadlo se vypne...(aby nejelo furt když bude zaplý klíček a nebudeš startovat)

 

v nejhorším se dá natáhnout nový plus káblík třeba od baterky a takto dojet do servisu atd., po zhasnutí motoru musíš káblík hned odpojit!!

Link to comment
Share on other sites

Cau,

ten spinac jde mirne zmacknout a pak se zas zvedne (pohyb tak 0,5cm). Uz jsem zjistil ze drat z nadrze se v pojistkove skrini motoru meni z modreho na sedy a je napojeny do toho vicefunkcniho rele.

Ale pri zkouseni startovat se mi rozsvitila kontrolka imobilizeru (asi kvuli slabe baterce) a na displeji to pise: "Motor Imobilisser fault". Auto sem nechal pres noc dobit ale jeste sem dnes memel cas to odzkouset jestli imobilizer zhasne.

To vicefunkni rele sem rozebral ocistil kontakty a pres neho jde cerpadylko mechanicky v nadrzi sepnout. Ted nevim jestli kvuli tomu imobilizeru nesepina nebo nedostava povel z RJ.

 

Ma jeste nekdo napad v cem by to mohlo byt? A ma byt ten cerveny spinac sepnut nebo rozepnuty (ze bych ho natvrdo zkratoval nebo rozpojil a videlo by se).

Jeste se ve schematech obevuje inercialni rele, ktere by mohlo zlobit, vi nekdo kde ho najdu? 

 

Dik za kazdou radu

Link to comment
Share on other sites

Cau,

dik za rady, druhy klicek dela to same. V jinem vlaknu sem se dovedel ze se pri startovani obcas stane kdyz dojde k vybiti baterie ze auto "kody pro imobilizer zapomene" a musi se tam znova nahrat.

 

A zavady se mi stali v tomto poradi: Prestalo jet cerpadylko v nadrzi > zkousel sem opravit > vybil sem baterku a rozsvitil se imobilizer

 

Uz sem volal do jednoho servisu a pry sou schopni to tam zpatky nahrat, tak v pondeli se na to dojedou podivat.

 

Dam pak vedet jak se to vyviji

 

Dik

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cau, nepodarilo.

Nekde je neco spatne v elektrice. Nekomunikuje jednotka imobilizeru s centralni jednotkou v motoru. Prvni se nemohli pres diagnostiku vubec do centralni jednotky dostat, pak se jim podarilo nacist zavady, ale nedari se je smazat ani jinak to auto ozivit. Driv s touto diagnostikou delali na aute vsechno bez problemu. Uz prosli i kabely a uz nevi co stim. V pondeli pravdepodobne bude auto odvezeno na vrakoviste, uz mame jine a do tohoto se mi nechcou vrazet penize.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...