enikybeniky Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Zdravím vespolek, objevil se mi poslední dny problém, kdy mi brzdy při prvním zabrždění po nastartování spíš nebrzdí než brzdí. Koukl jsem na brzdovku, dolil jsem pár kápek do max, 2x to fungovalo dobře, ale už zase ne. Bude problém se zavzdušněním? Po prvním zastavení pak už brzdy fungují dobře. Našlapat pedál dopředu mi nějak moc nepomohlo, tvrdost pedálu se mi zdá v pohodě. Díky za tipy, na co se můžu připravit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) To je když jsou silnice nasolené a brzdy ze začátku vlhké - orošené. Edited January 11, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Že by jenom tohle? Ono je to teda dost nepříjemný, když auto zastavuje hrozně pomalu, i když stojím na pedálu... Nikdy předtím to nedělalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Tak že bys měl díru v posilovači? V každém případě, to by se projevilo už tak po 2 hodinách stání, a případně i během používání. Orošené brzdy se slaným nánosem jsou typicky od večera do rána. Edited January 11, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Krom toho je fakt, že na 406 hlavně kombi, zadní brzdy se téměř nezúčastňují a proto velice často zatuhnou a nebrzdí vůbec. Ale pořád, nejen poprvé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Během jízdy je to zatím v pořádku. Zavzdušnění by se projevilo jinak? Třeba propadlý pedál? Stání po dvou hodinách musím vyzkoušet.... Tak z malé rychlosti by to předky měly snad v pohodě zaflekovat samy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Zavzdušnění by byl měkký pedál (dlouhý chod) a při opakovaném sešlápnutí by pak bral hned (výše). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 No, zajedu do servisu na výměnu brzdovky a dál se uvidí, jestli to zabere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrantaCV Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Tohle brzdová kapalina rozhodně na svědomí nemá. Tento problém jsem měl taky a mohly za to brzdové destičky - levné, nekvalitní nebo prostě jiný materiál. Za vlhka (stačilo třeba projet myčkou) a brzdný účinek výrazně nižší. Po několika zabrzdění (vysušení) zase OK. Doporučil bych vyměnit dřív než se zastavíš o něčí kufr a nešetřit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Začalo to dělat až teď po dvou letech. Každopádně brzdovka se vymění, už bude mít svůj čas, a podíváme se i na desky a kotouče. Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Ale jo, vezmu rovnou i desky a kotouče od Ate. Zatím jenom předek. Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Já jsem vloni dával 106 a 406 kotouče + destičky zn. TWR od badisaka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman 1173 Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Koukni na hadičky podtlaků jestli není nějaká prasklá nebo zpuchřelá,řešil jsem podobný problém. Edited January 11, 2016 by Roman 1173 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Trw lepší než Ate? Dobře, kouknene snad na všechno. Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Před tím jsem mělna 406 ATE, ale ty se mi zvlnili. Byl jsem s nimi dvakrát v Chorvatsku. A to jezdim v pohodě a v klidu. Nejsem žádný závodník. A měnil jsme u nich 2x destičky. A nejen badisak mi je doporučil. U 106 byli ve předu Feroda a ty odešli také i s destičkami. Cenově je to stejné, né-li lepší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Díky za tip Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Vzadu mám u 406 kotouče Myele+destičky. Spokojenost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Než vydáš peníze, počkej na jiné počasí, až nebude tolik soli. A brzdy ráno záměrně osuš několikerým zabrzděním. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enikybeniky Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 Hned po rozjetí se snažím, jedno, dvě zabrždění a pak je to v pořádku. Ale teda že by to byl normální stav kvůli soli... Nikdy na žádným autě se to přes zimu a solení nedělo. Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 pokud tam máš kapalinu dost dlouho, jak jsem vyrozumněl, tak ji nech při výměně kotoučů a desek vyměnit na tu popisovanou závadu ale kapalina nemá vliv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.