Charlie 607 Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Diagbox mi hlásí u Peugeotu 607 - 2,2HDi r.v.2004 závadu v řídící jednotce motoru P0380 - trvalá závada relé žhavení před-po startu, zablokované relé. Kontrolka ŘJ na palubce je zhasnutá, auto normálně běží, normálně startuje, před startem se kontrolka žhavení krátce rozsvítí, pak naběhne OK. Když si v Diagboxu najedu na tu závadu tak diagbox zkouší aktivaci, a chce poslechem zkontrolovat jestli relé cvaká - cvakání relátka je slyšet, pak napíše aktivace dokončena, ale už se z toho nedá nijak vylézt, je tam jen možnost opakování aktivace. Při smazání závad a dalším testu tam tahle závada stále přetrvává. Setkal se s tím už někdo? Jak postupovat? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HC MAREK Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Tiež som to skúšal na 306 ,dia hlasila vadne relé žhavenie a keď som dal test tak relé cvakalo ale nedalo sa z dia odísť, stále dookola tak som ju natvrdo vypol. Potom som premeral zhavice aj všetky štyri zle, po vymene išla chyba zmazať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 Takže zřejmě vadné žhaviče, no to mám radost, ale je to dost možné, protože už před časem jsem pozoroval, že auto startuje o trošku déle, než dřív - přisuzoval jsem špatné baterce - po výměně baterie s tím startér točí rychleji, ale stejně to není takové jako dřív, kdy auto kdykoliv chytalo na ťuknutí. Jak jsi ty žhavičky měřil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HC MAREK Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Dal som dole z každého žhaviča kábel a potom som zobral ďalší kábel ,jeden koniec na + pol baterky ,druhý koniec na žhavič ,keď to zaiskrí tak má odber a mal by byť dobrý , keď to nerobí nič tak je v čudu . Je to taká primitívna metoda , možno niekto poradí lepšiu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferinko2 Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 ......a keď je v skrate tak ti drôt spáli paprče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 Tak do toho se asi pouštět nebudu, a koukám, že u 2,2HDi není zrovna jednoduché žhavky vyměnit. Ale ještě by mě zajímalo co ta diagnostika, nedalo se z ní nijak dostat zpět, pořád jen aktivace a aktivace dokončena, jak tohle řešíte, když nejde nikam dál pokračovat? Mám diagbox 5.02 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HC MAREK Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 ......a keď je v skrate tak ti drôt spáli paprče to musí len tak jemno prejsť drôtom po závite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lada78 Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 (edited) Merak za 500,- Pokud tomu nerozumis, zajed si do servisu. Meris odpor mezi zavitem zhavice a kostrou. Vsechny musi mit stejny odpor Ohm. Edited January 9, 2016 by Lada78 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.