Jump to content

PC nechce bootovat z DVD

lape

Recommended Posts

Zdravím.Mám tady svoje staré PC co jsem dal ségře.Volala,že nenabíhá,takže jsem tam zajel a věc se má tak,že po zapnutí naskočí logo Win XP,chvilku rachotí v HDD a pak se comp resetuje a vyskočí hláška o nečekaném ukončení a výběr způsobů spuštění,ale ať vyberu cokoliv,tak nenaběhne.Ani nouzový režim,ani poslední známá konfigurace,prostě nic,takže jsem chtěl udělat čistou instalaci win,jenže i když v BIOSu přepnu bootování z DVD mechaniky,tak to jede z HDD,když HDD úplně zakážu a nechám jen mechaniku,tak to vypisuje at změním zdroj boot,nebo vložím boot medium,ale vím,že to DVD je boot.Používal jsem ho nesčetněkrát,nehledě na to že tady mám jak XP tak 7 a nereaguje to ani na jedno.Zkoušel jsem i jinou mechaniku a nic.Neví někdo jak se tím prokousat a dostat se k čisté instalaci?

Pri boote z DVD na niektorých mechanikách treba stlačiť kláves keď je na obrazovke hláška, ktorá tam je pár sekúnd. Hláška ale nemusí byť vidieť ak sa hneď po boote ešte nezosynchronizoval obraz na monitore. Ďalšia vec ma napadá, či ide skutočne o DVD a nie CD mechaniku a či nemá problém s čítaním napálených DVD (teda ak to nie je originál).