Jump to content

marcelus.407

Recommended Posts

Ahoj Peugeoťáci,

mám vcelku velky problém, moje 407 SW, rv07, 2.0HDi začala z ničeho nic špatně zatáčet, jde to z tuho jako kdybych tam neměl posilovače. Prvně jsem si myslel, že tam byl jen nějaký bordel, tak jsem s tím zkusil zahýbat a chvilku dobré. NIcméně teď mě to připadá čím dál horší. Po otevření kapoty jsem viděl jak mi tam vytéká jakýsi tekutina - viz obrázek. Tuším, že to bude ten problém.

Nejsem mechanik, omlouvám se za ty výrazy.

 

Měl jste někdo stejný problém?

Děkuji všem za pomoc

post-47351-0-70322100-1452179031_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Bud tam bylo málo kapaliny a teď se to zavzdušnilo a pění to a tím to teče ven nebo kleklo......nic neobvyklého...teď jsem měnil na CC taky servo..... někdy jelo někdy ne..... hlavně super když jedeš funguje a najednou přestane v tu nejnevhodnější době.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jak odvzdušnit to servo? taky mi občas vynechá. Je to velmi nepříjemné, obzvlášť když si člověk jede po okreskách nebo po městě pohodičku, svižnou jízdu, volant v jedná ruce, resp v prstech a pak nejdnou auto jede rovně a volant se člověku div nevytrhne z rukou.. To pak má člověk plný ruce práce.. Už cca před rokem mi to dělalo a pomohlo dolít do serva kapalinu, ale ted jsem jí dolil a i tak to občas udělá.. Tedy to chci odvzdušnit, ale nevim jak.. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Chozeluizskuner

Tak dobře... Ne na MAX ale cca 2cm nad MAX. Víčko zpět nedávej. Za nastartovaného motoru otáčej pomalinku volantem doprava a doleva na uplný konce, kde vždy cca 2-3 vteriny vyčkej. Po pár ciklech zkontroluj hladinu. V případě potřeby dolej a pokračuj. Nejlepší je zaparkovat někde na prašnej cestě aby šlo dobře otáčet volantem. Po cca deseti ciklech dolej zas cca 2cm nad MAX a je hotovo. Hlavní je dolejvat olej kterej tam má bej. V Peu proběhla vývojová změna a do serva se leje Total Fluide DA.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

tak to tady zase otevru 🙂
Uz jsem to na minulem P407 mel a stacilo lehce dolit a odvzdusnit. Ale uz je to par let zpet tak si to uz tolik nepamatuju.
Ted na jine P407 mi nejdrive v lete blbe pri vymene prevodovky vratili vedeni od serva do drzaku. Takze to vyklepalo diru do trubky.
Rychloreseni bylo ze se to zavarilo.

Fungovalo to celkem ok.
Ale ted to zaclo blbnout.
Po zhasnuti motoru mi to zacne penit a vytece kus pres vicko.
 

Jaky je teda spravny postup odvzdusneni?
Naleva se 2 cm nad max pri nastartovanem aute nebo na "zdechlem"?
Protoze kdyz nastartuju tak hladina klesne.
A odvzdusnuje se s namontovanym vickem nebo bez?:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...