marcelus.407 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ahoj Peugeoťáci, mám vcelku velky problém, moje 407 SW, rv07, 2.0HDi začala z ničeho nic špatně zatáčet, jde to z tuho jako kdybych tam neměl posilovače. Prvně jsem si myslel, že tam byl jen nějaký bordel, tak jsem s tím zkusil zahýbat a chvilku dobré. NIcméně teď mě to připadá čím dál horší. Po otevření kapoty jsem viděl jak mi tam vytéká jakýsi tekutina - viz obrázek. Tuším, že to bude ten problém.Nejsem mechanik, omlouvám se za ty výrazy. Měl jste někdo stejný problém?Děkuji všem za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper17 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Asi kleklo servo čerpadlo když to tlačí ven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Bud tam bylo málo kapaliny a teď se to zavzdušnilo a pění to a tím to teče ven nebo kleklo......nic neobvyklého...teď jsem měnil na CC taky servo..... někdy jelo někdy ne..... hlavně super když jedeš funguje a najednou přestane v tu nejnevhodnější době..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitka+Jirka Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 podívej kolik je tam oleje jestli je tam málo doplň 1cm nad max a uvidíš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelus.407 Posted January 7, 2016 Author Share Posted January 7, 2016 No ještě jsem to řešil na FB, tak to vypadá na málo oleje a zavzdušněný... Jinak se mi to stalo na kruháči :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 chce to prostě čas od času kouknout pod kapotu a zjistit stavy provozních kapalin, nic jiného v tom není, říká se tomu servis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saslik Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ja som mal podobný problém A zistil som tu na fóre že keď sú mínusové teploty servo olej zmenší objem A zavzdusni sa systém, treba len doliny A odvzdusnit... Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelus.407 Posted January 8, 2016 Author Share Posted January 8, 2016 dolil se olej, ovzdušnilo se a zatáčí jak zamlada Děkuju všem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paradys.r Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 to me taky uplne stava, rad bych to u delal sam. jenom ze nevim kde mam zavdusnit. dekuji za odpoved Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbata Posted February 23, 2016 Share Posted February 23, 2016 jak odvzdušnit to servo? taky mi občas vynechá. Je to velmi nepříjemné, obzvlášť když si člověk jede po okreskách nebo po městě pohodičku, svižnou jízdu, volant v jedná ruce, resp v prstech a pak nejdnou auto jede rovně a volant se člověku div nevytrhne z rukou.. To pak má člověk plný ruce práce.. Už cca před rokem mi to dělalo a pomohlo dolít do serva kapalinu, ale ted jsem jí dolil a i tak to občas udělá.. Tedy to chci odvzdušnit, ale nevim jak.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 23, 2016 Share Posted February 23, 2016 Nezlob se ale hledej. Ve vlákně 407 je to popsaný asi stokrát Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John_Ice Posted February 24, 2016 Share Posted February 24, 2016 já bych točil a točil a možná bych i dotočil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Točit z jedné strany na druhou až na dotaz :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 ano, dolij nádobku po MAX., zašroubuj víčko, nastartuj a toč pomalu volantem z rejdu do rejdu třeba 10 krát a bude odvzdušněno, pak dolij zase po MAX. a je hotovo., dolívej při kolech v rovném směru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Tak dobře... Ne na MAX ale cca 2cm nad MAX. Víčko zpět nedávej. Za nastartovaného motoru otáčej pomalinku volantem doprava a doleva na uplný konce, kde vždy cca 2-3 vteriny vyčkej. Po pár ciklech zkontroluj hladinu. V případě potřeby dolej a pokračuj. Nejlepší je zaparkovat někde na prašnej cestě aby šlo dobře otáčet volantem. Po cca deseti ciklech dolej zas cca 2cm nad MAX a je hotovo. Hlavní je dolejvat olej kterej tam má bej. V Peu proběhla vývojová změna a do serva se leje Total Fluide DA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinos Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 tak to tady zase otevru Uz jsem to na minulem P407 mel a stacilo lehce dolit a odvzdusnit. Ale uz je to par let zpet tak si to uz tolik nepamatuju. Ted na jine P407 mi nejdrive v lete blbe pri vymene prevodovky vratili vedeni od serva do drzaku. Takze to vyklepalo diru do trubky. Rychloreseni bylo ze se to zavarilo. Fungovalo to celkem ok. Ale ted to zaclo blbnout. Po zhasnuti motoru mi to zacne penit a vytece kus pres vicko. Jaky je teda spravny postup odvzdusneni? Naleva se 2 cm nad max pri nastartovanem aute nebo na "zdechlem"? Protoze kdyz nastartuju tak hladina klesne. A odvzdusnuje se s namontovanym vickem nebo bez?:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 olej nalívej a kontroluj jen v poloze před. kol ROVNĚ, motor vypnutý, pak dej víčko , nastartuj a odvzdušni (návod nad tvým příspěvkem) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.