Jump to content

marcelus.407

Recommended Posts

Ahoj Peugeoťáci,

mám vcelku velky problém, moje 407 SW, rv07, 2.0HDi začala z ničeho nic špatně zatáčet, jde to z tuho jako kdybych tam neměl posilovače. Prvně jsem si myslel, že tam byl jen nějaký bordel, tak jsem s tím zkusil zahýbat a chvilku dobré. NIcméně teď mě to připadá čím dál horší. Po otevření kapoty jsem viděl jak mi tam vytéká jakýsi tekutina - viz obrázek. Tuším, že to bude ten problém.

Nejsem mechanik, omlouvám se za ty výrazy.

Měl jste někdo stejný problém?

Děkuji všem za pomoc

post-47351-0-70322100-1452179031_thumb.j

Bud tam bylo málo kapaliny a teď se to zavzdušnilo a pění to a tím to teče ven nebo kleklo......nic neobvyklého...teď jsem měnil na CC taky servo..... někdy jelo někdy ne..... hlavně super když jedeš funguje a najednou přestane v tu nejnevhodnější době.....

• 1 month later...

jak odvzdušnit to servo? taky mi občas vynechá. Je to velmi nepříjemné, obzvlášť když si člověk jede po okreskách nebo po městě pohodičku, svižnou jízdu, volant v jedná ruce, resp v prstech a pak nejdnou auto jede rovně a volant se člověku div nevytrhne z rukou.. To pak má člověk plný ruce práce.. Už cca před rokem mi to dělalo a pomohlo dolít do serva kapalinu, ale ted jsem jí dolil a i tak to občas udělá.. Tedy to chci odvzdušnit, ale nevim jak.. 

Guest Chozeluizskuner

Tak dobře... Ne na MAX ale cca 2cm nad MAX. Víčko zpět nedávej. Za nastartovaného motoru otáčej pomalinku volantem doprava a doleva na uplný konce, kde vždy cca 2-3 vteriny vyčkej. Po pár ciklech zkontroluj hladinu. V případě potřeby dolej a pokračuj. Nejlepší je zaparkovat někde na prašnej cestě aby šlo dobře otáčet volantem. Po cca deseti ciklech dolej zas cca 2cm nad MAX a je hotovo. Hlavní je dolejvat olej kterej tam má bej. V Peu proběhla vývojová změna a do serva se leje Total Fluide DA.

• 5 years later...

tak to tady zase otevru 🙂