marcelus.407 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ahoj Peugeoťáci, mám vcelku velky problém, moje 407 SW, rv07, 2.0HDi začala z ničeho nic špatně zatáčet, jde to z tuho jako kdybych tam neměl posilovače. Prvně jsem si myslel, že tam byl jen nějaký bordel, tak jsem s tím zkusil zahýbat a chvilku dobré. NIcméně teď mě to připadá čím dál horší. Po otevření kapoty jsem viděl jak mi tam vytéká jakýsi tekutina - viz obrázek. Tuším, že to bude ten problém.Nejsem mechanik, omlouvám se za ty výrazy. Měl jste někdo stejný problém?Děkuji všem za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper17 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Asi kleklo servo čerpadlo když to tlačí ven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Bud tam bylo málo kapaliny a teď se to zavzdušnilo a pění to a tím to teče ven nebo kleklo......nic neobvyklého...teď jsem měnil na CC taky servo..... někdy jelo někdy ne..... hlavně super když jedeš funguje a najednou přestane v tu nejnevhodnější době..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitka+Jirka Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 podívej kolik je tam oleje jestli je tam málo doplň 1cm nad max a uvidíš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelus.407 Posted January 7, 2016 Author Share Posted January 7, 2016 No ještě jsem to řešil na FB, tak to vypadá na málo oleje a zavzdušněný... Jinak se mi to stalo na kruháči :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 chce to prostě čas od času kouknout pod kapotu a zjistit stavy provozních kapalin, nic jiného v tom není, říká se tomu servis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...