Jump to content

Pug 306 GTi-6 predni pruziny


rapidsport

Recommended Posts

Zdar bando,

 

jelikoz v novem roce zacal uzasny novy system na stanicich STK drtit i mirne upravena auta, tak me samozrejme vyhodili taky.

Maly dotaza. Na aute mam par uprav (dotazeno tak z nemecka) se kteryma bohuzel nove STK neudelam (2x po sobe jsem s tim prosel bez problemu, ale ted vse foti atd atd..takze nazdar). Hlavni problem je ve snizeni. Auto ma nemecky supersport podvozek a kratsi pruziny.

Nebude mi nic jineho zbyvat jak tam dat origo veci, nebo alespon neco, co to auto zvedne (je to cca o 5cm niz).

Hledam momentalne na netu, ale najit na to auto neco, z ceho bych byl aspon trochu chytry nejak nemuzu.

 

K dotazu.

 

Vi nekdo, jaky typ je origo pruzin na tu S16 (gti6)? Prumer, delka nebo ale alespon neco, ceho bych se mohl chytit pri hledani? Pripadne slo by tam dat z jineho typu neco? Predpokladam jelikoz tam je 2.0 motor tak to nebude stejne jak z 1.6 ale mozna i z nejakeho citronu by mohly sedet. Nevim, moc se v tom nevyznam.

 

Prosim pekne o pomoc!

Diky moc predem

 

Link to comment
Share on other sites

Guest minimaxa

Já když měl 306 Musketiera, vozil jsem v kufru celý šanon s TUV dokumentací z německa a procházelo to jak na STK, tak při kontrolách PČR. v TP zapsané jsem neměl nic.

Link to comment
Share on other sites

Ja myslim ze mi tu uz zadna dokumentace a atestatce asi nepomuze :( V tp zapsano neni nic.
Taky chapu jejich postup, ze chteji aby to auto bylo v origininale. Ale jsou tam dobre a kvalitni dily, ted jak to musim prekopat, tak tam dam co? nejaky polsky **** a nebo si priplatim za kvalitu. Uz se mi to doho auta fakt nechce investovat, je to bez vyznamu, ale co udelam, bez STK neprodejne a jezdit taky nemuzu.

Takze podle VIN by to melo jit zjistit? Checknu.

 

Hlavne me stve, ze jsem s tim autem tak jak je 2x stk prosel bez jedineho zaznamu, ted...Adios amigos!
 

Link to comment
Share on other sites

Tohle řešej ale že pustí na silnice shnilé srajdy které už měly být dávno sešrotované nikoho neštve. V německu díly s TUV protokolem normálně zapisují, tady mají problém zapsat i blbá kola. Prostě Kocourkov!!

 

Originál pružíny i tlumiče na GTi-6 mám doma, až se dostanu do garáže, můžu ti změřit co budeš potřebovat.

Edited by Béďa
Link to comment
Share on other sites

Tohle řešej ale že pustí na silnice schnilé srajdy které už měly být dávno sešrotované nikoho neštve. V německu díly s TUV protokolem normálně zapisují, tady mají problém zapsat i blbá kola. Prostě Kocourkov!!

 

Originál pružíny i tlumiče na GTi-6 mám doma, až se dostanu do garáže, můžu ti změřit co budeš potřebovat.

A nemas je na prodej? :) Kdybys mohl aspon pomerit, byl bych moc rad.

 

Jinak mate pravdu, shnila plecka prodje pac je v Origo stavu a tady auto s trochu lepsim dilem nema sanci. No nebudem to tady resit tu nasi STK. Je mi to lito, pac od minule stk mam na autu najeto cca 1500km, zil jsem nejakou dobu v zahranici ve vyspelych zemich (mimo evropu) a vlastnil jsem tam auta taky a to se neda srovnat. Zadne velke TP male TP, prepis auta bud na poste za maly poplatek nebo jednoduse na tzv Registry, zadne papirovani. Co se STK tyce tak bud resili uplne zakladni veci ale ze tam mel nekdo trosku jine kola nebo vyfuk apod, nikdy. Nebo byla (v jine zemi) jen tzv . Inspection pri koupi auta a pak uz nic. Proste tayd to je silene s tema STK. Ja chapu, ze potrebujou mit na cestach auta v cajku a ja taky nejezdim se srotem pac mi zalezi na bezpecnosti sve i ostatnich, ale zbytek uz je jako fakt moc. Me technik tady na STK pindal i za jiny rychlostni index na pneumatikach, protoze kdybych tam mel mit to co on chce, tak bych muse kopuit nejake ciny.. Hrozne.

Link to comment
Share on other sites

nic není hrozný :bojim , prostě končí doba, kdy si každý mohl dělat s autem co chtěl, přestože předpisy ohledně technického stavu jsou v podstatě  furt stejné, normální člověk se nemá čeho bát, jinak je svoboda--každý může žít kde chce...

Link to comment
Share on other sites

rapidsport: na prodej nejsou, nemá to smysl prodávat.. mám na autě stavitelný Weitec a tohle mám původní co mi zbyly pro strýčka příhodu..  :)  pokud to bude ještě aktuální za cca 14dní, můžu ti přeměřit co je třeba.. ;)

 

ozzy56: ona nějaká taková doba byla? Že jsem si nevšiml. Fólie špatně, kola špatně, světla špatně, výfuk špatně a dalo by se pokračovat dál a dál. Tak kde je ta doba kdy si každý mohl dělat s autem co chtěl? Neříkám že určitá korekce není nutná ale zase nic se nemá přehánět.

Link to comment
Share on other sites

ano byla, vždy po převratě (u nás sametové revoluci) se situace s dodržováním zákonů a předpisů rapidně zhorší..., nic nového pod sluncem :myslim ,takže ty nahoře konečně napadlo, že je třeba utáhnout uzdu...,osobně jsem pro to, aby vše co je na autě neoriginální (např.kola, výfuk,folie,světla, prostě to, co má vliv na bezpečnost, hluk atd.), bylo zapsáno jako povolené (schválené) ve velkém TP , o nic jiného nejde ani orgánům ;)

Edited by ozzy56
Link to comment
Share on other sites

Jo tak proto si to nepamatuju, teď je mi to konečně jasné. :) Pokud to půjde reálně zlegalizovat prosím ale u nás to buhužel moc neplatí, i s typovým listem na kola potvrzeným od technika typu K jsem měl na úřadě problém.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...