ozzy56 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 všimli jste si, že v mrazu se dotknete pedálu brzdy a ty jsou jedovatější než v létě? nebo se to zdá jen mně? má pro tento jev někdo vysvětlení? nebo je to jen zimníma botama,v kterých není takový cit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elton Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Nevidím v tom žádný rozdíl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celda1970 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Sakra....je to tak....mam to taky tak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macik.83 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 zimní boty jsou potvory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Ja dnes musel do prace s i30 na letnich, zpatky byla legrace...jinak agresivni brzdy ma hyu standartne takže jsem musel pianko, dobry bylo ze vetsina mela vetsi strach se zimnima a brzdili mne takze jsem nebyl za kotvu. Horsi byli vyjezdy z vedlejsi kor lehce kdy se to svazovalo ale adrenalin mam rad a cas od casu neuskodi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macik.83 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 To je zákon, že napadne sníh, když máš letní To muselo bejt na kruháčích pěkný Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elton Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Pe.tr, Hjundé nastartovalo i v mrazu, překvapující Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel 307 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 brzdí to stejně jako v létě . . . jinak jsem rád,že jsem dorazil už včera a ne dnes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Elton držse sveho zmrzleho volantu a neprovokuj furt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 4, 2016 Author Share Posted January 4, 2016 takže v těch lyžákách řídit nemám,jo? tak se mi to asi jen zdá... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 lyzaky jsou dobry no odeslano z Lumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Není "jedovatost" brzd náhodou v přímé úměře ke kluzným vlastnostem povrchu, po kterém zrovinka uháníš?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Teď jsem si přesně toho všimnul u Octavie, až mě to překvapilo a přemýšlel jsem čím to je, boty to nebudou, spíš třeba tuhost kapaliny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 no vidis,ja bych rekl,ze je to botama,treba v lyzakach ten cit je v .... prič odeslano z Lumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 5, 2016 Author Share Posted January 5, 2016 Není "jedovatost" brzd náhodou v přímé úměře ke kluzným vlastnostem povrchu, po kterém zrovinka uháníš?? nene, tady sice mrzne, ale na silnicích je celkem sucho, jinak si opravdu myslím, že v mrazu jsou brzdy jedovatější , nějaké ty zkušenosti s různýma autama za ty roky ježdění mám, taky s brzdama vzduchovýma a hydraulickýma, kde není v tomto rozdílu, takže moje vysvětlení je spíše ve změně brzdných vlastností brzdového obložení za mrazu , v době, kdy jsem jezdil jako profesionál jsme to probírali s kolegama a většina přisvědčila, že brzdy jsou fakt jedovatější...,včera jsem si na to vzpomněl a proto dal dotaz i tady, co si o tom myslíte a zda máte popřípadě vysvětlení Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Stark Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 (edited) A jak tady funguje fyzika? Čím více horké až žhavé brzdy jsou, tak rychleji vadnou v účinnosti a když jsou ledově chladné tak tření jenž vzniká mezi kotoučem a deskama je silnější/hrubší. A už jsem zažil maníky co do aut s ABS+ESP dávali obyčejnou brzdovku než jaká by tam měla být. Edited January 5, 2016 by Tony Stark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Co je ale zvláštní, že jsem si za dobu mé 35. leté řidičské praxe toho nikdy nevšiml, až dneska. A že ty zimy bývaly větší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Já vám nevím, nepozoruji, že by to brzdilo ostřeji. Já mám celoročně brzdy studené, takže efekt přehřátí neznám. Spíše jen nyní po městě častěji šlapu na brzdu, abych vyzkoušel kluznost povrchu v zájmu bezpečnosti provozu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluška Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Já si hlavně, když napadne nějakej ten sníh, dávám bacha, aby se mi moc nenalepil na boty, protože po těch mých hliníkových pedálech či z čeho to je, to pak hrozně klouže , jinak se mi ani nezdá, že by to brzdilo jinak, já su spíš v zimě na ty brzdy víc opatrná a brzdím raději dopředu a málo, než abych po nich skákala, co to dá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacho69 Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 No já včíra skákal jak to šlo, bo tem vocas v tom bavoru na vedlejší si my myslel, že xDrive za něj bude i brzdit. Toho co jel ve vedlejším pruhu minul snad o 10cm, kdyby ho trefil, tak ho to prsklo do mě. Takhle doklouzal doprostřed křižovatky, a možná měl i plný kalhoty... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.