Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Zdravím Mám očesaný věněc na setrvačníku takže se jednou za čas stane, že starter se jen protáčí, ale neotočí motorem. Chtěl bych se zeptat jakou vybrat možnost. Koupit nový věnec a vyměnit, nebo vyměnit celý setrvačník ( tím myslím nějaký z vrakáče). Dále bych se chtěl zeptat kolik cca stojí v servise výměna. S kolika penězi mám asi tak počítat. V tom 2.0 HDI není moc prostoru na práci. Děkuji za odpověďi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) pro výměnu věnce se musí setrvačník sundat z motoru, tzn. oddělit převodovku od motoru, takže podobná práce jako při výměně spojky...,pokud koupíš celý setrvák s věncem levněji než nový věnec, tak je to jasné...,starý věnec se navrtá v místě zůžení u zubů a pak úderem sekáčem a kladiva v tom místě praskne a jde sundat...,nový věnec se nahřeje (třeba autogenem) na cca 200 stupňů, tím se roztáhne a pak se nasadí na osazení v setrváku, nechá se zchladnout a montáž věnce je hotová...,cena za výměnu věnce cca 4000 Kč Edited January 3, 2016 by ozzy56 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distrupter Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Jak psal ozzy. Musi se sundat prevodovka. Coz je v domacich podminkach prace na nekolik hodin a hodne sprostych slov. Koupil bych setrvak na vrakaci... kdyz bude mit zuby tak je vpohode... ono se toho na nem moc pokazit nemuze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 No počítal jsem tak 5000. Ono jde hlavně o to, že je to pěkná pakárna co? Ta cena 4000 to je i s věncem nebo jen práce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) a videl si ten veniec na vlastne oci?je urcite ocesany? tie pazvuky moze robit volnobezka startera ked motorom nechce tocit Edited January 3, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Jojo vyndaval jsem startér. (ježek v kleci) No a ten kousek co jse vidět tak tam některé zuby nebyly a nekteré tak napul. Pastorek se vysunuje správně. Koukám, že je tam nějaký dvouhmotý setrvačník, je možný že tam bude třeba jiný nebo na HDI byly jen ty dvouhmoty? Abych popř. sehnal ten správný Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 66kw -ma jednohmotu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) co tak pozeram tie vence tak docela palky 70-100 euro v pezotu 50 euro cca 1000-1200kc to rovno cely zotrvacnik z inzercie Edited January 3, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 (edited) Ted něco čtu o tom dvouhmotým setrvačníku a píší tam tohle: "Dvouhmotovému setrvačníku se někdy říká dělený setrvačník. Jeho hlavním úkolem je eliminovat torzní kmitání klikového mechanismu, jež posádka vozu vnímá jako vibrace a hluk" Před pul rokem mi začaly ozyvat rány od řemenice klikové hřídele. Takový silný klepání a vybrace. Strašně vybroval řemen. Řemenice byla s tím silentblokem. Objednával jsem podle VIN novou řemenici. Podle fotky to měla být ta s tím silentblokem, ale přišla mi nějaká jiná. Přide mi, že v ní žádný silentblok není. Je to tahle. http://www.autodilyhulin.cz/emenice-klikov-hdele/477-remenice-klikove-hridele-20hdi-a-658001fe246280515p20515v6.html Původně jsem měl vybranou jinou, ale volal mi chlap, že už jí nemají a že mi pošle jinou, která tam určitě pujde. Rozměrově sedí, ale ten řemen vybruje stále. S tou starou špatnou řemen vybroval při vysokých otáčkach a při volnoběhu ne, s touhle novou zas vybruje při volnoběhu a při otáčkách ne Rozhodl jsem se tedy, že tam koupím tu samou co tam byla puvodní. Tedy s těma třema drážkama. Jež je v odkaze na první (ilustrační) fotce. Bohužel mě přišlo to co je na těch dalších dvou. Otázka teď zní. Nemuže mi to vybrování právě dělat ten dvouhmotý setrvák a nebo to je opravdu tou řemenicí? (omlouvám se bude těžke se v tom vyznat) Edited January 3, 2016 by Cpt._Redeemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) pochop uz, mas obycajny zotrvacnik jednohmotny tu druhu radu zubov co vidis na zotrvaku je pre snimac otaciek ale mas zotrvacnik z jedneho kusu dvojhmotny zotrvacnik maju hdi 80 kw a 79 kw a toto v 206-kach neni Edited January 3, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 mas tento http://www.ebay.co.uk/itm/Flywheel-Citroen-Jumper-Peugeot-206-2-0HD-0532-H8-0532H8-Original-/131556730554 je z jedneho kusu vyrobeny aj ked sa ti to mozno nezda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Jo já to chápu, jde o to, že jsem neviděl tvojí odpověď, že je tam jednohmota, když jsem ten příspěvěk psal. Kdybych to viděl,tak to nepíšu. Takže řemenici taky pořídim jinou. No a zkusim někde tedy sehnat ten setrvák. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 mas tento http://www.ebay.co.uk/itm/Flywheel-Citroen-Jumper-Peugeot-206-2-0HD-0532-H8-0532H8-Original-/131556730554 je z jedneho kusu vyrobeny aj ked sa ti to mozno nezda Ten by se mi tam libil, je moc pěkny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) v tej remenici je guma nevidis ze je z dvoch casti? tu remenicu si pametam jak si zhanal robil si okolo toho dost humbuku :)ziadna sa ti nelubila ak remenica pasuje je ok bude tam este nieco zle bud napinacia kladka alebo volnobezka altiku ale tu asi nemas alebo ta guma v remenici je moc tvrda a netlmi tak dobre kmity hold druhovyroba tam to uz neni nikdy tak top ako u origo neni Edited January 3, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Volnoběžku nemám a tu napínací kladku jsem vyměnil právě z důvodu toho, že i po nasazení nové řemenice to stále vybrovalo. S novou napínaci kladkou se jen trochu zmenšily vybrace. Takže čím by to dále mohlo být? Já bych tam nejradši dal ten samý typ řemenice co tam byla předtím. Jenže jaká je záruka že se to vyřeší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) tak pokial mas moznost ju vymenit tak ju vymen za inu znacku, v pezote stoji 180 euro takze asi toto nechces Edited January 3, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) poviem ti to asi takto ta remenica co si kupil za 1000 kc robi asi maximum co moze za tych 1000 kc ak pojdes do znaciek dayco, inna ,skf alebo corteco tam vies za co platis Edited January 3, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Jojo děkuji za rady no a co značka FEBI? Jak je na tom celkově s hodnocením? Mám od nich stabilizační tyčky a zatím dobry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazanec Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Měl jsem taky očesanej věnec, ale na 607 2,2HDi s automatem. Věnec vyšel na 1400 Kč v Peugeotu a za práci si servisman vzal 5000Kč, ale i s výměnou rozvodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt._Redeemer Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Dobry den. Jeste mam dotaz. Jak spravne ma ten starter fungovat. Urcite ma nejdriv vyskocit pastorek a pak se roztocit ze? Jaka je tam asi prodleva? Kdyz jsem mel starter vyndany venku a privedl jsem plus na ten maly kontak, tak pastorek nevyjel. Vyjel az kdyz jsem privedl pkus zaroven i na motor starteru. Rikam si prave jestli se nahodou starter jiz netoci pri zasouvani pastorku. Mel jsem priveden plus na motor starteru, ten se tocil. Zaroven jsem privedl druhym dratem plus na civku a zacal vyjizdet pastorek. Nepovedlo se mi ale vysunout pastorek aniz bych nemusel roztocit starter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.