1075 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Mám takový problém, včera se mi rozsvítila v autě tato hláška Engine management systém faulty + se rosvítila kontrolka ASR+ESP a auto spadlo do nouzáku a rosvítila se kontrolka motoru. Mám Peugeot 5008 r.v.2010 motor 1.6 HDI 82kW EURO 5. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování svítila už jen kontrolka motoru , ale jen do chvíle něž se otáčky motoru dostali přes 3000 pak opět se rozsvítila kontrolka ASR+ESP a auto bylo opět v nouzáku. Než jsem dojel domů tak auto i 2 x samo chcíplo. Byl jsem u známého který to napíchnul na diagnostiku, má jen universální a tam to vyjelo dvě tyto závady - P 0087 a P 0093. Jedna ta hláška je že v palivovém systému je velká netěsnost a ta druhá že na railu je příliš nízký tlak. Tento problém jsem už měl asi před 2 měsíci ale když jsem dojel do Peugeota tak kontrolka zhasla a u nich jsem se dozvěděl, že jim to nahlásilo problém na tom railu a zaseknutý regulátor paliva ale že když to ted nědělá tak ať jezdím dál, že to mohla být jen nějaká nečistota, která se uvolnila a proto to už nezlobí. Poradíte mi co by to mohlo teda dělat, dále kde je na tom mém motoru ten regulátor tlaku paliva, zkusil bych ho vyndat a profouknout zda by to nepomohlo. Dále řeším kde by mohla být ta nějaká netěsnost toho pal.systému v motoru je vše suché nafta nikde neteče. Děkuji všem za rady, popřípadě nevíte někdo o někom z Chebu a okolí kdo by měl origo diagnostiku na Peugeota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 regulátor (DRV ventil) je na vysokotlakém čerpadle paliva, vede k němu kabeláž... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 (edited) A to čerpadlo je někde ze zadu? Nebo kde se přesně nachází. Edited January 1, 2016 by 1075 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Rose Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Ahojky, na obrázku máš umístění vstřikovacího čerpadla na motoru 1,6 HDi 82 kW. Je vzadu vlevo na motoru a na P 5008 je takřka nepřístupné. Musí se zřejmě nějak oddělat ty plasty pod předním sklem. Měl by jsi mít vstřikovací systém VDO, kde by měl být regulátor samostatně výměný. Na obrázku má číslo 10. Originál za něj chtějí brutálních 6 500,- peněz. Mám osobní zkušenost s výměnou tohoto regulátoru na Citroenu C5 2.0 HDi 80 kW. Ten měl ovšem čerpadlo krásně přístupné vepředu a byl to systém BOSCH. Regulátor se po ošroubování dvou šroubků vytahne a zasune nový. Na internetu jsem ho sehnal jako originál za nějakých 2 500,- místo také asi 6 000,- u Citroena. Chce to hledat. Auto se mi projevovalo občasnou hláškou " Antipolution system faulty " a rozsvícením oranžové kotrolky závady motoru. Později motor začal stále častěji padat do nouzáku (motor šel maximálně, jak píšeš, jenom do nějakých 3 000 ot.) a když jsem motor vypnul, tak ten hned nezhasnul, ale ještě asi vteřinu dobíhal. U tebe mě zaráží to rozsvěcování kontrolky ESP/ABS, jinak by to možná odpovídalo na ten regulátor. Servisák mi radil dát více aditiva do nafty, ale to nepomohlo. Nevím jestli by šel ten regulátor nějak vyčistit, nezkoušel jsem to. On nějak rozebíratelný není. Pokud to přestalo zlobit, tak to zatím nech, mě se to ale potom stále častěji opakovalo a tak jsem ho raději vyměnil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 Charlie Rose díky za info. Ta kontrolka už právě svítí teď pořád tak to musím už pořešit. Když by jste měl někdo nějaký odkazy kde by se ten ventil dal sehnat tak mi je prosím napište, nedaří se mi to nikde na netu sehnat. Přikládám i VIN - VF30A9HR8AS298255 když by někdo mohl najít ten ventil podle toho. Ta kontrolka ASR+ESP je podle mého ochrana motoru, protože dokud se nerozsvítí tak auto táhne a jede normálně. Doufám, že to nějak pořeším Pokud by jste měl někdo podobnou zkušenost tak prosím napište. Děkuji všem za nápady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 Ještě jsem se zde na foru dočetl, že na rampě je nějaký DRV ventil který otvírá a zavírá obtok paliva a tím reguluje správný tlak paliva na rampě. Pokud je tento ventil špatný tak je špatně přepouštěná nafta z CR pumpy do rampy a ta vyhodnocuje buď nízký nebo vysoký tlak a ECU vyhodnotí chybu a auto spadne do nouzového režimu. Víte někdo kde se tento ventil nachází a popřípadě kde by se dal sehnat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 DRV ventil je součástí vysokotlakého čerpadla (vstřikovací čerpadlo u CR neexistuje), na railu je jen čidlo tlaku a teploty paliva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 ozzy56 tak ten DRV ventil to je to na tom obrázku co poslal Charlie Rose ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 ano, je to 10, jak píše Charlie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 A ozzy56 nevíš kde to sehnat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 pokud není v druhovýrobě, tak jedině autorizák... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 Našel jsem nějaké na netu ale netuším zda to jsou na 100% ty správné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Rose Posted January 2, 2016 Share Posted January 2, 2016 Ahojky, originální objednávkové číslo regulátoru tlaku nafty motoru 1.6 HDi, 82 kW je u Peugeotu i Citroenu: 9806448880 Oba servisy za něj chtějí 6 502,- Kč Já ho koupil zde http://www.autodilyhulin.cz/ Sice tam ten tvůj nemá v e-shopu, ale zkus ho kontaktovat. Je moc ochotný a specializuje se na Citroen a Peugeot a co nemá to většinou sežene. Nebo někoho jiného, kdo by mohl od Peugeotu nebo Citroenu uhrát nějakou slevu. Jejich ceny jsou totiž nadsazeny jako v Auto Kelly. A v druhovýrobě tento díl asi nebude. Jenom se ještě zeptám, kolik máš najeto? Mně to začalo zlobit při nějakých 320 000 km a 12-ti letech provozu auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 2, 2016 Author Share Posted January 2, 2016 (edited) Ahoj Charlie Rose, díky za informace. Tak to je docela pálka za ten ventil. Budu muset to nechat někde pořádně prohlédnout abych věděl na 100% zda je to tím ventilem nebo ne. Neví někdo zda by s tím nemohl mít něco společného filtr pevných částic, měl jsem s ním před měsícem taky problém. Jinak najeto mám cca 182 000 km. Edited January 2, 2016 by 1075 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 (edited) Ještě bych doplnil, auto startuje normálně i když svítí ta kontrolka motoru, po vypnutí motoru motor hned zhasne, žádný že by ještě třeba chvilku běžel. Nikdo nemá další nápady co by to mohlo dělat :( Edited January 3, 2016 by 1075 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Chci se zeptat je toto ten regulátor DRV http://www.auto-francie.cz/p/snimac-tlaku-paliva-hdi-citroen-peugeot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 4, 2016 Author Share Posted January 4, 2016 Už jsem z toho auta hotovej, teď už to začalo zlobit i při otáčkách kolem 1500, auto začne škubat a po chvilce se rozsvítí ke kontrolce motoru ještě ASR+ESP a auto spadne do nouzáku, musím vypnout motor a po nastartování ujedu tak 1km a znova. Tak teď nevím zda tohle může ještě dělat ten regulátor nebo zda to bude něco jiného. Máte někdo nějaký další nápad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek171076 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Špatná nafta,, filtr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Servis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1075 Posted January 4, 2016 Author Share Posted January 4, 2016 Do servisu Peugeot to mám 30 km a tam asi nedojedu když to tak blbne. A ještě jsem vypozoroval že když je to studené tak to jede i přes ty 3000 otáček i když svítí ta kontrolka motoru,jak se to ale trochu zahřeje tak je konec. Filtr jsem měnil před 5000 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.