command Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 chlapci po vymene tesnenia pod hlavou mi nestartuje len toci z casu na cas brnkne na jednom valci a zase nic, Rozvody by mali byt nahodene spravne po nastaveni HU mi sedia oba dva aretacne koliky presne(aj na zotrvacniku aj na ozubenom kolese). Benzin mi tam ide je citi aj z vyfuku a skusal som aj nadobu co ide do vstrekov je tam asi odvzdusnovaci ventil a strieka z tadial palivo a tak isto vo valci po vytiahnuti sviecky je citii benzin. Este som sice nensatvoval volu ventilov ale to by asi toto nerobilo. Uz jedine ze by to bola zapalovacia rampa. Pred tym islo bez problemov akurat prasklo tesnenie. Za kazdu radu budem vdacni. Ide o p206 1,4i r.v. 2001 nemux dodo.71 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 (edited) rampa?to uz nema klasickej rozdelovac a kabely ?? Edited December 31, 2015 by Havlicek.Lukas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrantaCV Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 To co popisuješ by ukazovalo na rozhozené rozvody, ale tvrdíš, že jsou nastavené správně. Tak: - Tak vytoč svíčky a podívej se jestli jsou mokré ( suché značí, že nejde palivo ) - Pak vyzkoušej jestli hází jiskru ( je jedno zda máš rampu nebo klasický rozdělovač) - A nakonec, nové těsnění opravdu těsní? Změř tlaky ve válcích Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
command Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 (edited) Sviecky som skusal su mokre a je ich citit po benzine, tlak by to malo drzat je pocut ked tocim motorom ako vo valcoch sa uvolnuje tlak ale skusimm premerat tlak ako vyskusam ze hadzu iskru ? Edited January 1, 2016 by Péťa Odstranil jsem Ti citaci, poslední příspěvek se necituje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 nastrkas je do rampy a svisku polozis na neco kovovehojeden bude startovat a druhej koukat jestli haze jiskru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogi24 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Ak nemas hydraulicke zdvihatka, tak v prvom rade nastav vole ventilov!!!!! Po zhodeni hlavy,pripadne zhodeni rozvodov si netocil s motorom? Pozeral si na diagnostiku,ci je potvrdena synchronizacia rozvodov? (aspon u 1,4Hdi to je). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
command Posted January 1, 2016 Author Share Posted January 1, 2016 Ak nemas hydraulicke zdvihatka, tak v prvom rade nastav vole ventilov!! Po zhodeni hlavy,pripadne zhodeni rozvodov si netocil s motorom? Pozeral si na diagnostiku,ci je potvrdena synchronizacia rozvodov? (aspon u 1,4Hdi to je). Vole ventilov skusim zajtra, Nie motorom sa netocilo pokial neboly rozvody nahodene, Na nemux sa take nieco neroby ako synchronizacia rozvodov. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
command Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Takže bolo to vo ventiloch ale po nahodení mi síce auto startuje ale vždy zhasne až pokiaľ sa trosku nezohreje čím by to mohlo byť že mi neudrží otáčky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.