DonFabi Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 Zdravim, klubaci mam jeden problem s mojim Ulysse ale vzhladom na to ze to je to iste ako peugeot 807 2.2hdi, pytam sa aj tu urcite tu bude viac ludi s tymto motorom, svieti mi kontrolka motoru s tym ze vykon je nejaky obmedzeny ani tak netaha ako volakedy a nejde viac ako 3500ot/min, diag. vypisuje nasledovne zavady: - P0243 obvod elektromagnetickeho ventilu plniciho tlaku kompresoru - rozpojeny obvod nebo zkrat na kostru (lenze kontrolovat som ventily a vsetky su zapojene) pripadne viete mi povedat ktory to je z tych vsetkych -P0100 obvod snimace hmotnosti vzduchu - rozpojeny obvod nebo zkrat na kostru ( zapojena je na konektore a je aj vymenena za novu a stale to iste) - P0380 obvod pridavneho topeni - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojeny obvod ( to si myslim ze s tym nema nic spolocne) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonFabi Posted December 28, 2015 Author Share Posted December 28, 2015 Dneska som vymenil elektromagneticky ventil na turbo a uz nevypisuje chybu obdvodu, ale vykonovo je to mozno o trosicku lepsie ale stale to neni bohvieco uz je len zapisana zavada tej vahy vzduchu (auto sa rovnako sprava aj s odpojenou aj zapojenou vahou) a pridavneho topenie (koli tomuto by to nemalo robit) a este jedna otazka nema niekto rozkreslene ako maju byt zapojene podtlakove hadicky na vsetkych ventiloch len chcem prekontrolovat ci to niekto predomnou nepoprehadzoval. A este jedna otazka naposledy som zistil ze Swirl sa nenaklapaju nikdy kedy by sa mali? pri aky otackach? dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoolf Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 já ti nevím, ale jestli jsi v nouzáku, jako že to tak vypadá, tak ti tam ta závada musí zůstávat. Smazat na PP2000 a bude to OK. Mám to samé auto a jede i bez váhy vzduchu bez nouzáku. Tam jsi podle mě spadl kvůli podtlakům ovládání turba a závada není korektně vymazaná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyrďák Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Mě to házelo též do nouzáku diagnostika ukazovala EGR,snímač tlaku turba vše jsem měnil jak blbec nakonec to byla prasklá hadice od turba,tam začni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonFabi Posted December 29, 2015 Author Share Posted December 29, 2015 Zajtra prekontrolujem tie podtlakove hadicky na turbo a uvidime, zavada toho elektromag. ventilu uz zmizla uz sa spat nevracia, jedine zavada ktora vyskoci hned po vymazani je ta vaha vzduchu zajtra vyskusam aj tu prehodit a uvidime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonFabi Posted December 30, 2015 Author Share Posted December 30, 2015 Takze nieco nove k teme, po dnesnej vymene vahy vzduchu uz auto neni v nudzovom rezime vykon sa vratil spat vo vypise zavad ostali akurat to pridavne topenie a a elektromag. ventil swirl ale to som mal zaslepene takze koli tomu, ale naskocilo po chvile jazdy jedna nova zavada a to P1421 - katalyzator 1, signal teploty pred katalyzatorom??? zkrat obvodu alebo rozpojeny obvod, inak ostatne podtlakove hadicky vyzeraju v pohode po kontrole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonFabi Posted December 31, 2015 Author Share Posted December 31, 2015 no takze dalsi problem auto je znova v nudzovom rezime, posielam aj screen obrazovky z diagnostiky a okrem toho sa po case rozsvieti kontrolka "stop" aj s kontrolkou "brzd" a auto neukazuje ani rychlost ani nepocita vzdialenost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 vzhledem k tomu, že je to skoro všechno na jedno brdo, chyba komunikace, rozpojený obvod atd., podezříval bych spíš ŘJ (nebo kabeláž okolo ní) než jednotlivé komponenty ... no, hodně štěstí při hledání Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonFabi Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Je mozne ze tu chybu P1421 pise aj koli neodstranenemu FAP v jednotke motora? auto sa len nedavno kupilo takze sa o nom vsetko este nevie len sa postupne zistuje, premyslam ze ked sa bude odstranovat aj FAP v riadiacej co hovorite jednou cestou odstranit aj SWIRL a EGR a rovno decentny CHIP??? alebo tam ponechat EGR a SWIRL??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 (edited) Je mozne ze tu chybu P1421 pise aj koli neodstranenemu FAP v jednotke motora?mně to v tom případě psalo P1447 - Čistič částic (emisí vznětového motoru) je děravýale vyloučené to není, neboť zároveň jsem tehdy měl chybu P1425 - Katalyzátor 2, signál teploty za katalyzátorem - zkrat obvodu na plus pól baterie nebo rozpojený obvod Edited January 4, 2016 by kavol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.