Jump to content

Fiat Ulysse 2.2hdi


DonFabi

Recommended Posts

Zdravim, klubaci mam jeden problem s mojim Ulysse ale vzhladom na to ze to je to iste ako peugeot 807 2.2hdi, pytam sa aj tu urcite tu bude viac ludi s tymto motorom, svieti mi kontrolka motoru s tym ze vykon je nejaky obmedzeny ani tak netaha ako volakedy a nejde viac ako 3500ot/min, diag. vypisuje nasledovne zavady:


- P0243 obvod elektromagnetickeho ventilu plniciho tlaku kompresoru - rozpojeny obvod nebo zkrat na kostru (lenze kontrolovat som ventily a vsetky su zapojene) pripadne viete mi povedat ktory to je z tych vsetkych 


-P0100 obvod snimace hmotnosti vzduchu - rozpojeny obvod nebo zkrat na kostru ( zapojena je na konektore a je aj vymenena za novu a stale to iste)


- P0380 obvod pridavneho topeni - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojeny obvod ( to si myslim ze s tym nema nic spolocne)


Link to comment
Share on other sites

Dneska som vymenil elektromagneticky ventil na turbo a uz nevypisuje chybu obdvodu, ale vykonovo je to mozno o trosicku lepsie ale stale to neni bohvieco uz je len zapisana zavada tej vahy vzduchu (auto sa rovnako sprava aj s odpojenou aj zapojenou vahou) a pridavneho topenie (koli tomuto by to nemalo robit) a este jedna otazka nema niekto rozkreslene ako maju byt zapojene podtlakove hadicky na vsetkych ventiloch len chcem prekontrolovat ci to niekto predomnou nepoprehadzoval. A este jedna otazka naposledy som zistil ze Swirl sa nenaklapaju nikdy kedy by sa mali? pri aky otackach? dakujem 

Link to comment
Share on other sites

já ti nevím, ale jestli jsi v nouzáku, jako že to tak vypadá, tak ti tam ta závada musí zůstávat. Smazat na PP2000 a bude to OK. Mám to samé auto a jede i bez váhy vzduchu bez nouzáku. Tam jsi podle mě spadl kvůli podtlakům ovládání turba a závada není korektně vymazaná.

Link to comment
Share on other sites

Takze nieco nove k teme, po dnesnej vymene vahy vzduchu uz auto neni v nudzovom rezime vykon sa vratil spat :D vo vypise zavad ostali akurat to pridavne topenie a a elektromag. ventil swirl ale to som mal zaslepene takze koli tomu, ale naskocilo po chvile jazdy jedna nova zavada a to P1421 - katalyzator 1, signal teploty pred katalyzatorom??? zkrat obvodu alebo rozpojeny obvod, inak ostatne podtlakove hadicky vyzeraju v pohode po kontrole 

Link to comment
Share on other sites

Je mozne ze tu chybu P1421 pise aj koli neodstranenemu FAP v jednotke motora? auto sa len nedavno kupilo takze sa o nom vsetko este nevie len sa postupne zistuje, premyslam ze ked sa bude odstranovat aj FAP v riadiacej co hovorite jednou cestou odstranit aj SWIRL a EGR a rovno decentny CHIP??? alebo tam ponechat EGR a SWIRL??? 

Link to comment
Share on other sites

Je mozne ze tu chybu P1421 pise aj koli neodstranenemu FAP v jednotke motora?

mně to v tom případě psalo

P1447 - Čistič částic (emisí vznětového motoru) je děravý
ale vyloučené to není, neboť zároveň jsem tehdy měl chybu

P1425 - Katalyzátor 2, signál teploty za katalyzátorem - zkrat obvodu na plus pól baterie nebo rozpojený obvod
Edited by kavol
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...