martincihak Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Přidávám se i já k ukázce mého pažouta. Jedná se o docela nový přírůstek do rodiny 2.12.2015. Jeho původní majitel autu dával vše, co potřebuje. Auto při koupi mělo za sebou 318tis. km, ale motor běží jako hodinky. Doufám, že mi ještě pořádně poslouží. Rád bych mu ještě přidal tažné zařízení, nemám v plánu mu jeho důchod dát jen tak zadarmo Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Dnešní skóre Chtělo by to ještě dvojnásobek Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Pěkné. Ukaž ještě interiér. Dle emblému na dveřích bys měl mít Saint Tropez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 Zde přikládám foto z interiéru. Ano, jedná se o Saint Tropez, ale vzadu jsou švihadla sedačka řidiče má mírně poškozenou kůži, to bych rád opravil, respektive vyměnil sedačku. Předchozí majitel si sedačku vypodložil, ale mě to moc nevyhovuje, nevidím na semafory Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 A teď ta horší zpráva, v neděli 24.1.2016, mě při couvání z garáže, naboural starší pán. Byl však velice ochotný a moc toho litoval. Nicméně už je domluvena oprava v servisu a auto bude zase o nějaký ten díl inovovaný Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 12, 2016 Author Share Posted April 12, 2016 Dneska byl opravdu výživný den nejdřív 2911,- v servisu za výměnu manžety poloosy a výměny zadních brzdových hadiček a nové keramické patice na přední světla. A pak jsem si domluvil u servisu s LPG, kde to bylo za 500,- auto zase pohoda, ale ta cena Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 18, 2016 Author Share Posted April 18, 2016 Ahoj, přijdou mi přeplatky 8tis. Rád bych investoval do auta. Mám najeto 323tis. motor si vezme asi půl litru oleje za tisíc km. Něco klepe v pravém předním kole, trošku rosi převodovka, servo, chladič mírně probublava. Jinak bych řekl, že je auto v pohodě. Přemýšlím co udělat a co počká. Myslím že ten olej by chtěl vyřešit a to bouchání. Z chladiče, převodovky, serva se nic neztrácí. Co myslíte vy? Díky za názory Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radim.1008 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Olej ti to bude brát přes gufera, bouchání může být od čepu, tyčky až po poloosu a bublání chladiče, to nevím, co tím myslíš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 (edited) V horní části chladiče, kde vstupuje do chladiče kapalina z motoru, tak je tam v Růžku takový černý plast a v něm mi bublá voda a uchazi tam pára. Dalo by se říct, že když auto stojí a je vypnutý motor, tak je slyšet, jak chladič z tohohle místa syčí Edit: jde mi hlavně o to, co řešit jako první, druhý atd... Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Edited April 19, 2016 by martincihak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radim.1008 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Začal bych tím chladičem, jestli jsem tě pochopil, tak ti to podchází u kohoutu? Dělá ti to louži pod autem? Poté bych kouknul na to bouchání z podvozku, beroucí olej záleží na tobě jestli chceš řešit výměnou gufer na dřících ventilů a rosící se převodovku nech na výměnu spojky, byla by blbost dávat převodovku dvakrát dolů a vždy znovu přetěsňovat. Hlavně, aby jsi v ní měl dostatek oleje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 https://onedrive.live.com/redir?resid=7F0D1816FA9B2DF8!192742&authkey=!AKAaNfLZZJEu8h4&ithint=video%2cmp4 Zasílám video toho chladiče, pro lepší představu. Snad to pomůže k identifikaci potíží. Jinak moc děkuji za plán údržby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Na podvozku toho může bouchat hodně a nebo nebouchá, ale je to v háji (plastové kosti stabu, zadní silentblok ramene). Jinak jsou to stokorunové položky, žádné drama, snad krom tyčky stabu, to je 500 Kč a výš. Já bych ty gufera udělal, nějakou korunu to bude stát, ale lepší než furt dolévat olej. To by mě dost štvalo, že motor papá olej. U převodovky zkontroluj hladinu oleje, pokud jen slzí, dolej. To bublání vody moc neporadím ... vidím-li dobře, je to součást chladiče. Zda to půjde utěsnit, to ti neřeknu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 Co se týče těch gufer, tak to je spojené i s novým těsněním pod hlavou, je to tak? Tudíž by teda bylo vhodné hned změřit tlaky ve válcích a udělat nová sedla pro ventily apod., je moje domněnka správná? Jinak jsem natočil znovu video, kde se docela povedlo zachytit to, že voda mi z toho chladiče docela cakala i do motorového prostoru. Koukal jsem před jízdou na to, proč to asi teče a ten chladič drží taková pružinka (klips) a ta asi vydrela do plastového dílu chladiče otvor, možná proto to bublá, každopádně jak jsem s tím asi nějak hybnul, tak žačka ta voda cakat i do motorového prostoru. Má někdo typ, čím to utěsnit? Nějaká guma či silikon nebo snad tavna pistole? https://onedrive.live.com/redir?resid=7F0D1816FA9B2DF8!192833&authkey=!ANnJdaeg6NMZ3DQ&ithint=video%2cmp4 Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Já bych alespoň provizorně vyřízl kus gumy, přesně do toho prostoru a dal pod ten plíšek, tudíž plíšek bude tlačit na tu gumu a nemělo by to cákat. A zároveň se to nebude probrušovat dál. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 dost blbě se mi to video zobrazuje, ale zdá se mi, že vidím tekoucí vodu?? to je na výměnu chladiče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 Tak jsem provizorně dal na to místo kde uchází voda ale je tak horká. Že se první guma roztekla. Bohužel, chladič asi budu muset vyměnit, neboť netušim, čím bych to utesnil, taa teplota je tam opravdu velká Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radim.1008 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 To je rozhodně na výměnu chladiče, když to teče ven. Měl jsem takhle lepený chladič po koupi auta. Po nalití "fridexu" před první zimou to začalo za čas sáknout. Nějaký čas jsem doléval a neřešil to, až to jednoho dne skončilo polskou náhradou, protože to začalo dělat loužičky pod autem. No a ten slavnej polák se za dvě nebo tři zimy otevřel dole ve spoji a výměna znovu. Doporučuji nešetřit a nebrat to nejlevnější. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 (edited) Tak mě opravdu čeká výměna chladiče a dokonce i pruzinek, které ho drží a zároveň ho vydírají zvládnu výměnu sám na parkovišti před panelákem vč. Výměny chladící kapaliny nebo to mám radši svěřit někomu erudovanejsimu? Máte nějaký ověřený výrobce? Badisak mi doporučil nějakýho NRF nebo podobně. Stojí to jen 1300,- díky Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Edited April 30, 2016 by martincihak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted May 6, 2016 Author Share Posted May 6, 2016 Tak výměna chladiče za náma. Zítra ještě vyměnit olej a jede se dál. Chladič NRF + olejový filtr 1512,- výměna chladiče (400,-), hodinka bez demontování masky apod. (Teda když to někdo umí). 3 litry Fridexu + 5 litrů destilované vody 384,- . Olej už mám delší dobu, tak ten Nepočítám... stav km Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted May 6, 2016 Author Share Posted May 6, 2016 Žádám o pomoc, co je špatně, když po výměně chladiče jde teplota hoooodne nahoru?? Voda tam je, upozorňují, že hodně nahoru to jde až po obrovským stoupání na první rychlostní stupeň...přece by se to mělo zchladit Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.