Jump to content

Peugeot 306 Break 65kW + LPG


martincihak

Recommended Posts

6673900bef1c52f0f41127af2e2f3ec0.jpg291971e3a0b1e46a3d06ed6a1c9608b0.jpg

Přidávám se i já k ukázce mého pažouta. Jedná se o docela nový přírůstek do rodiny 2.12.2015. Jeho původní majitel autu dával vše, co potřebuje. Auto při koupi mělo za sebou 318tis. km, ale motor běží jako hodinky. Doufám, že mi ještě pořádně poslouží. Rád bych mu ještě přidal tažné zařízení, nemám v plánu mu jeho důchod dát jen tak zadarmo :)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zde přikládám foto z interiéru. Ano, jedná se o Saint Tropez, ale vzadu jsou švihadla :) sedačka řidiče má mírně poškozenou kůži, to bych rád opravil, respektive vyměnil sedačku. Předchozí majitel si sedačku vypodložil, ale mě to moc nevyhovuje, nevidím na semafory :)9419bb767f5d3f35179677ebfcab77ab.jpg

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A teď ta horší zpráva, v neděli 24.1.2016, mě při couvání z garáže, naboural starší pán. Byl však velice ochotný a moc toho litoval. Nicméně už je domluvena oprava v servisu a auto bude zase o nějaký ten díl inovovaný :)c19f2f6f5db2e5a6a1c78502d9a04ea2.jpg727e8aac400baa70a846b01c37250e6d.jpg

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dneska byl opravdu výživný den :) nejdřív 2911,- v servisu za výměnu manžety poloosy a výměny zadních brzdových hadiček a nové keramické patice na přední světla. A pak jsem si domluvil u servisu s LPG, kde to bylo za 500,- :) auto zase pohoda, ale ta cena :)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, přijdou mi přeplatky 8tis. Rád bych investoval do auta. Mám najeto 323tis. motor si vezme asi půl litru oleje za tisíc km. Něco klepe v pravém předním kole, trošku rosi převodovka, servo, chladič mírně probublava. Jinak bych řekl, že je auto v pohodě. Přemýšlím co udělat a co počká. Myslím že ten olej by chtěl vyřešit a to bouchání. Z chladiče, převodovky, serva se nic neztrácí. Co myslíte vy? Díky za názory

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

V horní části chladiče, kde vstupuje do chladiče kapalina z motoru, tak je tam v Růžku takový černý plast a v něm mi bublá voda a uchazi tam pára. Dalo by se říct, že když auto stojí a je vypnutý motor, tak je slyšet, jak chladič z tohohle místa syčí

Edit: jde mi hlavně o to, co řešit jako první, druhý atd...

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Edited by martincihak
Link to comment
Share on other sites

Začal bych tím chladičem, jestli jsem tě pochopil, tak ti to podchází u kohoutu? Dělá ti to louži pod autem? Poté bych kouknul na to bouchání z podvozku, beroucí olej záleží na tobě jestli chceš řešit výměnou gufer na dřících ventilů a rosící se převodovku nech na výměnu spojky, byla by blbost dávat převodovku dvakrát dolů a vždy znovu přetěsňovat. Hlavně, aby jsi v ní měl dostatek oleje.

Link to comment
Share on other sites

https://onedrive.live.com/redir?resid=7F0D1816FA9B2DF8!192742&authkey=!AKAaNfLZZJEu8h4&ithint=video%2cmp4

 

Zasílám video toho chladiče, pro lepší představu. Snad to pomůže k identifikaci potíží. Jinak moc děkuji za plán údržby ;)

Link to comment
Share on other sites

Na podvozku toho může bouchat hodně a nebo nebouchá, ale je to v háji (plastové kosti stabu, zadní silentblok ramene). :D

Jinak jsou to stokorunové položky, žádné drama, snad krom tyčky stabu, to je 500 Kč a výš.

 

Já bych ty gufera udělal, nějakou korunu to bude stát, ale lepší než furt dolévat olej. To by mě dost štvalo, že motor papá olej.

 

U převodovky zkontroluj hladinu oleje, pokud jen slzí, dolej.

 

To bublání vody moc neporadím ... vidím-li dobře, je to součást chladiče. Zda to půjde utěsnit, to ti neřeknu.

Link to comment
Share on other sites

Co se týče těch gufer, tak to je spojené i s novým těsněním pod hlavou, je to tak? Tudíž by teda bylo vhodné hned změřit tlaky ve válcích a udělat nová sedla pro ventily apod., je moje domněnka správná? Jinak jsem natočil znovu video, kde se docela povedlo zachytit to, že voda mi z toho chladiče docela cakala i do motorového prostoru. Koukal jsem před jízdou na to, proč to asi teče a ten chladič drží taková pružinka (klips) a ta asi vydrela do plastového dílu chladiče otvor, možná proto to bublá, každopádně jak jsem s tím asi nějak hybnul, tak žačka ta voda cakat i do motorového prostoru. Má někdo typ, čím to utěsnit? Nějaká guma či silikon nebo snad tavna pistole?

https://onedrive.live.com/redir?resid=7F0D1816FA9B2DF8!192833&authkey=!ANnJdaeg6NMZ3DQ&ithint=video%2cmp4

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Já bych alespoň provizorně vyřízl kus gumy, přesně do toho prostoru a dal pod ten plíšek, tudíž plíšek bude tlačit na tu gumu a nemělo by to cákat. A zároveň se to nebude probrušovat dál.

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem provizorně dal na to místo kde uchází voda ale je tak horká. Že se první guma roztekla. Bohužel, chladič asi budu muset vyměnit, neboť netušim, čím bych to utesnil, taa teplota je tam opravdu velká

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je rozhodně na výměnu chladiče, když to teče ven. Měl jsem takhle lepený chladič po koupi auta. Po nalití "fridexu" před první zimou to začalo za čas sáknout. Nějaký čas jsem doléval a neřešil to, až to jednoho dne skončilo polskou náhradou, protože to začalo dělat loužičky pod autem. No a ten slavnej polák se za dvě nebo tři zimy otevřel dole ve spoji a výměna znovu. Doporučuji nešetřit a nebrat to nejlevnější.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak mě opravdu čeká výměna chladiče a dokonce i pruzinek, které ho drží a zároveň ho vydírají :( zvládnu výměnu sám na parkovišti před panelákem vč. Výměny chladící kapaliny nebo to mám radši svěřit někomu erudovanejsimu? Máte nějaký ověřený výrobce? Badisak mi doporučil nějakýho NRF nebo podobně. Stojí to jen 1300,- díky

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Edited by martincihak
Link to comment
Share on other sites

Tak výměna chladiče za náma. Zítra ještě vyměnit olej a jede se dál. Chladič NRF + olejový filtr 1512,- výměna chladiče (400,-), hodinka bez demontování masky apod. (Teda když to někdo umí). 3 litry Fridexu + 5 litrů destilované vody 384,- . Olej už mám delší dobu, tak ten Nepočítám...:)

stav km

d8f8d573ab2d3af0af2ae1ef6d9403c7.jpg

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Žádám o pomoc, co je špatně, když po výměně chladiče jde teplota hoooodne nahoru?? Voda tam je, upozorňují, že hodně nahoru to jde až po obrovským stoupání na první rychlostní stupeň...přece by se to mělo zchladit :(

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...