Jump to content

re-instalace FAP


imob

Recommended Posts

možná ano, ale tady to zatím nikdo nenapsal...,myslím si ovšem, že postupně budou v tomto linku příspěvky přibývat--uvidíme, zda po FAPOFF půjdou příslušné úřady tak, jak se zatím píše..., nebo je to jen plácnutí do vody, jak jsme bohužel zvyklí ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak hlavně nejdřív musíš sehnat novej Fap...že....a pak nejlépe namontovat u toho kdo ti fapoff dělal jelikož se musí zároveň vrátit původní fapáckej soft.

Zároveň s tím se musíš dát na modlení zdali ti bude po fapoff fungovat čerpadlo aditivace a pokud jo tak asi rovnou doplnit aditivum.

No a když tohle všechno projde tak si v tom myslím při dobré vůli za ca. 12-14 tisíc.....za vše.

Fap ca 8000-10000,-....práce a zpět soft....??.....aditivum 2000,-........když bude v háji čerpadlo....tak auto rovnou ze skály.

Kdo má fapoff tak zřejmě nepochodí  v akci u Peugeot ..výměna Fapů za jednotnou cenu 9700,-....jelikož v autě chybí původní soft..... :myslim

Takže vopruz tak jako tak..... :aut

Link to comment
Share on other sites

To je právě ten vopruz...auto neprodejné...takže musíš solit za opravu.....to by bylo aby ten stát z nás ty prachy nedostal .......dovedeš si představit těch oprav aut aby splnily...?? to bude dílů a  práce a softu............a daní pro stát......a další co chtějí....zbavit se těchto aut a kupujte nové.

Po tom co jsem viděl mašinku co tě napojí u emisí....mašina ti vyčte VIN a další kody auta a na to se navážou emise daného auta.......podle toho vyjede pak protokol.

Jsem zvědav jak se toto bude dát ojebat......... :myslim  prostě si to nedovedu představit :roll

Link to comment
Share on other sites

A kdo vás nutil si ty pixly doprasil fapoffem a čipťůninkem? To bylo VAŠE svobodné rozhodnutí, tak nefňukejte jak ubrečený smradi, že teď za to VAŠE rozhodnutí si to auto doprasit nesete odpovědnost. Nemůže za to žádný "stát", ale VY SAMI. Nikdo vás k tomu zprasení auta nenutil.

Link to comment
Share on other sites

To je právě ten vopruz...auto neprodejné...takže musíš solit za opravu.....to by bylo aby ten stát z nás ty prachy nedostal .......dovedeš si představit těch oprav aut aby splnily...?? to bude dílů a  práce a softu............a daní pro stát......a další co chtějí....zbavit se těchto aut a kupujte nové.

Po tom co jsem viděl mašinku co tě napojí u emisí....mašina ti vyčte VIN a další kody auta a na to se navážou emise daného auta.......podle toho vyjede pak protokol.

Jsem zvědav jak se toto bude dát ojebat......... :myslim  prostě si to nedovedu představit :roll

A kde jsi tu mašinku viděl,včera jsem jen se známým probíral,jak zatím ani na stk nevědí jak budou řešit sportovní auta s vyjímkou co mají rám natož tohle.

Link to comment
Share on other sites

A kdo vás nutil si ty pixly doprasil fapoffem a čipťůninkem? To bylo VAŠE svobodné rozhodnutí, tak nefňukejte jak ubrečený smradi, že teď za to VAŠE rozhodnutí si to auto doprasit nesete odpovědnost. Nemůže za to žádný "stát", ale VY SAMI. Nikdo vás k tomu zprasení auta nenutil.

Zatím tady nikdo nebrečí a vše jsou věci co se dají dát zpět. 

Link to comment
Share on other sites

A kde jsi tu mašinku viděl,včera jsem jen se známým probíral,jak zatím ani na stk nevědí jak budou řešit sportovní auta s vyjímkou co mají rám natož tohle.

Ta mašinka nejni na STK ale na Emisích (u nás ji zrovna přivezli na emise ) ....byla to taková pěkná zelená krabice Bosch s on line připojením k netu a připíchnutím k diagnostice auta.  Samo že dodali že je v tom zatím tak neskutečnej bordel že bude prodleva než vše najede tak jak stát chce....zatím se prý bude dít vůle boží.

Má to fungovat prý tak že připíchnou auto na diagnostiku a načtou ho, nastartují a budou načítat readinesscode....pokud to mašina vyhodnotí jako OK...tak se teprve provede vlastní test emisí splodin.......pokud mašina načte chybu..rovnou ukončí test s výsledkem nevyhovující a proč a k vlastním emisím se ani nepřistoupí......jo to bude dílo.

Třeba mě Dg.hlásí že mám vadnou jednu žhavičku....tak jsem se zrovna zeptal co na to mašinka......prej to vyhodí jako chybu v tom readinesscodu a končím....protože  prý

špatné žhavení má vliv na emise proto KO.... :roll

Tak vám nevím co si o tom myslet....

Osobně mám jít na emise v červnu 2016....

Link to comment
Share on other sites

no podlě mě bude nejlepší auto opravit a dat ho pryč... stejně už má roky a v létě mám v plánu asi 508.

Jinak si taky myslim, že u nás to tak rychle nebude zavedené... Známe ty naše zákony a hlavně naši vládu že?! :D

Jediná věc co umí, tak si nechat udělat trička s nápisem...

No právě jde i o ty emise... dřív jsme auto dali známému dostali nálepku a nazdar :D

Link to comment
Share on other sites

Ta mašinka nejni na STK ale na Emisích (u nás ji zrovna přivezli na emise ) ....byla to taková pěkná zelená krabice Bosch s on line připojením k netu a připíchnutím k diagnostice auta.  Samo že dodali že je v tom zatím tak neskutečnej bordel že bude prodleva než vše najede tak jak stát chce....zatím se prý bude dít vůle boží.

Má to fungovat prý tak že připíchnou auto na diagnostiku a načtou ho, nastartují a budou načítat readinesscode....pokud to mašina vyhodnotí jako OK...tak se teprve provede vlastní test emisí splodin.......pokud mašina načte chybu..rovnou ukončí test s výsledkem nevyhovující a proč a k vlastním emisím se ani nepřistoupí......jo to bude dílo.

Třeba mě Dg.hlásí že mám vadnou jednu žhavičku....tak jsem se zrovna zeptal co na to mašinka......prej to vyhodí jako chybu v tom readinesscodu a končím....protože  prý

špatné žhavení má vliv na emise proto KO.... :roll

Tak vám nevím co si o tom myslet....

Osobně mám jít na emise v červnu 2016....

A bude to měřit částice? Asi těžko.

Link to comment
Share on other sites

polovina lidí co má hluboko do kapsy to prodá a koupí něco jinýho ,třeba benzín...

nevím tobě by se chtělo do 15 let starýho auta rvát 20000Kč když auto má hodnotu 20000-50000Kč?

 

vyčte ta mašina pamet závad pokud tam bude zavada spojená s palivem a motorem tzv.že ti svítí kontrolka motoru tak to nepustí na provedení emisí...pokud tam bude třeba kroužek ABS tak to nemá vliv....a pustí tšě to na měření emisí...

Edited by Charlie 1
Link to comment
Share on other sites

Pár desítek tisíc přebastlů znamená v celkovém počtu registrovaných aut pouhých pár procent, to nikoho příliš zajímat nebude, pokud se jim sebere způsobilost a budou se muset draze opravit či vyhodit. Takového "problému" se těžko někdo odpovědný zalekne. A co se týče poklesu cen, na ten si lze klidně pomalu vsadit, vzhledem k tomu, jak dlouho se drží ceny v podstatě stabilní, se to pak utrhne podobným způsobem jako v r. 2008.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...