Tomason Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 (edited) Zdravím Pežoťáky, nevíte někdo po čem jít. Vadí mi, že vždycky ráno resp. když motor kompletně vychladne točím motor celkem 10 - 20 krát než chytne? P607 2,7HDI 2005. Baterka má sílu, nemám pokles napětí, po nastartování běží čistě. Nemám větší spotřebu. Teplý motor chytne na poprvé podruhé. Zkoušel jsem různé nafty, aditivum. Mám nové filtry. Myslel jsem žhavící svíčky, protože kontrolku žhavení jsem neviděl už ani nevím. Ale u všech dieselů mi kontrolka zůstala svítit po nastartování, když byla vadná žhavička. Když je ráno víc jak 7st tak bez problémů, když je pod, tak se to děje. Loňskou zimu žádnej problém nebyl. Chytil i po týdnu v minus 15st napoprvé!! Motor je 6let starý a má najeto 90tis. Díky za názory.. Edited December 21, 2015 by Tomason Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Hdi nemusia zhavit tak ako td, ci tdi. To neznamená že zhavice netreba meniť. Môžeš skúsiť streknut štart sprej do sania a tak naštartovať, ale na 99% to súvisí so zhavicmi. V Peugeote to pri poruche neostane svietiť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomason Posted December 22, 2015 Author Share Posted December 22, 2015 Díky. Je ale pravda, že by po nastartování motor trochu klepal kdyby nešla jedna žhavička, ale nastartoval by. Protože nikdy neodejdou všechny žhavičky naráz. To bude spíš problém se spínacím relé na žhavení? Nemyslíte? Věděl by někdo kde jsou umístěná relátka? Začnu tím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Možná relátka nenajdeš .Matně si vzpomínám, že tu straki007 psal o tom, že to má PWM regulaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Aj jeden zhavic môže spôsobiť horší štart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 je tam rele zhavenia s elektronikou http://www.comco.sk/rele-zeraviaceho-systemu-febi-bilstein-44177-p413819 ale ty ho nemusis hladat staci ak pomeras ci na zhavice ide napetie pred startom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomason Posted December 26, 2015 Author Share Posted December 26, 2015 Věděl by někdo, protože ke žhavičkám se bez rozebrání části motoru nedostanu, kudy vede přívod k liště ke žhavičkám? Myslím, najít místo, kde bude konektor, který budu moci rozpojit a změřit na pinech, jestli mi jde napětí od relátka? Na lištu se žhavičkama nejde ani vidět, abych šel po kabelu zpět a našel. Je to hluboko pod vstřikama a rád bych si ulehčil práci, abych se v tom nemusel moc vrtat. Prostě, věděl by někdo o dobře přístupným místě, kde je možný změřit napětí co jde už od relátka ke vstřikům.? Díky za rady.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Pojistku máš ok? 60A. Jednotka by mohla být poblíž pojistek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Ikdyby bylo venku -15 tak 2,7 nastartuje bez zhaveni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Co tak podavaci cerpadlo..... me presne toto delal passat.... proste kazde rano hrozny start a to bylo teplo....ani po vymene zhavicek se to nezmenilo...... az sem chtel vymenit pal.filtr tak se zjistlo ze je jen do pul zaplnen....a pod.cerpadlo bylo KO..... od vymeny je to 100% Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomason Posted December 27, 2015 Author Share Posted December 27, 2015 Díky za odpovědi. Naftové čerpadlo bude v pořádku. Naftový filtr je teď nový a vše hladina apod bylo ve standardu. Dneska bylo okolo 3st. a kontrolka žhavení už svítila. Nastartoval na 3 protočení motoru. Není to nic hroznýho, ale byl jsem zvyklý minulou zimu, že startoval na 1 protočení. Pojistky jsem projel všechny a ok. I když nevím, kterou 60A myslíš, ani v service boxu jsem zmínku nenašel.. Možná to byla jen nafta, tankoval jsem u Glonusu. Kdyby ne, tak jsem trochu klidnější, že nastartuju i když bude -15..Raději se ptám takhle dopředu, nerad bych startoval dlouhodobě na hovno a zasíral FAP. Tak počkám až bude i třeba těch -15, budu dávat Vervu s VIFem a uvidím co to bude dělat dál.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Ikdyby bylo venku -15 tak 2,7 nastartuje bez zhaveni. To je zajímavá informace. Jak jdou ven žhavičky? Kdyby bylo potřeba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 No nekdy jdou paradne. Ale uz jsem delal i vsech 6 ulomenych.A to asi na trech motorech. Vidim 2,7 nebo 3,0 hdi a polejva mne pot aby tam nebyli zhavky v haji. Ale mel jsem schvalne spatne zhavky na svem a pri minus cca 15 to bez problemu chytlo akorat to zasmrdelo. Ale zas na tech par vterin zasirat FAP?? Docela legracne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edo172 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Ako je to pri 2,2 hdi ak su zle žhaviče ?Tiež pri cca -15 nastartuje bez problemu?Nemam problem zo štartom len ma to zaujima.Vďaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Vetsinou ano. Ale stare HDI uz nemaji takovou kompresi takze nekdy jim to problem dela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edo172 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Vďaka pekne za info.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomason Posted December 27, 2015 Author Share Posted December 27, 2015 No nekdy jdou paradne. Ale uz jsem delal i vsech 6 ulomenych.A to asi na trech motorech. Vidim 2,7 nebo 3,0 hdi a polejva mne pot aby tam nebyli zhavky v haji. Ale mel jsem schvalne spatne zhavky na svem a pri minus cca 15 to bez problemu chytlo akorat to zasmrdelo. Ale zas na tech par vterin zasirat FAP?? Docela legracne. Takže se startováním bez žhavení FAP nezasírá? Já si představuju, že jo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Samozrejme ano. Ale zanedbatelne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 No nekdy jdou paradne. Ale uz jsem delal i vsech 6 ulomenych.A to asi na trech motorech. Takže nezkoušet zkontrolovat žhavky ani preventivně? A to nejdou ani za tepla? Je dobré, že na start nemá stav moc velký vliv, ale aby z nich něco stářím neupadlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 No pokud nezhavi tak z nich nic neupadne. Ale preventivne zkusit muzes. Neni to tolik prace.Staci pri vymene oleje a sundani ol.filtru zkusit povolit jednu dve. Vetsinou plati pravidlo kdyz jde jedna tak jdou vsechny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.