blafak Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 Zdravím mám problém se startovanim tocim strašně dlouho pak jde z vifuku bílý kouř spousta lidí říká že mám problém se startérem jenže nevím jaký tam má být mohl by někdo poradit vin: VF33HRHYB82922808 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 pokud starter točí, nekupuje se nový, ale původní se dá repasovat v elekt. dílně pokud jde z výfuku bílý dým, může to být zkondenzovaná voda v potrubí a tlumičích výfuku, po zahřátí motoru to přestane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 a si si isty ze je to starterom? to moze byt hocico napr nejaka zrada v paliv systeme zhavenie atd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blafak Posted December 17, 2015 Author Share Posted December 17, 2015 a si si isty ze je to starterom? to moze byt hocico napr nejaka zrada v paliv systeme zhavenie atdtočí to dlouho i když je to teplý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 pokud má starter předepsané otáčky (startovací), tak to bude jinde ta spousta lidí, co diagnostikovala starter byli odborníci, nebo chlapi v hospodě? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 (edited) skus to roztlacit i ked sa to nema roztlacat ak to chytne na drnc tak asi to bude ten starter ak nie problem je inde Edited December 17, 2015 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petan307SW Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Zkus promerit baterku. Pred studenym startem na ni pripoj multimetr a nastartuj. Pokud ti pri startovani klesne napeti pod 10V, tak je baterka v hajzlu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Pokud startér točí dostatečně rychle, měl bys to poznat a hledat chybu jinde. Například žhavení, komprese, vadné vstřiky atd. Ono když se dlouho startuje a nechytá, tak je ve válcích nespálená nafta a kouří to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blafak Posted December 18, 2015 Author Share Posted December 18, 2015 Tak jsem ho dneska vyndal a mám tam 12zubu a všude nabízejí 9 , 10 , 11 tak vážně nevím ke všemu Mitsubishi japon futra vymlacena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 tak to nebude mít startovací otáčky, dej ho na repas, ale tam, kde ho pak proměří na zkušební stolici, kde zjistí všechny parametry (výkon, odběr A i V při startu atd.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Jak píše ozzy56, nový nekupuj, po repasu to ještě vydrží několik let a bude to levnější než nový startér. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajas502 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Mě občas při startování ,hlavně za studena, startér jen cvakne třeba 2x za sebou ale potom nornálně běží. Uhlíky jsou jako nové tak to tipuju na cívku . Setkal se s tím někdo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 jj, spinač na starteru, začíná to cvakáním, postupně se opálí kontakty a pak total stop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajas502 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Dá se ten spínač sehnat samotný ? Mám Valeo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 ano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajas502 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 No co jsem našel tak nová cívka (spínač) cca 1000 , nový starter od Badisáka 2220 tak mám asi celkem jasno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 (edited) akoze vezmes starter za 2200? radsej nie to uz neni jak origo ,kvalitou vezmi cievku vymen do neho uhliky a klzne loziska a prezije to auto Edited December 19, 2015 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajas502 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 jen jsem psal jaky mám možnosti, uhliky jsou jako nový a ložiska taky ok . Takže jasná volba je cívka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasek.ku Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 (edited) Zdravím, můžete mi prosím poradit ? Před rokem jsem měl najednou problém nastartovat a když se mi to napotřetí podařilo, tak se již ani jednou závada neprojevila......až teď. Otočím klíčkem a starter cvaká a nic.... Nejde nastartovat. Při tom otočení klíčkem do polohy START svítí kontrolky normálně - jen zhasne počítadlo kilometrů.Když svojí 307 SW 1.6.i roztlačím, tak chytne bez problémů. Podle toho, co jsem četl by tam měla být nějaká cívka starteru a ta by se měla dát samostatně koupit a vyměnit ? nebo celý starter ? Kolik případně stojí? Děkuju za pomoc. Edited April 7, 2016 by vasek.ku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 no ta cievka je ten mensi valecek na starteru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.