Charlie 607 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 Ahoj, sice se to netýká peugeota, ale je tu spousta zkušených lidí. Mám diesel motor v lodi, dvouválec Sole Mini-14, 13hp s řadovym čerpadlem. Je u něj problém, že ve vyšších otáčkách kouří hodně a šedobíle, vypádá to pak jak když hořím. Dělá to od 2,3tis a výš, maximum má 3tis otáček. Startuje na brnknuti, chladící kapalina si drží hladinu, olej taky. Vstřiky mám po repasy - jeden tekl, tak se hned udělali oba dva. Vedení nafty je kompletně nové, jen trubičky mezi vstřikovacím čerpadlem a tryskama zůstaly původní. Jestli to takhle ale hulilo i před výměnou nevím. Nevíte v čem by mohla být chyba? Jo a taky se motor dost třese. Jinak výfuk to má chlazený vodou - vstřikuje se do výfukových plynů, ale to co jde z výfuku pára není, je to kouř který se dlouho drží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 pokud je to nespálená nafta, je to poznat (cítit), jinak si tipnu vstřik. čerpadlo, zda má správnou dávku a zda je dobře namontované (na ryskách) předpokládám, že filtr vzduchu a vůbec sání je OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted December 17, 2015 Author Share Posted December 17, 2015 Vzduchový filtr je nový. Čerpadlo tedy zkusím vyndat a dát na kontrolu/seřízení a vstřiky vezmu rovnou taky. Čerpadlo jsem přidal na obrázkách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted December 17, 2015 Author Share Posted December 17, 2015 Vzduchový filtr je nový. Čerpadlo tedy zkusím vyndat a dát na kontrolu/seřízení a vstřiky vezmu rovnou taky. Čerpadlo jsem přidal na obrázkách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
punkac Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 jeden poznatek z mého života.... Ozzy56 má pravdu - nespálená nafta je hodně cítit, u mě to na 2,1TD (vím že to je jiný motor, ale byl to taky starej komůrkáč) dělala propálená žárová podložka (ochránkyně hlavičky vstřiku), která se opotřebením deformovala, praskla a kousíček zastiňoval dírku do komůrky, nafta se tudíž špatně rozprašovala a špatně hořela a čoudila a smrděla Takže jestli tam tu žárovou podložku máš tak se mrkni v jakém je stavu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.