Jump to content

Starý diesel - šedobílý kouř ve vyšších otáčkách.


Charlie 607

Recommended Posts

Ahoj, sice se to netýká peugeota, ale je tu spousta zkušených lidí.

Mám diesel motor v lodi, dvouválec Sole Mini-14, 13hp s řadovym čerpadlem.

Je u něj problém, že ve vyšších otáčkách kouří hodně a šedobíle, vypádá to pak jak když hořím. Dělá to od 2,3tis a výš, maximum má 3tis otáček.

Startuje na brnknuti, chladící kapalina si drží hladinu, olej taky. Vstřiky mám po repasy - jeden tekl, tak se hned udělali oba dva. Vedení nafty je kompletně nové, jen trubičky mezi vstřikovacím čerpadlem a tryskama zůstaly původní. Jestli to takhle ale hulilo i před výměnou nevím.

Nevíte v čem by mohla být chyba? Jo a taky se motor dost třese.

Jinak výfuk to má chlazený vodou - vstřikuje se do výfukových plynů, ale to co jde z výfuku pára není, je to kouř který se dlouho drží.

Link to comment
Share on other sites

jeden poznatek z mého života....

Ozzy56 má pravdu - nespálená nafta je hodně cítit, u mě to na 2,1TD (vím že to je jiný motor, ale byl to taky starej komůrkáč) dělala propálená žárová podložka (ochránkyně hlavičky vstřiku), která se opotřebením deformovala, praskla a kousíček zastiňoval dírku do komůrky, nafta se tudíž špatně rozprašovala a špatně hořela a čoudila a smrděla

 

Takže jestli tam tu žárovou podložku máš tak se mrkni v jakém je stavu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...