tibore1 Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 (edited) zdravím páni, vyskytol sa mi taký problém ,P407 2,0hdi 103kw RHF,160000KM, V poslednom čase po naštartovaní kolíšu otáčky, potom z ničoho nič zhasne motor,naštartujem aj viac x potom to robí to isté, potom napr. po čase /10,30,50min/ naštartujem a ide normálne povedzme týžden, potom sa to zopakuje, po naštartovaní cca. po 2min. dymí alebo čo to je akoby para, asi tak 3 min.potom prestane. na diag. žiadna chyba,ani kontrolka motora nesvieti.... Edited December 15, 2015 by tibore1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferinko2 Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Na diagnostike musí byť chyba,keď nie aktuálna,tak prechodná a je zapísaná v denníku závad.Denník závad je v konfigurácii BSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tibore1 Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 bol som v peugeote,tam povedali ,že tam nič ohladne tohoto neni, bola tam závada brdovom spínači a ten sa menil...niečo tam spomínaliohladom teploty paliva verzus tepolta vody ,ale nie v chybe že palivo bola teplta asi 56,a vody 76 ak sa dobre pamatám.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baffy Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Príznaky zasekávajúceho sa EGR. Skús ho na otestovanie zablendovať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferinko2 Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Na 99% denník nečítali,to sa nechce nikomu,pozrú chyby trvale a prechodné a toť vsjo Serjoža Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tibore1 Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 EGR ventil menený v máji za nový Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.